Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

55% äideistä luulee saavansa mieheltä pusauspaketin vauvan syntymän jälkeen

Vierailija
09.05.2011 |

mutta vain reilut 30% isistä ostaa puolisolleen lahjan vauvan syntymän jälkeen... Hiukka eroa prosenteissa. Eikö miehet tiedä, miten tärkeää tuollainen arvostus olisi naiselle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä?

Vierailija
2/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lahja? siis oikeen paketti pitäis ostaa vai?

Vierailija
4/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostavat vaimolleen vauvan syntymän jälkeen esim korun kiitokseksi raskausajan läpikäymisestä ja vauvan synnyttämisestä jne.

Vierailija
5/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostavat vaimolleen vauvan syntymän jälkeen esim korun kiitokseksi raskausajan läpikäymisestä ja vauvan synnyttämisestä jne.

en mä kyllä mitään lahjaa kaivannut eikä mun tuttavapiirissä kukaan ole miheltään mitään pakettia odottanut..

Vierailija
6/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitkäs ne vaihtoehdot muuten sitten on? Kieltäytyy totaalisesti raskaana ollessaan kaikista vaivoista ja synnyttämästä?? Kyllä mä ainakin odotin että kaikki onnittelutkin tulee yhteisesti molemmille vanhemmille..

Vierailija
7/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse odotin saavani lahjan ja sainkin. minulle tama oli tosi tarkeaa ja osoittaa miehen arvostuksesta.

Vierailija
8/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kumminkin joutuneet sietämään sitä raskaana olevaa naista.

Ei ole kyllä tullut koskaan mieleenkään että miehen pitäisi kiittää raskausajan läpikäymisestä ja synnyttämisestä, huh huh...

Vierailija
9/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain reilut 30% isistä ostaa puolisolleen lahjan vauvan syntymän jälkeen... Hiukka eroa prosenteissa. Eikö miehet tiedä, miten tärkeää tuollainen arvostus olisi naiselle?

Laitoin googleen haun, ja hups,löytyi vain tämä aloitus.

Vierailija
10/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tullut koskaan mieleenkään että miehen pitäisi kiittää raskausajan läpikäymisestä ja synnyttämisestä, huh huh...

miksette te naiset odota koskaan miehiltänne arvostusta ja kiitosta? Äitienpäivänä ei miehen tarvitse nousta mitään aamiaista laitamaan kun "enhän mä ole sen äiti", vaan ainostaan sen lasten äiti mutta ei meidän Reiskan tarvitse mua mitenkään hyysätä....mä en ymmärrä en.

Mun mielestä synnytyksen jälkeen lahjan antaminen on ihana tapa!

Vierailija
11/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauksi PUSH PRESENT niin aivan varmasti löytyy muitakin kuin tämä aloitus, esim Wikipediassa on oma sivu olemassa... Millähän sanoilla oikein olet hakenut, pusauspakettia vai, LOL

Vierailija
12/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ainakin useamman lapsen kanssa sitä arvostaa et toinen tekee osansa. Siinä on just tarpeeks eikä mitään nusauspaketteja tarvita.

M38

Vierailija
13/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Suomessa miehet ovat niin onnettomia kohteliaisuusasioissa, että naiset (kuten sinä) eivät enää edes odota heiltä kohteliasta käytöstä. Olemme tottuneet siihen, että eivät huomaa kuitenkaan, niin mitä turhaa sitä edes odottaa. Paskan saa pyytämättäkin.

Vierailija
14/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin omalle miehelleni ihan suoraan odotusaikana, että haluaisin korun vauvan synnyttyä. No enpä saanut. Tosin paria kuukautta aiemmin olin saanut kalliin korun lahjaksi, mutta silti. Mies olisi voinut jättää sen kalliin korun antamisen vauvan syntymään. Ja pointti tässä ei ollut mikään arvokas koru, vaan ihan yhtä ilolla olisin ottanut vastaan kympin hopeakorvikset (allergian takia mies ei tuonut kukkia, eli vaikka sitten sen kukkakimpun hinnan olisi käyttänyt). Olisin halunnut niistä muistoesineen, jonkun jutun jota katsellessani olisin voinut sanoa tai itsekseni sanoa, että tämän sain silloin kun esikoinen syntyi.

No, mies nyt ei tajua muutenkaan raskautta. Mun raskaus ei ollut sieltä helpoimmasta päästä, ja tässä muistellessa sanoin, että kyllä se odotus oli vaan raskasta aikaa, ja ihan kysyin mieheltä, että arvostaako hän yhtään sitä että minä kävin sen läpi niin että meillä on nyt ihana lapsi. Tuohon mies vaan tokaisi, että oli se hänellekin rankkaa! Just joo. Sanoin tuohon, että jos sitä mieltä olet, niin sinähän sitten varmaan teet meille seuraavan lapsen.

Vierailija
15/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

timanttisormuksen ja olin siitä tosi iloinen! Onhan se nyt aivan eri asia naiselle, kun kantaa lasta sen 9 kk ja synnyttää ja kantaa kehossaan myös monenlaiset muutokset. En ymmärrä, miksi sitä ei olisi ihan kohteliasta jotenkin miehen muistaa.

Ja meillä ei ainakaan ollut miehellä mitään "kärsimistä" mun raskaudessa, päinvastoin: olin tavallista energisempi, positiivisempi ja tasaisempi. En tarvinnut hierontaa enkä muutakaan spesiaalia.

Eikä tarkoita, etteikö tällaisesta muistamisesta huolimatta silti osallistuisi myös siihen perusarkeen! (Meillä ainakin osallistui.)

Vierailija
16/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioinut "pushaukset" ja nyt toisella kertaa sain jo pari kuukautta sitten ulkomaanreissulta himoitsemani kalliin laukun, synnytän ihan kohta:-) Ja äitienpäivänä ostavat lapsen kanssa jättikimpun kukkia. Muuten ei meillä aikuisten lahjoja ostella - tai joo, mutta harvoin ja sitten tosi arvokkaita. Esimerkiksi minä olen toivonut 40v. lahjaksi yhtä tiettyä autoa ja sellaisen tulen saamaan 4v. päästä:-)

Vierailija
17/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauksi PUSH PRESENT niin aivan varmasti löytyy muitakin kuin tämä aloitus, esim Wikipediassa on oma sivu olemassa... Millähän sanoilla oikein olet hakenut, pusauspakettia vai, LOL

Vierailija
18/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pusuja kylläkin. En aikoinaan huolinut myöskään huomenlahjaa hääamuna. Kuinkahan moni tietää, et sen lahjan tarkoitus on hyvittää menetetty neitsyys. Tosi kiva perinne! Mitä hyvittämistä siinä on, jos vapaasta tahdosta menee naimisiin?

Vierailija
19/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja koskaan. Mulla on kaikki mitä tarvitsen, niin koruja kuin muutakin tavaraa. Ja jos jotain tarvitsen, niin hankin sen itse ja juuri mieleisen.

Vierailija
20/32 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tarvitsen niin ostan sen kanssa itse itselleni. Mitä järkeä jäädä odottamaan jotain tällaista toiselta? Mun mielestä noi synnytyslahjat ei sovi suomalaiseen tasa-arvoiseen yhteiskuntaan. On vaarallista lähteä tolle tielle odottamaan jotain lahjoja. Mielummin elän tasa-arvoisena miehen kanssa. Mun ei tarvii odottaa toiselta mitään olen jo itse tyytyväinen omaan äitiyteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi