Mikä on miehesi ammatti?
Kommentit (38)
puoliso on musta
Wilson Kirwa eli juoksija?
Mikään eiole seksikkäämpää kuin kivimies joka tulee kotiin ruskettuneessa kropassaan, päällään työhousut, turvakengät ja heijastinliivit :P Huuh!
Tosi hyvä, että heillekin on ottajansa. Minua remonttireiskat eivät miellytä millään lailla. Kyllä se on se korkeatasoinen koulutus ja pukutyö minkä koen seksikkäänä. Oma mies on ekonomi. :)
Mikään eiole seksikkäämpää kuin kivimies joka tulee kotiin ruskettuneessa kropassaan, päällään työhousut, turvakengät ja heijastinliivit :P Huuh!
Tosi hyvä, että heillekin on ottajansa. Minua remonttireiskat eivät miellytä millään lailla. Kyllä se on se korkeatasoinen koulutus ja pukutyö minkä koen seksikkäänä. Oma mies on ekonomi. :)
että makuja monia. Itseäni nimittäin myöskin kiehtoo enemmän juurikin "haalarityypit", kuten oma mies (on siis levyseppähitsaaja). Pukutyypit tuntuvat olevan vain luotaantyöntäviä. Tiedä sitten miksi =)
Vaikka muutama mamma väittääkin miehensä ammatiksi ekonomin.
siis rekkamies. Minustakin duunarit seksikkäitä, pukupellet ei sykähdytä yhtään, jotenkin tyyliltään sellaisia ettei minulle kiitos.
Jännä muutes kun niin monella on mies tälläinen perusduunari mutta noissa palkkaketjuissa on suurimmalla osalla kamalan suuria palkkoja... no, kait se on niin ketkä mihinkin ketjuihin vastailee.
Tai siis yrittäjä, miten sen nyt ottaa.