Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi perse. Petin miestäni.

Vierailija
02.06.2011 |

Mitäs nyt sitten kuuluu tehdä? Oikeasti olen maailman paskin ihminen tällä hetkellä. Pitkä avioliitto, lapset. Silti menin toisen kanssa sänkyyn. Ihan vain seksistä siis kyse, ei mitään muuta ollut eikä tule olemaan. Eikä tuota seksiäkään enää ikinä. Pitääkö kertoa miehelle vai elää ihan yksin oman tekosensa kanssa? Missään tapauksessa, siis missään tapauksessa en halu erota!!!

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin että älä kerro missään tapauksessa.Miehesi ei usko että tunteilla ei ollut asiaa.Ja se loukkaa ei niinkään se fyysinen suoritus.

Vierailija
62/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää. Humala, komea mies joka oli kiinnostunut. Itsellä se pitkä ja välillä tylsä avioliitto. Eipä sitä kotona kuule kovin usein kehuja ja kauniita sanoja, joten jotenkin sitä vaan sitten lämpeni toiselle. Niin siinä vain kävi. Nyt ymmärrän sen, mitä tarkoittaa, kun "se vain tapahtui". En ehtinyt analysoimaan.

ap

Ole vähemmän alapääsi vietävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattko? Elät nyt syyllisyys seuranasi loppuelämäsi.

Vierailija
64/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua, mutta en ymmärrä, miksi kertomattomuus olisi hyvä asia. Ellei puoliso ole sanonut näin "Ollaan suhteessa yksiavioisia nyt kun ollaan yhdessä, eikö niin. Mutta jos kumminkin petät, niin älä koskaan tunnusta, että minulle ei tulisi turhaan paha mieli valheellisesta suhteestamme." Eli mun mielestä kumppanilla olisi oikeus päättää, haluaako jatkaa suhdetta, jossa yhteisesti sovittua on rikottu.

Vierailija
65/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on miehen syy , et ole saanut kotona sitä mitä  tarvitset, matkoja,laukkuja.

Nyt voimaantumista ja  kunnolla syytät miestäsi, jos ei tule Dubain matkaa ja uutta LV-kassia niin sanot että sitten erotaan.

Vierailija
66/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se on miehen syy , et ole saanut kotona sitä mitä  tarvitset, matkoja,laukkuja.

Nyt voimaantumista ja  kunnolla syytät miestäsi, jos ei tule Dubain matkaa ja uutta LV-kassia niin sanot että sitten erotaan.

Kyrsiikö kun jännikset vie kaikki sun naiset?

Vierailija
67/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
68/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun ihmiset vastailee innolla vuoden 2011 viestiin :)

Vierailija
69/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa virheestä jolle ei mahda enään mitään.

Vierailija
70/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua, mutta en ymmärrä, miksi kertomattomuus olisi hyvä asia. Ellei puoliso ole sanonut näin "Ollaan suhteessa yksiavioisia nyt kun ollaan yhdessä, eikö niin. Mutta jos kumminkin petät, niin älä koskaan tunnusta, että minulle ei tulisi turhaan paha mieli valheellisesta suhteestamme." Eli mun mielestä kumppanilla olisi oikeus päättää, haluaako jatkaa suhdetta, jossa yhteisesti sovittua on rikottu.

Vierailija
71/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hämmästyttävän ymmärrettävää tällainen naisen harrastama pettäminen, peukutkin lähes 50/50.

Vierailija
72/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kertoa virheestä jolle ei mahda enään mitään.

Sitäpaitsi ap:n mies teki pahimman virheen alkaessaan suhteeseen pettäjän kanssa. Sen oma vika.

Vierailija
73/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketjuihin joku (yleensä monia), jotka sanoo, ettei pidä kertoa, se on vain pahan mielen aiheuttamista ja oman mielen helpottamista. Samat ihmiset yrittää opettaa lapsilleen, että teoistaan kuuluu kantaa vastuu.

Miehellä on oikeus tietää, jotta hän voi päättää oikean tiedon perusteella, mitä valitsee. Sinä et halua erota, sanot, mutta miehesi voi halutakin. Ja hänellä on oikeus tehdä itse omaa elämäänsä koskevat päätökset.

Tässä on oikeaa puhetta! Jokainen vastaa omista teoistaan suoraselkäisesti. Kaikki muu on pakoilua vastuusta.

Vierailija
74/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ketjuihin joku (yleensä monia), jotka sanoo, ettei pidä kertoa, se on vain pahan mielen aiheuttamista ja oman mielen helpottamista. Samat ihmiset yrittää opettaa lapsilleen, että teoistaan kuuluu kantaa vastuu.

Miehellä on oikeus tietää, jotta hän voi päättää oikean tiedon perusteella, mitä valitsee. Sinä et halua erota, sanot, mutta miehesi voi halutakin. Ja hänellä on oikeus tehdä itse omaa elämäänsä koskevat päätökset.

Tässä on oikeaa puhetta! Jokainen vastaa omista teoistaan suoraselkäisesti. Kaikki muu on pakoilua vastuusta.

Jos saisin tietää että kaverini pettäisi vaimoaan eikä kertoisi sille niin se olisi entinen kaveri. En voisi  kunnioittaa ja luottamaan sellaiseen kaverinakaan.

Vierailija
75/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä ei ole tapahtunut niin kauan kun sitä ei ole tunnustettu.

Vierailija
76/97 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petin miestäni mun ensirakkauteni kanssa. Tunneside oli niin vahva. Jos hän olisi ollut kuka tahansa vieras ihminen niin en olisi ikinä lähtenyt hänen matkaansa. Itse koen etten halua kertoa vaan yritän päästä hänestä irti, enkä petä enää koskaan. Tiedän tehneeni väärin. Toisaalta en haluaisi itsekään tietää, jos mieheni olisi pettänyt mua kerran eikä tekisi niin enää koskaan.

Vierailija
77/97 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän kertonut?

Vierailija
78/97 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro mitään.

Vierailija
79/97 |