Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa millaisia fantasioita teillä on!

Vierailija
27.04.2006 |

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin etsimään kadoksissa olevaa vaimoani. Päädyn lopulta käytävän päähän ja raotan suljettua ovea. Vaimoni voihkii kiimaisena ja alistuneena miehen upottaessa kaluaan ja laukeaa valittaen. Toinen mies asettuu hajareisin kasvojen ylle ja työntää kalunsa suuhun, vihkisormus kiiltää vaimoni sormessa hänen vetäessä miestä pakaroista ahnaasti syvemmälle. Vaimoni rinnat ja reidet kiiltelevät spermasta ja tiedän etteivät nämä ole ensimmäiset miehet, katsoessani peremmälle huoneeseen selviää etteivät ole viimeisetkään. Tämän jälkeen on varmaa ettei vaimoni pysty antamaan minulle moneen päivään, eikä hänellä ole tarvettakaan.

Vierailija
22/160 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemmassa suhteessa päässyt toteuttamaan sen useastikin. Ja nyt vaan haaveilen siintä vieläkin. Miehelleni en edes uskalla vihjaista tästä. Kuitenkin saan molempiin reikiin samaan aikaan silloin kun haluan muhkean jellysauvan kanssa sängyssä peuhatessamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä saisit tyydytyksen

niin OK

-mici-

Vierailija
24/160 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa miltä tuntuu oikeasti olla kahden miehen käsittelyssä? Muakin asia kiinnostaa ainakin fantasia-tasolla kovasti ja oikeastikin tekisi mieli päästä joskus kokeilemaan... Mulla on kyllä ollut esim molemmat reiät käytössä yhtä aikaa sauvan avulla, mutta onhan se varmasti täysin esi asia, kun kimpussa on tosiaan ihan oikeasti kaksi kokonaista MIESTÄ peniksineen, käsineen ja kaikkineen.... Tuntuu kyllä tosi kiihottavalta ajatukselta!!! Kun jotenkin osaisi asiasta miehelle vihjata...

Vierailija
25/160 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä

mitä linkitin...

Vierailija
26/160 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni olisi varannut viikonloppu matkan jollekin mökille yllätyksenä. Perille päästyämme joutuisin pukemaan pientä päälle jossa joutuisin koko viikonlopun olemaan. Fantasiaan kuuluu alistaminen ja sitominen. Olisin siis seksi orjana koko viikonlopun ja täysin ilman omaa kontrollia. Toinen fantasiani olisi tietenkin seksi toisen naisen kanssa, mutta tässä ei mieheni olisi osallisena mitenkään. Se olisi siis vain oma juttuni. Ja tietty hyvä kolmonen on seksi kahden miehen kanssa. Mieluiten ei oma miheni mukana koska tää ei kai? tekisi hyvää suhteelle.

Vierailija
27/160 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioissa naista (ei siis minua, vaan kuvitteellista naista) panee joukko kiimaisia miehiä, vuorotellen ja yhtäaikaa.

Aina miehet ovat dominoivia, ehkä tulee vyöstä, tai läpsimistä. Panemista, pientä huorittelua.

Oikeassa elämässä en halua ryhmäseksiä, mutta nautin kun mieheni on hallitseva ja hellä yhtä aikaa sängyssä. Nautin siitä, kun hän panee minua tukkien suuni kädellään niin ettei henki lähes kulje, tai siitä kun hän painaa vartalollaan minun paikalleni, niin etten voi liikkua :-)

Uuh, rupesi tekemään taas mieli...

Vierailija
28/160 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis fantasiassani muutamme maalle suureen puutaloon. Mukaamme lähtee kaupungista pienen lapsen yh-äiti. Molemmilla vaimoillani on makuuhuoneet talon eri päädyissä. Vaimoni ovat tietenkin hyvää pataa keskenään. talon täyttää lasten melske ja ympärillä kukoistavat puutarha, metsät. Syksyn koittaessa Ii vaimoni masu alkaa nätisti pyöristyä.

(Voitte varmaan arvata, että olen vauvakuumeinen vakasti perheellinen mies, jonka vaimolla jo luku täysi.)

Vierailija
29/160 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... koskevat erästä tiettyä maavoimien majuria (mielellään maastopuku päälle, kiitos!) ja erästä tiettyä kahden hengen harjatelttaa (ei tartte vaivautua pystyttämään sitä telttaa liian perusteellisesti!) ja erästä tiettyä metsälampea tuolla jossain ja kaikkea kivaa, mitä tuo asetelma vois tuoda tullessaan...

Haaveilen myös mustasta miehestä isoine elimineen!

Vierailija
30/160 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin itseäni huoneesani työtuolilla istuen sormet klitalla, enkä huomaa kun eräs miespuolinen työkaveri kurkistaa huoneeseen. Nähtyään, mitä on tekeillä, hän astuu sisään, painaa oven perässään lukkoon, nostaa minut mitään sanomatta pöydälle, nostaa hameeni ylös (pikkareita mulla ei tietysti olekaan), hieroo klittaani joka on jo ihan märkä ja samalla avaa housunsa. Hän työntää suuren ja paksun ja sykkivän kalunsa sisääni. Voihkaisen kiimasta ja saan n. 10 minuutin perustellisen työntelyn jälkeen ihanan orgasmin. Mies hymyilee, vetää housut ylös ja sanoo ' kerro jos voin olla avuksi uudelleenkin' ja poistuu huoneestani.

Vierailija
31/160 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen kanssa, sitten työtyä häneen takaapäin samalla kun toinen nainen nuolee klitorista ja välillä minun kiveksiä. samalla näkisin katsoa vaimoni perseen ja sitä kun hän nuolee toista naista. laukeamisen jälkeen kumpikin nainen hoitelisivat yhdessä suullaan mulkkuani.

ps, vaimossani on herännyt se meissä kaikissa asuva pikku BI ja hän on alkanut vähän vihjailemaan kokeilusta. njam.

Vierailija
32/160 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellihuoneessa vaalean kauniskasvoisen kunnolla, mutta terhakkaasti ylipainoisen tytön kanssa. Saisin sen voihkimaan ja hikoilemaan puhtailla ja hyväntuoksuisilla lakanoilla. Nuolisin ja puristelisin sen valkeita isoja reisiä ja pakaroita ja kertoisin sille kuinka kaunis se on. Välillä käytäisiin syömässä hienoissa ravintoloissa ja elokuvissa, jonka jälkeen jatkaisimme taas. Sunnuntai iltana, juuri ennen hyvästejä makaisimme päällekkäin kaikkemme antaneena ja tyydyttyneenä.

Jaksaisin taas olla hyvä perheenisä kotona.

Mies 33

Vierailija
33/160 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai musta mies ja jumalaton kulli. Tai ryhmä miehiä ja minä silmät sidottuna. Nuolemista ja kovia kyrpiä, kyllä kiitos!!

Vierailija
34/160 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluasin katsella kun kaksi miestä masturboi minulle, haluaisin avata häpyni katseltavaksi ja nauttia kahden miehen himokkaista katseista kosteassa ja lämpimässä hävyssä. Ja lopuksi haluaisin molempien miesten siemennesteet vatsalleni.

Mamma 36v

Vierailija
35/160 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä oli aika upea kokemus ja kohta saan taas sen kokea...

Olen aika rohkea ja toteuttanut paljon fantasioitani. Lähinnä voisin ottaa niitä uusintoja jo toteutuneista. Esim. suihinotto yhden miehen " työpaikalla" , kun ympärillä oli bailaavaa yökerhokansaa... se kiihottaa nytkin niin hitosti.

Vierailija
36/160 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia on, että kaks naista alistaa minut.

Kahlitsee minut sänkyyn X asentoon ja peittävät silmät.

Raapisivat ja nipistelisivät ja läpsisivät minua joka puolelle...

Sitten toinen tulisi istumaan naamani päälle ja nuolettaisi itseään ja nipistelisi nännejäni ja toinen panisi minua joko dildolla tai strap-onilla pyllyyn ja ottaisi suihin... Ja tekisivät minulle kaikkea muuta mitä mieleen tulee.

Ja itse olisin avuttomana naisten armoilla!

-M23-

Vierailija
37/160 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lisää...

toivoo eräs nainen, joka ei ole ajatellutkaan seksiä kuukausiin, mutta tämän ketjun luettuaan on aivan märkänä ja tärinässä!

Lisää lisää...

toivoo eräs nainen, joka ei ole ajatellutkaan seksiä kuukausiin, mutta tämän ketjun luettuaan on aivan märkänä ja tärinässä!

Heip, Aikaisemminkin täällä oli näistä fantasioista keskustelu. Eli haaveena olisi se että olisin vaimoni kanssa mökillä, sitten sinne tulisi naapurin nainen (hyvän näköinen). Vaimoni pyynnöstä naisin ja kielettäisin kumpaakin, vaimoni ja naapurin rouva kävisivät 69 ja panisin toista naista takaapäin ja välillä antaisin vaimolleni suihin. Sitten välillä nuolisin ja fistaisin naapurin rouvaa samalla kun vaimoni ottaisi suihin. Loppuhuipennus olisi taas sellainen että naiset olisivat 69, naapurin rouva olisi alla ja naisin vaimoa niin kauan että lasti lähtisi ja osa valuisi tämän naapurinaisen kasvoille. Mutta kostea unihan tämä on.

Vierailija
38/160 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin että herrani veisi minut kävelylle noloissa vetimissä, kuiskailisi tuhmuuksia sopimattomissa paikoissa ja tekisi minulle mitä ikinä tahtoisikaan. Tahtoisin antaa itseni hänelle, antaa hänen päättää puolestani ja pitää minusta huolta. Tietenkin tyydyttäisin häntä parhaani mukaan, hän saisi minut kokeilemaan rajojani...joskus rajustikin. En pidä tietyistä jutuista, mutta jos herrani niitä vaatisi...enhän minä voisi kieltäytyä. Ja saattaisin pitää tilanteesta itsekin.

Haluaisin että minut "rikottaisiin", piiskattaisiin ja annettaisiin kunnon käsittely. Voisin itkeä, laskea alleni, mitä tahansa- en saisi armoa missään tapauksessa. Myöhemmin herrani pesisi minut ja pitäisi hyvänä.

-------------------------------------------------

Olen naimisissa oleva, vitun säälittävä huomiohuora. Mieheni on koko ajan töissä, minä olen yksinäinen.

Vierailija
39/160 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naida vaimoa isolla sängyllä toisen pariskunnan kanssa.

Laukean vaimoni suuhun ja kasvoille ja toinen nainen suutelee spermani pois vaimoni kasvoilta samalla kun häntä naidaan takaapäin.

Kiihotun näkemästäni niin että runkkaan itseni juhlakuntoon ja panen toista naista yhdessä toisen miehen kanssa vuorotellen, samalla kun toinen nainen nuolee vaimoani.

Nussin toista naista ja toinen mies nai vaimoani kunnes laukeaa hänen pilluun ja reisille. Toinen nainen nuolee lauenneen kullin puhtaaksi samalla kun nuolee vaimoni pillun ja reidet.

Runkkaan toista miestä juhlakuntoon samalla kun vaimo ottaa minulta suihin. Naisten mennessä 69:iin panen toista naista pilluun ja välillä annan kullini vaimon suuhun. Samalla toinen mies panee vaimoani ja laukeaa hänen sisälle ja selän päälle. Itse laukean toisen naisen pilluun ja reisille sekä vaimoni suuhun toistamiseen.

Levitän spermat pitkin naisten ihoa ja tyydytämme toisen miehen kanssa naiset sormin ja kielin. Pillut litisevät sormilleni ja kasvoilleni ja kiimainen tuoksu valtaa huoneen. Naisten räjähtäessä suutelemme toisiamme ja nukahdamme, kunnes aamulla jatkamme siitä mihin jäimme.

Toisen miehen aloittaessa vaimoni spermaisen pillun nuolemisella ja nussimisella. Itse katson ja kiihotun kunnes nussin pallini tyhjäksi toiseen naiseen antaen hänelle klitorisorgasmin sormillani.

Vierailija
40/160 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluasin katsella kun kaksi miestä masturboi minulle, haluaisin avata häpyni katseltavaksi ja nauttia kahden miehen himokkaista katseista kosteassa ja lämpimässä hävyssä. Ja lopuksi haluaisin molempien miesten siemennesteet vatsalleni. Mamma 36v

Minä ja moni muu mies katselee mielellään. Myös spermaa roiskin mielelläni naisen päälle, koska se näyttää niin kiihottavalta. Netisssähän voi näyttää miehille chateissa tai messengerissä esim.