Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtaudutte kun kuulette että taloonne muuttaa uusia naapureita?

Vierailija
10.06.2011 |

Itse täytän varmaan kaikki kerrostalokyttääjän tuntomerkit, koska minä tunnustan ottavani jo heti negatiivisen asenteen kun kuulen uusista asukeista. Nytkin tiedän että ensi kuun alusta alapuolelleni muuttaa uusia naapureita ja olen jo etukäteen varma siitä, että heistä koituu vain harmia. Onko kohtalotovereita? =D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska asumme omassa omakotitalossa

Vierailija
2/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä ees saat tiedon siitä, että kellä on muutto milloin? Mä en ikinä oo etukäteen saanu tollasta tietoo, pihalla vain sitten huomaan muuttokuorman.

Siis en ole kohtalotoverisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään ovisilmästä tai ikkunasta koko muuton ajan.

Vierailija
4/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varustaudun vartiotornilla, ja menen ensi tilassa tutustumaan, ja pitämään keskustelemaan uskonasioista. Tän jälkeen saattaa olla, että varovat mua hiukkasen.

Vierailija
5/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin yllättynyt, koska asumme omassa omakotitalossa

Vierailija
6/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan rivarissa.

Vierailija
7/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että pysyvät etäällä ja ovat hissukseen

Vierailija
8/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tänne muuttaa uusia naapureita, niin ajattelen ekaksi että "äh, taas pitää tutustua uusiin ihmisiin" ja sitten mietin, että mahtavatkohan käyttää alkoholia, juhlia kovasti tai polttaa ulkona tupakkia. Tai ovatkohan muuten siivosti käyttäytyviä ihmisiä.

Vierailija
9/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asuessani seinänaapuriin muutti lapsiperhe, jossa vanhemmilla oli alkoholiongelma. Ennen niin rauhallinen ullanlinnalaisasuntoni muuttui kamalaksi, kun lasten remuaminen kuului ja tupakantuoksu levisi.

Sen olen oppinut, että jos joku naapurisuhteissa mättää, niin asia kannattaa puheeksi mahdollisimman pian ja tehdä selväksi mikä häiritsee (melu, tupakansavu, pianonsoitto). Useamman vuoden jälkeen voi olla vaikeampi hoitaa asia.

Nykyisin asun omakotitalossa :)

Vierailija
10/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ok-talon seinästä 2 metriä siihen seuraavaan (kuten joillain kyllä onkin), vai miksi sua askarruttaa se naapureiden ulkona tupakointi?

Vierailija
11/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakerran asuntoon olisi muuttanut tupakoitsijoita. Onneksi naapurit eivät polta. Minulla on hankala astma ja oma parveke olisi jäänyt sitten kokonaan käyttämättä.

Vierailija
12/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua harmittais varmasti se, että talosta on myyty asunto enkä mä ole päässyt ostamaan sitä. Haluaisin niin tästä samasta talosta toisen asunnon, mutta niitä ei ole myynnissä...

Vierailija
13/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ok-talon seinästä 2 metriä siihen seuraavaan (kuten joillain kyllä onkin), vai miksi sua askarruttaa se naapureiden ulkona tupakointi?

joten kyllä se tupakansavu leviää meillekin jos naapuri siinä sattuisi tupakoimaan. Ei onneksi tupakoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä