Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 37v ja pääsin just vuodeksi eläkkeelle, haluatko kysyä jotain.

Vierailija
10.06.2011 |

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti tässä pitää siis olla saatanan kiitollinen että saa olla eläkkeellä. Ihanaa!!!!!

varma, että Psykiksellä on oikeasti aika helvetin hyvät perusteet, jos parin käynnin perusteella on saanut lekurin kirjoittamaan lausunnon, ja mennyt kelallakin läpi. Mä olin todellakin tutkimuksissa 3kk, joka päivä 8 tuntia sairaalassa.

Ja mulla on vaikea masennus ja harhaluuloisuushäiriö tms.

Psykis vain provoilee mielellään täällä asialla ärsyttääkseen teitä, mutta jotain hän lienee ongelmiensa tasosta on jättänyt kertomatta.

t. 18

Vierailija
22/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tälläisiä loosereita hyysätään meidän työssäkäyvien kustannuksella ja kun valtionvelka kokoajan kasvaa niin veroja korotetaan ja säästöjä on pakko tehdä.

Säästöt tietysti kohdistetaan lapsiperheisiin, tarharyhmät ja koululuokat suurenee, hoitajia ja opettajia vähennetään jne. ja samalla ap:n kaltaiset laiskat itsekkäät ihmiset makaavat "syljeskelemässä kattoon" ja saavat yli 1000€/kk käteen -ei ole todellista :/

vaan sulle, kyllä mut tuonne eläkeselvitykseen vähän niinkuin pakotettiin, enkä mä edes kaikkia mielenterveyden ongelmiani lääkäreille tunnustanut.

Joka helvetin paska-pätkätyöhommaan mäkin lähdin 90-luvulla, töitä vain ei ollut, ja sitten sairastuinkin, eikä mua kukaan töihin ottaisi, kun ei siitä mitään tule.

Mistä repäisit tuon tonnin? Takuueläke on 687,74, ja siitä mä maksan asuntolainan, sähkölämmitykset jne. kulut. Kannattaa kadehtia.

t. 18

"jee, pääsin eläkkeelle, ei ole enää velvollisuuksia ja voin vain syljeskellä kattoon" -tyypeille.

Ei siis varmaankaan kohdistunut sinuun arvoisa 18.

Eli vituttaa ihmiset jotka "tekeytyvät hulluiksi" vain siksi kun ei kiinnosta osallistua yhteiskunnan takloisiin. Oma aika on niin kallista, että halutaan vaan hummailla ja olla velvollisuuksista vapaita.

Sitähän varmaan kaikki haluaisi, lomailla ja saada vastikkeetta rahaa, mutta jos vähhänkään on älliä niin tajuaa, ettei se onnistu koska JONKUN se lysti pitää maksaa ja se "joku" on me työssäkäyvt veronmaksajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koodi 112, vuodelta 2002, olen sen jälkeen ollut työelämässä, valmistunut ammattiin työkkärin kurssin parhain arvosanoin ja tehnyt muutakin kuin sekoillut.

En ole ollut sairaalassa ennen viime syksyä kuin 3 viikkoa vuonna 2002.

Mutta jostain syystä olen nyt tykästynyt tähän vapaaseen elämäntyyliin ja kattoon syljeskelyyn. ap

Vierailija
24/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat esittäneet sellaisia mielipiteitä, että saisivat hävetä. Ei elämä kuule herkkua ole aina niillekään, jotka vaan vääntävät itsensä joka aamu töihin ja tekevät osansa.

Kyllä loisijoiden pitäisi edes osoittaa kiitollisuutta ja nöyrää asennetta kun kerran muiden kustannuksella elävät. Olenpahan vaan tätä mieltä, vaikka varmaan pitäisi onnitella kaikkia mt-eläkeläisiä kun ovat niin hyvin asiansa hoitaneet.

Vierailija
25/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ja näytän miten kiitollinen olen siitä että saan loisia juuri sinun rahoillasi.

Ja voin paskaakin sulle kiitollisuuden osoituksena lahjoittaa.

Vierailija
26/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat esittäneet sellaisia mielipiteitä, että saisivat hävetä.

Vaan kun eivät ne osaa hävetä. Jos joku "pistää ranttaliksi" osastolla ja uhkaa tappaa kaikki, on melko varmaa, ettei talläinen ihminen edes tajua mitä häpeä on. Kunniasta puhumattakaan.

Vierailija
27/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitteitä minulle. Nautin elämästäni sen päivän jälkeen kun ymmärsin, ettei töihin pääseminen tai työnteko tee ihmisestä onnellista.

Ja muutaman kerran olen töitä tehnyt että tiedän kyllä mistä puhun.

Vierailija
28/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä jotain esimerkkiä siitä mihin työhön muka kykenisin, niin voin sitten käyttää niitä kun kuntoutuksessa lääkärille tulevaisuudensuunnitelmistani valehtelen. ap

Vierailija
29/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen yrittänyt seurata elämääsi täältä av:lta käsin niin ohi on mennyt kuka on kusipää? Oliko se siis lastesi isä? Teillä on kuitenkin välit pysyneet niin, että vietätte aikaakin yhdessä lasten kanssa? Sehän kiva jos näin on.

Vierailija
30/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuttu. Väleissä ollaan vaikka joka päivä tapellaan, mutta kusipää on niin tottunut siihen ettei se huomaa että sitä haukun.

Ja yhdessä me kakaroita hoidetaan, paitsi ettei se ole mulle pakollista ellen itse halua.

Vierailija
31/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koodi 112, vuodelta 2002, olen sen jälkeen ollut työelämässä, valmistunut ammattiin työkkärin kurssin parhain arvosanoin ja tehnyt muutakin kuin sekoillut.

En ole ollut sairaalassa ennen viime syksyä kuin 3 viikkoa vuonna 2002.

Mutta jostain syystä olen nyt tykästynyt tähän vapaaseen elämäntyyliin ja kattoon syljeskelyyn. ap

Psykis on yrittänyt vielä "eläkeputken" jälkeen, mutta nyt kun on sairastunut taas, kääntää sen asian niin, että se teitä mahdollisimman paljon ärsyttäisi.

Ja kukas muu eläkeläinen ja mitä hävettäviä mielipiteitä tässä on esitetty.

Tainnut olla Psykiksen lisäksi vain minä.

Enkä mä osaa hävetä kyllä sitä, että kun mut pistettiin kuntoutustuelle kahdeksi vuodeksi, mä yritin päästä työelämään, jotta voisin heittää papruilla vesilintua. Kun muuta ei ollut, (eikä kykenisikään kotoa edes poistumaan) mä jumaliste kuuntelin pervojen insestijuttuja tms. seksipuhelimessa, kunnes voimat loppuivat tyystin muutamassa kuukaudessa.

Miten mä pääsisin töihin, kun mä olen varmaankin 8 päivää kuukaudessa syömättä, koska mä en ongelmieni vuoksi pääse edes kauppaan?

Vierailija
32/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt paljon paremmassa kunnossa kuin vuonna 2002 ja piti kuule aika monta tappouhkausta ja tuhopolttouhkausta mtt-päivystykseen soittaa ennen kuin pääsi edes pariksi päiväksi osastolle.

Jos en olisi ketään uhannut tappaa, kieltäynyt antibiooteista tai valehdellut että olen ottanut yliannostuksen Panacodeja OYSissa, tuskin olisin eläkepapereita saanut.

Piti kuule tehdä helvetisti töitä että sain sen mitä halusin.

Vaikka ehkä vähemmällä olisin päässyt ja verorahoja olisi säästynyt jos olisin saanut ajan tavalliselle lääkärille, joka olis laittanut lähetteen jalkalääkärille.

Vierailija
33/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2002 olis saikulla puoli vuotta ja sen jälkeen sanoin että kiitti mulle riitti. Tyhmä olin kun en silloin eläkkeelle jäänyt kun olisin päässyt pysyvällekin.

Vierailija
34/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuntoutuksessa pelaan ristinollaa tai tekstailen kavereille ryhmäterapian aikana.

Vierailija
35/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaakaan vastata kysymykseeni, että mihin työhön arvelet minun vielä pystyvän ja siihen että olenko ensimmäisenä palkattavien listalla jos töitä erehtyisin hakemaan?

Että laittakaas ammattiehdotuksia tulemaan jos osaatte.

Vierailija
36/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kantaa ja pestä sikoja. Jollei maistu, miten olisi taiteilija, artesaani, kirjastonhoitaja tai työkkärin virkailija - ne siellä eivät kerro vaihtoehdoista rehellisesti ja avoimesti.

Vierailija
37/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläimille pahasti allerginen ja astmainen. Taiteilijaksi voisin alkaa, varsinkin kun on nyt tää apuraha jo vuodeksi myönnetty. Jos eläkkeestä tulee pysyvä, sanon että sain valtiolta elinikäisen taiteilija-apurahan.

Vierailija
38/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska taitaa olla jo ns. elämäntaiteilija. Mutta koska taiteilija ilman taidemuotoa on vaarallinen, hänen pitäisi opetella joku tekniikka. Kirjoittaminen sujuu, joten jospa kirjoittaisit vaikka tv-sarjan, tai kuunnelman, kun kerran taiteilija-apurahakin on jo hankittu. 'Perse edellä puuhun' olisi hyvä nimi Bildungsromanille by Psykis.

Vierailija
39/80 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän taiteilija-apuraha aikani mieluummin valokuvauksen harrastamiseen, miten nyt koipi antaa periksi harrastaa.

Ehkä kirjoitan jonkun näytelmän, joskus, jos saan jatkoa taiteilija-apurahalleni.

Vierailija
40/80 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v ja ollut eläkkeellä viime helmikuusta lähtien, eläke myönetty vuoden 2017 loppuun.