Kertokaa millaisia fantasioita teillä on!
Kommentit (160)
toinen mies panisi minua takaa päin, ei peppuun vaan vaginaan. (En vaan uskalla ihkimaailmassa ehdottaa miehelle että kokeiltaisiin livenä.)
Joskus kun oikein panettaa, saatan fantasioida metrossa vieressä istuvasta miehestä ja sen sormista mun klitalla... Ja joskus fantasioin että joku vieras panee mua seinää vasten, ei puhuta mitään ennen eikä jälkeen, poistutaan vaan tahoillemme...
Ai hitto, nyt alkoi taas panettaa kun ajattelin tällaisia.
Niin, ja fantasioin myös takaapäin-seksistä työpöydän päällä jonkun työkaveriäijän kanssa.
Aaaah.
joku tänne työhuoneeseen hoitelemaan mut takaapäin?
-n-
1) Mies seisoo suihkussa takanani ja levittää pimppini auki, niin
että klitta on paljaana ja hyvin esillä. Toinen mies vääntää suihkun täysille ja kohdentaa sen suoraan klittaan. Eka mies pistää kalunsa sisälle (saa laittaa pepuun, jos haluaa. Olen kumminkin niin kuumana klittakäsittelystä, että saa tehdä mitä vaan) ja panee täysillä. Saan aivan ihanan orgasmin. Sen jälkeen miehet vaihtavat paikkaa....
2) Olemme kaksi naista, jotka otamme kokemattoman kolmannen
naisen käsittelyyn. Tällä kertaa käsitellään vain klittaa. Mies tarkkailee meitä. Annamme hänen tulla mukaan ja hän saa antaa naiselle pienen käsittelyn juuri kun hän on kuumimmillaan.
Olen nainen. Olen poikkeuksellisesti mutta tietoisesti jättänyt jonkun työasian tekemättä tai hoitanut tietoisesti huonosti. Ylin pomo on mieletön patruuna. Tiedän, että hänen korviinsa on kantautunut tieto tuhmuudestani. Hän kutsuu välikäden kautta minut luokseni. Välikäsi tietää mitä on edessä. Rangaistus. Lähden matkaan hamosessani, jätän alushousut työlaatikkooni.
Patruuna toteaa suuren pöytänsä takaa, että olen tahallisesti tehnyt virheen ja että nyt minua odottaa rangaistus. Hän nousee ylös ja avaa oven raolleen. Vedän hameeni ylös, jotta hän näkisi paljaan alaosani. Nojaan vapaaehtoisesti hänen pöytäänsä peppu pystyssä ja jalat levällään. Sitten seuraa piiskaa patruunan paljaalla kädellä. Naispuolinen välikäsi tulee sisälle. Patruuna käskee häntä hieromaan klittaani. Hän ottaa kiihottimen esille ja asettaa sen juuri oikeaan paikkaan (hän tietää...).
Patruuna kysyy kadunko. En kadu.
Rangaistus jatkuu. Patruuna laskee housunsa alas ja ottaa esille valtavan kalunsa. Hän pyytää minua katsomaan sitä. Sen jälkeen välikäsi painaa minut takaisin pöytään, levittää pimppini takaapäin ja patruuna työntyy sisälle voihkien. Välikäsi hieroo hänen pallejaan ja minun klittaani samanaikaisesti. Saan valtavan orgasmin. Patruuna ottaa kaiken irti rangaistuksesta ja kovaäänisesti voihkien tyhjentää koko lastin syvälle, syvälle sisääni.
Vedän hamoseni alas. Patruuna vetää housunsa ylös ja toteaa:
Jos ongelma toistuu vielä kerran, koko hallitus käsittelee tätä asiaa....
Että saisi sitoa naisen pyllypystyssä sängyyn.
ja saisi hyväillä sitä, nuolla sitä
Kevyesti läpsisi pepun punaiseksi ja sitten ottaisi apuvälineitä avuksi
dildojen avulla täyttää nainen perusteellisesti
samalla kun kieli hyväilisi jokapuolelta
ja kun käsittely tehty perusteellisesti
niin antaa aitoa pippeliä kumpaakin himosta huutavaan reikään
Voisi olla arka käsittelystä seuraavana aamuna mutta . . . .
-mici-
esim. tuon micin päälle. nam.
hilkka
Rajua sexiä, toinen mies panee pyllyyn ja toinen samaan aikaan pilluun;)..." PANETTAA JO"
*lukee näitä kesken perjantain töissä ja toivoo että viikonloppu alkaisi jo*
hei, kiitos seiska (tuliko oikee numero?) eilisestä käsittelystä työpöydällä, otetaanko maanantaina uusiksi :-D.
Vierailija:
*lukee näitä kesken perjantain töissä ja toivoo että viikonloppu alkaisi jo*hei, kiitos seiska (tuliko oikee numero?) eilisestä käsittelystä työpöydällä, otetaanko maanantaina uusiksi :-D.
No perhana, joku on vetänyt välistä... en mää vaan oo sua käsitellyt! :D Mut voisin kyllä... laitanko meiliosoitteen???
Fantasiani on, että runkkaisin sauvalla, ja vieras mies katselisi salaa, ja runkkaisi itsekkin.
Sitten tulisi esiin, runkkaamaan mun eteen.
Mä istuisin tuolilla jalat auki, ja se olisi polvillaan mun jalkojen juuressa runkkaamassa.
Pillumehut roiskuu miehen naaman päälle...
Hmmm... onneksi olen yksin kotona...
näkee minut sattumalta jossain. Ensin saan katsella häntä jonkin aikaa sivummalta. Hänellä on tumma puku päällä ja arvokkaat miehen elkeet. Hän katsoo minua, salamat lyövät välillämme. Hän tulee luokseni kuin yhteisestä sopimuksesta, ja ottaa sen mitä on halunnut, kysymättä minulta mitään. Koska olen ollut hänelle tuhma, hän alistaa minut. Ensin suutelee minua rajusti. Puristelee voimakkaasti vartaloani. Antaa munaa imettäväkseni. Hellyyttä ei kohtaamisessa ole, hän vaan haluaa päästää lastit sisääni. Ensin hän kuitenkin haluaa katsella minua. Hän riisuu minut, käskee levittää jalat että voi katsella. Alkaa runkata isoa kaluaan. Sitten laittaa minut seinää vasten että voi panna takaapäin. Rynkyttää siinä vähän aikaa kunnes pilluni tykyttää jo vaativasti jolloin hän parilla lipaisulla nuolaisee minulle orkun. Kaiken kruunaa miehekäs pano lähetyssaarnaaja-asennossa; voihkaisten Hän laukeaa sisääni mistä minä kiihotun edelleen ja jatkamme samoissa merkeissä vielä jonkin aikaa...
Tai yksikin sotilas riittäisi... myös muut univormulla varustetut: poliisit, palomiehet, lentäjät, lääkärit kelpaisi.
Haluaisin antaa vaimolle/naiselle pitkän helllän kiusoittelevan esileikin suihkun ja hioronnan kautta, kunnes hän olisi niin kiimassa että anoisi mitä tahansa kosketusta. Sen jälkeen kutittelisin kielellä peppua ja naisin klitoriskiihottimella varustetulla sauvalla pilluun. Lopulta naisin kielellä peppua ja sauvalla pillua kunnes hän laukeasi (toivottavasti :]). Jep olen pikkuisen tuhma mies, ei sitä tarvitse minulle kertoa.
Terveisin: badman
miesta.. tosin poikaystava ei ikina suostuisi tahan...
toinen on, etta saisin katsella muutaman miehen yhteisrunkkausta ja kuunnella heidan voihkintaansa...haluan katsella kun he hierovat isoja jantevia peniksiansa katsoen toistensa aktia (kiihottuen siita hieman salaa) ja kun lasti lentaa...
Hyvin pukeutuva, kokenut ja älykäs jolla hyvät käytöstavat, puhelahjat ja kilpailuhenkisyyttä. Ikää 40+. Ilta tai elämä sellaisen kanssa...
takaapäin!!!!!!!
KAKSI naista ois kerralla.......
THAI-tyttö.
J.