Downin abortointia harkitsevat, katsokaa tämä
Kommentit (83)
Tappaa voi myös laillisesti, kuten abortissa tehdään.
Joten ei ole mitenkään verrattavissa tuohon, jossa isä lapsensa tappoi, juridisestikaan.
[i
Heikot ihmiset haluavat täydellisiä valmiita paketteja koska heillä ei riitä pelimerkit elämän kovempien realiteettien kohtaamiseen.
[/quote]
että todellakin olen joutunut sellaisten realiteettien eteen joita sinä tuskin ikinä joudut kohtaamaan.
-abortoija-
Ja aina lievempiä jotka hankaloittavat todella elämää...minä ainakin otin sikiön tilasta selvää kun odotin kolmatta lastani ja olisin abortoinut jos olis todettu jokin kromosomipoikkeavuus.
rankempia asioita kuin sinä abortoija osaat edes kuvitella.
rankempia asioita kuin sinä abortoija osaat edes kuvitella.
tuollainen sanahelinä on molemmilta ihan yhtä tyhjän kanssa.
tuollainen sanahelinä on molemmilta ihan yhtä tyhjän kanssa.
mutta tiedän "voittavani" joka tapauksessa.
-abortoija-
tuollainen sanahelinä on molemmilta ihan yhtä tyhjän kanssa.mutta tiedän "voittavani" joka tapauksessa.
-abortoija-
ja 28 on itsestään samaa mieltä, joten 1-1
mutta aivan varmasti "voitan" abortoijan.
mutta aivan varmasti "voitan" abortoijan.
-abortoija-
Lähellä kuolemaa hän on ollut ja vaara on olemassa edelleen. Nyt hän on jo aikuinen ja hoidan hänen lastaan. On olemassa mahdollisuus tämän pienen lapsen vammaisuudesta. Se tulee selviämään vasta lähivuosina. Itse olen ollut lähellä kuolemaa muutaman kerran ja onnettomuudessa, josta jäi pysyvät jäljet. Tässä ihan vaan joitankin. Sinulla abortoija voi hyvinkin olla yhtä vaikeita kokemuksia, sitä en voi tietää. Mutta älä vähättele toisten kokemuksia. Eipä tuossa downin elämän oikeudellisuudessa yhtä oikeaa vastausta ole, mutta myös sen toisen mielipiteen saa sanoa.
Lähellä kuolemaa hän on ollut ja vaara on olemassa edelleen. Nyt hän on jo aikuinen ja hoidan hänen lastaan. On olemassa mahdollisuus tämän pienen lapsen vammaisuudesta. Se tulee selviämään vasta lähivuosina. Itse olen ollut lähellä kuolemaa muutaman kerran ja onnettomuudessa, josta jäi pysyvät jäljet. Tässä ihan vaan joitankin. Sinulla abortoija voi hyvinkin olla yhtä vaikeita kokemuksia, sitä en voi tietää. Mutta älä vähättele toisten kokemuksia. Eipä tuossa downin elämän oikeudellisuudessa yhtä oikeaa vastausta ole, mutta myös sen toisen mielipiteen saa sanoa.
Tiesin että voittaisin.
Mutta varmaan jatkossa muistat että toisen tekojakaan ei kannata tuomita ellei itse ole samassa jamassa.
Minä en ainakaan ole hävinnyt, vaan elän hyvää elämää vastoinkäymisistä huolimatta.
Minä en ainakaan ole hävinnyt, vaan elän hyvää elämää vastoinkäymisistä huolimatta.
Yks sairauksistasi on siis dementia?
Sinulla abortoija voi hyvinkin olla yhtä vaikeita kokemuksia, sitä en voi tietää. Mutta älä vähättele toisten kokemuksia.
t ei-abortoija
Kirjoitin osan elämäni tragedioista, mutta elän kuitenkin hyvää ja onnellista elämää. Dementiaa ei toivottavasti tule, ennenkuin saan perheen pienimmänkin aikuiseksi.
vähättelyn. Hän tuo nyt aika ikäviä piirteitä itsestään esiin.
Kirjoitin osan elämäni tragedioista, mutta elän kuitenkin hyvää ja onnellista elämää. Dementiaa ei toivottavasti tule, ennenkuin saan perheen pienimmänkin aikuiseksi.
vähättelyn. Hän tuo nyt aika ikäviä piirteitä itsestään esiin.