Huuto.netissä käyty ahneiksi
Ensin tunnistautumista tarjottiin käyttäjille lisäpalveluna. Sitten vietiin ymahdollisuus yksityisviesteihin ja kampanjoitiin vähän lisää hyvillä tarjouksilla. Ja nyt ei näemmä voi ilmoitustakaan jättää omilla ehdoillaa , jos ei ole tunnistautuut (=maksanut vitosta). Hintavarausta ei saa tunnostamattoman kohteelle, korotuskin on vakio, osta heti-palvelu poistunut jne.
Ei ehkä niin iso raha,mutta mielestäni mautonta. Minä myyn silloin tällöin pois meidän vanhoja lastenvaatteita. Ehkä vastaisuudessa vain lahjoitan pois.
Kommentit (16)
koko touhusta ja postituskin vaatii viitseliäisyyttä..vekarakirppikselle vaan myyntiin
varsinkin kun itsekin käytän vain silloin tällöin vanhojen tavaroiden myymiseen, joista en todellakaan suuria summia edes pyydä.
Milloinkahan menee ilmoittaminenkin maksulliseksi..
Olin tosi iloinen kun huomasin että tunnistautuneet saavat pikkukuvan ilmoituksen otsikon eteen veloituksetta, mutta tämä olikin vain joku mainoskampanja! Typerää, toi helpottaa selaamista niin paljon ja varmasti sais monet käyttäjät tunnistautumaan jos ois jatkuva etu :
..se on 5e per VUOSI!
Ja tekee palvelusta melkoisen paljon turvallisemman, että mitä jos vaan maksat pois ja jatkat kauppojen tekemistä..
huutisaktiivi
Ajattelen niin,että ostajana ja myyjänä postikulut ovat sitä myyntikulua,joka kirppiksellä on paikkahinnoissa.
Jos tuolla vielä haluaa vaatteita myydä, niin on pakko maksaa tuo viisi euroa :( Niin taitavasti on rajattu ilmoituksen mahdollisuudet ilman tunnistautumista, pöh! Odottivat, että huuto.net tulee suosituksi ja sitten vaan rahat pois käyttäjiltä. Eka tuli tehomyyjä-rahastus ja nyt tuo tunnistautuminen. Kohta ostajatkin joutuvat maksamaan käytöstä jollain verukkeella.
Kyllähän ylläpitäjät saavat rahaa rutkasti noista sivustolla olevista mainoksistakin, että sinänsä ei tarvitsisi käyttäjiä rahastaa.
Ajattelen niin,että ostajana ja myyjänä postikulut ovat sitä myyntikulua,joka kirppiksellä on paikkahinnoissa.
MInä laitan postituskulut kaikki ostajalle
ettei pystynyt edes tarjousta jättämään, kun en ollut tunnistautunut.
Tosiaan se tunnistautuminen on vain 5 euroa vuosi, ja on paljon kivempaa tehdä kauppaa, kun sekä myyjän että ostajan henkilöllisyys on edes jotenkin tiedossa.
Miksi kaiken pitää aina olla ilmaista? Eihän kirppiskään ole ilmaista, ja huutiksessa voi toimia silloin kun itsellä on aikaa - vaikkapa aamuyöllä :)
Tosiaan se tunnistautuminen on vain 5 euroa vuosi, ja on paljon kivempaa tehdä kauppaa, kun sekä myyjän että ostajan henkilöllisyys on edes jotenkin tiedossa. Miksi kaiken pitää aina olla ilmaista? Eihän kirppiskään ole ilmaista, ja huutiksessa voi toimia silloin kun itsellä on aikaa - vaikkapa aamuyöllä :)
Paljon helpommalla pääsisin viemällä kasan tavaroita tavalliselle kirpputorille!
Sehän on Sanoma-konsernin bisnes, tottakai rahastukseen halutaan mennä pikkuhiljaa.
Kiristystä - buahhaahaa.
mä olen pitkään ihmetellyt miksi palvelu on ilmainen. maksaahan kirppispöydätkin jne.
Miksi pitäisi saada kyseinen palvelu ilmaiseksi? Ja silloinkin ihmiset tuntuivat vain valittavan kaikista ongelmista. Ihan työtunneilla tuota palvelua ylläpidetään.
Postittaminen vie aikaa ja rahaa. siksi kaiken muun pitää olla ilmaista.
Ei kai sun postittamisvaivat kuulu Huutonetin ylläpidolle tippaakaan...
Ihan työtunneilla tuota palvelua ylläpidetään.
Ja Sanomahan ei varmaan saa YHTÄÄN mitään noista sivuilla pyörivistä mainoksista, vaan ihan hyvää hyvyyttään ovat huutista ylläpitäneet... Miten jotkut voi nykypäivänä olla noin naiiveja?
Ollaan muuttamassa ulkomaille ja ajattelin arvokkaammat pikkutavarat myydä huutonetin kautta.
mä olen pitkään ihmetellyt miksi palvelu on ilmainen. maksaahan kirppispöydätkin jne.