Kuinka paljon vihkisormuksesi maksoi?
Ja onko minkälainen (timantteja monta? miten leveä? valko- vai keltakultainen? jne)
Kommentit (11)
Valkokultaa, kolmessa kerroksessa 57 pientä timanttia. Hinta vähän alle tonnin.
11 pientä timanttia. Maksoi n.500€.
kultaa, valkokultaa ja 7 timanttia. Vähän alle tonnin tämäkin
maksoi muistaakseni noin 270 euroa. Sellaista katseltiin, joka maksoi 450 euroa, mutta todettiin, että liian kallis.
Meillä olis nyt sormuksen osto edessä (meillä siksi, kun miehellä ei ole varaa sitä ostaa juuri nyt, mielellään hän sen mulle ostaisi...). Meillä on pieni budjetti tuohon sormukseen ja millään en löydä mieluista sillä rahalla. Sormus pitäisi löytää n. 300 eurolla ja kaikki ne joista edes vähän pitäisin maksaa yli 400e. Se the "sormus" jonka löysin ja ihan oikeasti haluisin, sekin maksaa 500e. Tai noh, jos ihan vapaasti saisin valita, ottaisin tarkkaselta parin tonnin sormuksen yhdellä kivellä, mutta siihen meillä ei ole ikinä varaa :)
-ap
vähän päälle 900e valkokultaa seitsämän pientä timanttia, kihla 600e yksi timantti, valkokultaa...tosin kumpaakaan en ole juuri pitänyt kiitos atooppisen ihon
enkä ole kaivannutkaan :) en ole korutyyppi.
Itse teetin näkemäni kaltaisen sormuksen ja hinta jäi melkein puoleen alkuperäisestä. Sormuksessani on samat timantit kuin siinä mikä ketjukultasepänliikkeessä oli. Kyseessä pieni kultasepänliike joka tekee paljon korjauksia yms. Eli googletapa teidän paikkakunnalta kultasepät.
yksi isompi timantti. Hinta on ollut n. 800e (olen saanut kuulla vain kihla- ja vihkisormuksen yhteishinnan, 1300e ja kihlasormuksessakin on 3 pientä timanttia)