Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Välkkyvät, värilliset jouluvalot - junttia!
19.11.2005 |
Koti on kuin karaokebaari - mikä siinä on jouluista, en ymmärrä?
Kommentit (4)
Kyllä meille varmaan on selvinnyt,että et pidä VÄRILLISISTÄ JA VILKKUVISTA jouluvaloista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun naapuri virittää tuolla niitten valoja pation reunukselle. en ole seurannut keskustelua, enkä pidä itseäni ihan sekopäänäkään...
ap
Alue: Aihe vapaa
Voi kun vilkkuvat ja värilliset valoletkut kiellettäisiin ja tilalle tulisi ihanat rauhalliset ja tyylikkäät valot ja kyntteliköt.. =)