Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa millaisia fantasioita teillä on!

Vierailija
27.04.2006 |

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avioliitossa naisen kanssa ja olen bi. Toissa kesänä toteutin kun kävin ex:n luona ja kysyin suoraan että tulisiko hän mukaan fantasian toteuttamisessa,  silloin hän ekaa kertaa kuuli että mä oon ollut miestenkin kanssa joten ymmärrän hyvin että joutui kysymään muutamankin kerran olenko tosissaan. Pikku lahjuksen myötä suostui, alkoholia, että jotenkin kehtaisi olla paikalla kun 2 miestä ja mä oltiin sohvalla, sängyssä lattialla.... hänen rooli oli kuvata sessio missä me miehet kolmen kimpassa imettiin nussittiin muutenkin,  sai pitää juomatauon mutta en itse pitänyt koska halusin naisen näkevän ja kuvaavan kaiken mitä mä olen etsinyt.  Hän lähetti videon sessiosta mutta piti itsellään videota jolla voi "pyytää" vaikkapa pikku lainaamista.  Nussittiin aika paljon ja kauan mutta seksiä mun kanssa nainen ei harrastanut mutta vaati katselemaan sitä kun hän pani muiden kanssa ja mun tehtävänä oli olla valmiina ukkojen orkkujen takia koska toinen mies nussi pillua, toinen imetti, kun oli ihan 5sek päässä,  otin suihin molemmilta. 

Vierailija
162/171 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v mies. Fantasioin nuoremman salibieben kanssa seurustelusta. Beibe ei ujostelisi esitellä muotojaan ja erityisesti isoja treenattuja pakaroitaan rypytetyissä leggareissa ja niukassa tissitopissa. Haluaisin olla hänen aisankannattaja joka katselee vierestä joko siveysvyö päällä tai kalu kädessä miten vanhemmat tai mustat miehet tyydyttävät hänet. Voisin myös kuvata leikkejä. Kaksistaan rakastellessamme hän aina muistuttaisi minua kuinka paljon parempia sängyssä hänen rakastajansa ovat ja kiusaisi minua vieraalle miehelle raskaaksi tulemisella. Hän voisi myös sallia minun mukaan tulon myös ryhmäleikkeihin mutta saisin naida häntä vain straponilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28v mies. Fantasioin nuoremman salibieben kanssa seurustelusta. Beibe ei ujostelisi esitellä muotojaan ja erityisesti isoja treenattuja pakaroitaan rypytetyissä leggareissa ja niukassa tissitopissa. Haluaisin olla hänen aisankannattaja joka katselee vierestä joko siveysvyö päällä tai kalu kädessä miten vanhemmat tai mustat miehet tyydyttävät hänet. Voisin myös kuvata leikkejä. Kaksistaan rakastellessamme hän aina muistuttaisi minua kuinka paljon parempia sängyssä hänen rakastajansa ovat ja kiusaisi minua vieraalle miehelle raskaaksi tulemisella. Hän voisi myös sallia minun mukaan tulon myös ryhmäleikkeihin mutta saisin naida häntä vain straponilla.

Jatkan vielä, että asiasta tekisi vielä ihanamman jos tyttöni avoimesti härnäisi muita miehiä ja tunnustelisi heidän varustuksia vaatteiden läpi esim. yökerhoissa. Hän voisi välillä sitoa minut tuoliin ja antaa miehille suuhoitoa. Välillä hän voisi kesken kaiken tulla suutelemaan minua ja kiusaamaan minua sekoamisen partaalle.

Vierailija
164/171 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä rakkaudellisia. Yhteistä arkea. Sellaista kosketusta, mikä tapahtuisi ilman säätämistä. Konkreettisesti vaikka yhteinen sauna / suihkuhetki. Pestävänä olemista. Tai hitaat aamut pienessä keittiössä. "Vahingossa" vähän turhan lähelle tulemista, koska ahdasta. Ja paljon suutelua. 

Vierailija
165/171 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku olisi tehnyt kunnon pommi-iskun tekoälyfirmojen serverfarmeihin. Niin että ne kaikki tuhoutuvat

Vierailija
166/171 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi rakastunut erääseen kolmekymppiseen uskovaiseen naiseen. Haaveilen, toivon ja rukoilen pääseväni rakentamaan yhteistä elämää hänen kanssaan ja tekemään hänestä maailman onnellisimman naisen. Hän on kaunis ja suloinen ja hän suorastaan säteilee lämpöä ympärilleen. Haluan häntä valtavasti ja haluaisin rakastella häntä hellästi suurella ja pehmeällä sängyllä samalla tunnustaen rakkauttani hänelle.

Vierailija
167/171 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin, että vielä ottaisi eteen, edes lääkkeillä. 

Vierailija
168/171 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa seksiä anopin kanssa. Eikä mitään perus vanilijaa. Vaan kunnon nussimista, niin et anoppi haukkoo henkeä ja on tajunnan rajamailla ku vävyn paksu ja iso kulli tulee lujaa pilluu perseeseen ja suuhun. Ps: siinä vaiheessa ku tungen naamaa anopin haarovöliin ja nuolen kunnolla, olis ihana ilmottaa anopille miten vitum hyvältä se maistuu

Vierailija
169/171 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainti auton takapenkillä. Ei ole minulle vielä osunut vaikken ihan poikanen enää olekaan...

Vierailija
170/171 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainti auton takapenkillä. Ei ole minulle vielä osunut vaikken ihan poikanen enää olekaan...

Ei ole naisten nautinto tuo!

Vierailija
171/171 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen siitä että vaihdevuodet ohittanut avovaimoni olisi taas se seksikäs estoton luonteeltaan ihana ja rakastettava nainen. Nyt on lihava, ruma, ilkeä, laiska ja seksistä on turha haaveilla koska häntä ei enää huvita nukkua edes samassa huoneessa. Tosin tässä on win win tilanne koska itse saan paremmat unet kun ei joudu kuuntelemaan toisen kuorsausta.