Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa millaisia fantasioita teillä on!

Vierailija
27.04.2006 |

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin uhkeasta varttuneesta +50 naisesta joka on tietoinen omasta haluttavuudestaan. Olisi varmasti ihana paneskella hänen kanssaan.

Vierailija
142/160 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin että vaimo olisi edes kerran halukas ja kiimainen eikä pitäisi seksiä iljettävänä ja likaisena. Fantasioin että seksi olisi sitä mitä se oli aikoinaan:estotonta, rietasta, kiusoittelevaa, kiihkeää, molemminpuolista pyyteetöntä antamista ja saamista.

Kunhan edes olisi seksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani olisi löytää kiva pariskunta jossa Nainen naisi minua sträpillä, ollessani hänen edessään nelinkontin, samalla kun otan hänen mieheltään suihin...

Sitten nämä mies ja nainen vaihtaisivat paikkoja keskenään, ja mies alkaisi naimaan minua vaimonsa aukaisemaan peppuuni, samalla kun nuolen tämän ihanan naisen pillua antaumuksella...

Olen siis mies... ;)

Vierailija
144/160 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin uhkeasta noin viisikymppisestä naisesta, joka kertoo haluavansa rakastella kanssani. Häne osaa flirttailla ja on älykäs, mukava ja tavallinen nainen. Hän on aktiivinen, riisuutuu minulle , alla on seksikäs alusasu, jonka hän haluaa minun riisuvan. Hän haluaa antautua minun hellittäväkseni, haluaa, että suutelemme kauan, menen suudellen vartaloa alaspäin ja nuolen hänelle orgasmeja ja hän voihkii halusta ääneen nauttiessaan. Kiusaan häntä hiukan ennen kuin annan orgasmien tulla. Vien sormia sisään. Hän kertoo miten ihanaa se on ja pyytää tulemaan sisäänsä. Nousen päälle ja hän antautuu minulla kiihottuneena, lantio liikkuu allani kun nain häntä ja hän supistelee lihaksillaan ihanasti kaluani ja laukeaa monta kertaa ääneen voihkien , minua pakaroista kiinni pitäen, lantio liikkuen ja laukean syvälle. Sitten vain jään syliin ja liikun hänen sisällään  vielä, hyväilemme ja nautimme. Annan lisää, jos hän haluaa hetken kuluttua nauttia vielä.

Olen mies 50 +

Vierailija
145/160 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toteutuneita:

Minua 20 vuotta vanhempi nainen (51v). Naisella sukkikset ja hame. Tavattiin kahvilla ja siitä sitten hotellihuoneeseen. Ekalla kerralla nainen tuli päälle ja laukesin melkein heti, koska tilanne oli niin kiihottava. Tokalla kerralla sitten pitemmän kaavan mukaan ja laukesin lopulta naisen tisseille. 

Hippityttö, jolla karvoitus tallella. Ihan mieletön henkinen yhteys. Nainen oli kuin transsissa. Makasin alasti selälläni sängyssä, kun hän tuli päälle ja otti tiukan otteen kalusta ja alkoi ohjata sitä sisäänsä. Olin laukeamispisteessä ja sain ähkäistyä, että mä laukean ihan just. Nainen sanoi jämäkällä äänellä mun korvaan, että et sä vielä saa laueta. Jollakin ihmeellä pystyin pidättelemään kun työnnyin tuohon taivaalliseen tiukkuuteen. Rakasteltiin kolmeen kertaan ja sitten suihkuun. Vielä sielläkin hän oli mun kalun kimpussa ja runkkasi ja otti suihin.. ei vaan pystynyt enää laukeamaan neljättä kertaa. Ihan mieletön henkinen läsnäolo ja todella kiihottava kokemus.

146/160 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin seksifantasiani on nuori seksikäs tytärpuoleni. Olemme iltaisin paljon kaksistaan kotona kun vaimoni tekee vuorotyötä. Olen monta kertaa huomannut kun tytärpuoleni kävelee ohitseni ja ohimennen kädellä koskettaa haaroistani ja katsoo minua seksikkäästi päätään kääntäen kävellen huoneeseensa pieni pylly seksikkäästi pyörien. Minä en epäile yhtään etten saisi tyttöä suostumaan kaiken tämän jälkeen ja toteuttaa suurimman fantasiani.

Vierailija
147/160 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22701 kirjoitti:

Suurin seksifantasiani on nuori seksikäs tytärpuoleni. Olemme iltaisin paljon kaksistaan kotona kun vaimoni tekee vuorotyötä. Olen monta kertaa huomannut kun tytärpuoleni kävelee ohitseni ja ohimennen kädellä koskettaa haaroistani ja katsoo minua seksikkäästi päätään kääntäen kävellen huoneeseensa pieni pylly seksikkäästi pyörien. Minä en epäile yhtään etten saisi tyttöä suostumaan kaiken tämän jälkeen ja toteuttaa suurimman fantasiani.

No hyisssaatana.

148/160 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Olisipa minullakin noin kauniin pantava tytärpuoli!

Vierailija
149/160 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kiihottavia fantasioita teillä naisilla. Oon ihan kovana niiden takia. Pakko käydä runkkaan nyt lounastauolla työpaikan vessassa.

Vierailija
150/160 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla kiinnijääminen ja varttuneemman naisen mukaan tulo.

Muutama työkaverini toinen nuori ja hyväperseinen ja toinen minua 20v vanhempi iso nainen.

Irstaimmat hommat jäisivät vanhemmalle jonka sopivan kohdan vastaan tullessa saisi toteutettua.

Hän on aina firman juhlissa ihan kiimassa ja olisi ihana käydä nussimassa häntä kunnolla ja nyrkittää hänen karvaista vittuaan

Avopuolison paras ystäväkin on kuulemani perusteella kullin tarpeessa.

Vierailija
151/160 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun kielistudiossa oltaisiin luurit korvilla tekemässä jotain harjoitusta, kun naisopettaja tulisi linjoja pitkin yksityisesti kuuntelemaan harjoitustani ja puhumaan tuhmia, ensi alkuun pikkutuhmia ja sen jälkeen ehkä hiljalleen entistä tuhmempia. Jos erehtyisin nostamaan katseeni harjoitusmateriaaleista ja jopa vilkaisemaan opettajaa, hän käskisi kiinnittää huomion jälleen materiaaleihin etteivät muut opiskelijat huomaisi mitään poikkeavaa ja kiusoittelu katkea.

Vierailija
152/160 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toinen mies panisi minua takaa päin, ei peppuun vaan vaginaan. (En vaan uskalla ihkimaailmassa ehdottaa miehelle että kokeiltaisiin livenä.)

Joskus kun oikein panettaa, saatan fantasioida metrossa vieressä istuvasta miehestä ja sen sormista mun klitalla... Ja joskus fantasioin että joku vieras panee mua seinää vasten, ei puhuta mitään ennen eikä jälkeen, poistutaan vaan tahoillemme...

Ai hitto, nyt alkoi taas panettaa kun ajattelin tällaisia.

Niin, ja fantasioin myös takaapäin-seksistä työpöydän päällä jonkun työkaveriäijän kanssa.

Aaaah.

Oot makee mimmi!

Vierailija
153/160 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..haluaisin VAIN lentää

L e n t ä ä

niin kauas..

..pois täältä

Lentäen.

Vierailija
154/160 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajaa joskus junaa.

..Yyterissä?

Vierailija
155/160 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tekisin edes kerran aloitteen seksiin.

Vierailija
156/160 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(N35)

Fantasioita on vaikka millaisia.  Haluaisin, että minut sidottaisiin kunnolla ja roikkuisin köysissä keskellä huonetta. Useampi mies käyttäisi minua. Nuolisivat minulle orgasmeja, panisivat vuorotellen ja samaan aikaan, sormettaisivat. Olisin lelu. Tähän liittyen kiihottaa myös ajatus, että olisin sidottuna jalat levällään, täysin kykenemättömänä liikkumaan, ja joukko miehiä kävisi peräjälkeen naimassa minua ja laukeamassa sisääni. Aina uusi kalu työntyisi spermaa valuvaan pilluuni. Huh <3

Haaveilen toisinaan myös näkemistäni miehistä työmatkalla, kaupassa tms. Mietin, millaista olisi olla polvillaan valmiina heidän edessään, miltä tuntuisi kun he ottaisivat minut. 

Vierailija
157/160 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Täällä olisi isovarusteinen sonni, joka panisi sinut raskaaksi

Vierailija
158/160 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto. Maksaisin sen jälkeen itse itselleni 500 euron päiväpalkkaa 10 vuoden ajan.

Vierailija
159/160 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin 69 vaimon kanssa ja samalla vieras mies nussii vaimoa isolla kalulla. Joudun nuoleen kullin vartta ja vieraan kassit hierovat kasvojani. Välillä vieas vettää kullinsa ulos ja työntää sen suuhuni. Vaimoni  uikuttaa kiimoissaan kun vieras nussii häntä ja lopulta roiskii mällinsä syvälle vaimoon. Vieras vetää kullinsa ulos komentaa nuolemaan sen puhtaaksi. Lopulta vieras vetää vaimon ylös istumaan kasvojeni ylle ja spermat valuu suuhuni ja kasvoille. Nuolen vaimoani ja hän hieroo spermaisen pillunsa kasvoihini.

Vierailija
160/160 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin 69 vaimon kanssa ja samalla vieras mies nussii vaimoa isolla kalulla. Joudun nuoleen kullin vartta ja vieraan kassit hierovat kasvojani. Välillä vieas vettää kullinsa ulos ja työntää sen suuhuni. Vaimoni  uikuttaa kiimoissaan kun vieras nussii häntä ja lopulta roiskii mällinsä syvälle vaimoon. Vieras vetää kullinsa ulos komentaa nuolemaan sen puhtaaksi. Lopulta vieras vetää vaimon ylös istumaan kasvojeni ylle ja spermat valuu suuhuni ja kasvoille. Nuolen vaimoani ja hän hieroo spermaisen pillunsa kasvoihini.

Just tämä on minunkin haave, voi kun rouva suostuisi näin naitavaksi!