Lue keskustelun säännöt.
Ei kyllä toisen nimenkin pitää olla pitkä niin tulee oikee rytmitys.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Nikolas Aarne tms. töksähtää ikävästi...
Sitten sen pitäis olla esim joku Nikolas Aarne Petteri tai sit vaan Nikolas Petteri. Petteri ei kyl mun mielestä oo välttämättä hyvä, mut en nyt tähän hätään muuta keksinyt:)