Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni Keskusta on perheiden kannalta paras puolue.

Vierailija
29.10.2005 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puluejohtajan vaimo hakee eroa ja puoluesihteeri jätti vaimonsa ja kaksi adoptoitua lasta kuin nalli kalliolle ja perusti perheen ystävän kanssa, jolle oli jo aiemmin tehnyt muumimuki-lapsen.



Vierailija
2/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit ja Kokoomus ei olisi sitä tehneet varmaan ikinä, kun eivät tehneet sitä hallitusvuosinaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehemme ja veljemme toiselle puolelle maailmaa kuolemaan ihan turhissa sodissa.

Vierailija
4/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että se oli hallitusvastuussa silloin, kun säästöjen nimissä pienennettiin lapsilisiä ja vähennettiin kotihoidontukea. Vasemmistoliitto ja demarit eivät muutenkaan suvaitse kotiäitejä, vaan kannattavat laitoskasvatusta.