Yritin tappaa itseni. Miksi mut piti pelastaa?
Yritin tappaa itseni. Miksi mut piti pelastaa?
Elämä ei ole elämisen arvoista
Kommentit (17)
Koska se on länsimaisen lääketieteen linja, ihminen on pelastettava ja sen on oltava elossa. Ei saa kuolla vaikka haluaisi.
Jaan tuskasi. Sietämätöntä joutua olemaan tässä maailmassa vastoin tahtoaan. Minun täytyy jaksaa, kunnes vanhemmasta aika jättää.
Vierailija kirjoitti:
Jaan tuskasi. Sietämätöntä joutua olemaan tässä maailmassa vastoin tahtoaan. Minun täytyy jaksaa, kunnes vanhemmasta aika jättää.
6 vuotta yksin ja työttömänä on kokemus, mitä ei toivoisi kenellekään :(
Ketutuksen maksimointia pitää lisätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä toiset ihmiset tietävät henkilön tilanteen. Apua ei kuitenkaan kuulu. Katsovat vierestä, kun henkilö kärsii.
Onnistu edes itsemurhassa, ei muuta kuin kiedot huulet piipun ympärille.
Koska sielusi oli menossa kadotukseen. Tunnusta ensin syntysi, ano anteeksiantoa pahoille teoillesi. Vasta sitten saat lähteä täältä maallisesta vaelluksesta pois.
Moni elää paljon vaatimattomammin jossain kehitysmaissa. Mikäs täällä on niin ikävää että tulee tuollaisia fiiliksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 vuotta yksin, nyt jo yli vuosikymmen vajaakuntoisena työttömänä. Mitä vi tun järkeä. Olisin voinut jäädä kokonaan syntymättä.
Jotenkin toi velvoite elämiseen on aika ankea. Ei kaikilla vain ole elämänjanoa. Ehkä pitää keksiä keino millälailla yrittäessä ei tulisi pelastetuksi. Jos onnistutaan pelastamaan tulkitaan tilanne hätähuudoksi. Ja siitä se pyöritys vasta alkaa ja vahtiminen... On lottovoitto syntyä suomeen.
"Kuoleman jälkeen ihmisen elämä paranee"🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol :D
Olen ollut 35 vuotta yksin ja työtön. Älä tee siitä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä toiset ihmiset tietävät henkilön tilanteen. Apua ei kuitenkaan kuulu. Katsovat vierestä, kun henkilö kärsii.
Suomalaiset ajattelee se haluaa varmaan olla rauhassa, sen sijaan että menisivät auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska työttömänä ei ehdi opiskella itselleen ammattia eikä toisin kuin työssäkäyvillä ole muutenkaan aikaa opiskella.
:(