Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraavat asiat ärsyttävät suunnattomasti kaupan kassalla:

Vierailija
29.05.2011 |

a) Kuitin tyrkyttäminen pikkuostoksista. En HALUA kuittia ostettuani yhden suklaapatukan.

b) Käteisellä maksaessa kuitin sullominen vaihtorahan väliin niin, että alimpana ovat setelit, välissä kuitti ja päällimmäisenä kolikot.

c) Kortilla maksaessa kortin PAKETOIMINEN kuitin sisään. AARGH!

d) S- tai Plussa-kortin perään kyseleminen, jos niitä ei tarjoa pankkikortin kanssa. EI TARVITSE KYSELLÄ, annan kyllä kortin jos haluan. Ja jos on pakko kysyä, niin miksi kysymys esitetään menneessä aikamuodossa ("oliko S-etukorttia")?

e) Ostosten tunkeminen erinäisiin pikkupusseihin. Jokaista sukkaa tai varsinkaan pakasteita varten EI tarvitse erillistä pussia!

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku toinen taas EHDOTTOMASTI HALUAA sen kuitin/ pienen pussin.

Kuitiihan kai pitäisi antaa aina, kyselemättä.

Kortteja taas velvoittaa työnantaja kysymään, ei se myyjä sitä ilkeyttään tee. Tuohon aikamuoto-asiaan ei viitsi edes kommentoida.

Jospa tilaisit postimyynnistä/ kotiinkuljetuksella, niin säästyisit ärsytyksiltä?

Toi kortin kyseleminen on niin hemmetin vastenmielistä. No vittuilenhan minäkin takaisin myyjälle kun se vittuilee minulle.

Onneksi muovipussit kielletään kaupoissa. Loppuu se muovipussien tunkeminen joka paikkaan.

Vierailija
102/116 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jugurteille, etteivät mene rikki!

Kuitti on hyvä tarkistaa, ettei siinä ole virheitä ja että on laskutettu oikein.

Bonuskorttien kysely on hyvä asia, saattaa helposti unohtua antaa.

Olen ap kanssasi erimieltä..

Harva sitä bonuskorttia edes haluaa antaa vaikka se olisi.

Siitä kun ei ole oikeasti juuri mitään hyötyä mutta kaikki ostoksesi merkataan ja laitetaan heidän järjestelmään. Mikä on aivan sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kassalla ärsyttää, niin se, että edellinen asiakas jää maksettuaan pakkaamaan tavaroitaan kassojen väliin niin, etten pääse läpi pakkailemaan omia tavaroitani. Itse tykkään toimia kassalla tehokkaasti, ja sitten ärsyttää, kun toiset tukkii tien.

Ota se tila.

Vierailija
104/116 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Kuitin tyrkyttäminen pikkuostoksista. En HALUA kuittia ostettuani yhden suklaapatukan. b) Käteisellä maksaessa kuitin sullominen vaihtorahan väliin niin, että alimpana ovat setelit, välissä kuitti ja päällimmäisenä kolikot. c) Kortilla maksaessa kortin PAKETOIMINEN kuitin sisään. AARGH! d) S- tai Plussa-kortin perään kyseleminen, jos niitä ei tarjoa pankkikortin kanssa. EI TARVITSE KYSELLÄ, annan kyllä kortin jos haluan. Ja jos on pakko kysyä, niin miksi kysymys esitetään menneessä aikamuodossa ("oliko S-etukorttia")? e) Ostosten tunkeminen erinäisiin pikkupusseihin. Jokaista sukkaa tai varsinkaan pakasteita varten EI tarvitse erillistä pussia!

a) asiakkaalle annetaan kuitti. aina. hän voi itse mainita jos ei tarvitse kuittia.

b) setelit, kuitti ja kolikot on järjestys, koska niin asiakkaan on helpompi ottaa rahat. jos kolikot on alimmaisena, aika moni ne pudottaa.

c) enpä ole törmännyt kummallakaan puolella kassaa

d) kassan pitää kysyä sitä korttia. niin hänet on ohjeistettu. tiedätkö, ap, mikä huuto alkaa jos asiakas unohtaa kortin? tiedätkö ketä asiakas syyttää?

e)no, aika monta kauppaa on tullut koluttua sekä asiakkaana, että kassassa ja kaikissa KYSYTÄÄN, haluaako asiakas ne pussit. aika moni haluaa.

eli itseasiassa sun pitäisi riehua niille muille ASIAKKAILLE. heidän takiaan nuo ko. asiat tehdään. ;)

Onneksi Suomen valtio kieltää ilmaispussit. Loppuu niiden muovipussien tunkeminen joka paikkaan

Vierailija
105/116 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua näin ärsyttää joiden myyjien tapa laittaa se kuitti ensin käteen sitten siihen setelit ja päälle kolikot.

No kuitti kämmenellä päällä seteli liukas ja ei saa otetta siihen päälle sitten kolikot... No kolikot sitten tipahtelevat siitä.

Ensin kolikot sitten setelit ja kuitti.

Ja mikä minua ihmetyttää kassoilla on hanskojen pitäminen sellaisten varastohanskojen tai sitten ihan kertakäyttö kumi/vinyyli. Kun eihän nykyään kassakuiteissa ole bisfenolia. Tulee vaan mieleen olemmeko me asiakkaat niin likaisia tai ovatko ostokset likaisia?

Vierailija
106/116 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku toinen taas EHDOTTOMASTI HALUAA sen kuitin/ pienen pussin.

Kuitiihan kai pitäisi antaa aina, kyselemättä.

Kortteja taas velvoittaa työnantaja kysymään, ei se myyjä sitä ilkeyttään tee. Tuohon aikamuoto-asiaan ei viitsi edes kommentoida.

Jospa tilaisit postimyynnistä/ kotiinkuljetuksella, niin säästyisit ärsytyksiltä?

Toi kortin kyseleminen on niin hemmetin vastenmielistä. No vittuilenhan minäkin takaisin myyjälle kun se vittuilee minulle.

Onneksi muovipussit kielletään kaupoissa. Loppuu se muovipussien tunkeminen joka paikkaan.

Mäkin voisin tulla vähän sun työpaikalle vittuilemaan. Voinet arvata kummalla sillon olis kivaa. Vinkki: mulla.

Vierailija
107/116 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskat voi johtua nikkeliallergiasta.

Vierailija
108/116 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se rationaalista vai ei. Minä tahdon sen kapulan valmiiksi siihen hihnalle. Ja lisäksi ihmiset voisivat peseytyä päivittäin. Hiuspohjat haisevat pahalle jonoissa.[/quote

lmao!! :D Toinen hirveä on vanhojen pervojen viinanhajuinen hönkivä hengitys. Just eilen osu tällainen tapaus perään, vähältä piti etten tumpannut sitä erottelijakapulaa päähän kun yritti tappituntumaa jonossa jonkun oudon möngerryksen kera. Hyi helkkari!

Vierailija
109/116 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rahat, varsinkin kolikot on erittäin likaisia. Heti kun käteisestä päästään joskus eroon, niin päästään samalla tästä suuresta bakteerien levittäjästä eroon. 

Vierailija
110/116 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yleinen kassatyöntekijöillä sitten...

Vierailija
111/116 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Kuitin tyrkyttäminen pikkuostoksista. En HALUA kuittia ostettuani yhden suklaapatukan. b) Käteisellä maksaessa kuitin sullominen vaihtorahan väliin niin, että alimpana ovat setelit, välissä kuitti ja päällimmäisenä kolikot. c) Kortilla maksaessa kortin PAKETOIMINEN kuitin sisään. AARGH! d) S- tai Plussa-kortin perään kyseleminen, jos niitä ei tarjoa pankkikortin kanssa. EI TARVITSE KYSELLÄ, annan kyllä kortin jos haluan. Ja jos on pakko kysyä, niin miksi kysymys esitetään menneessä aikamuodossa ("oliko S-etukorttia")? e) Ostosten tunkeminen erinäisiin pikkupusseihin. Jokaista sukkaa tai varsinkaan pakasteita varten EI tarvitse erillistä pussia!

a) asiakkaalle annetaan kuitti. aina. hän voi itse mainita jos ei tarvitse kuittia.

b) setelit, kuitti ja kolikot on järjestys, koska niin asiakkaan on helpompi ottaa rahat. jos kolikot on alimmaisena, aika moni ne pudottaa.

c) enpä ole törmännyt kummallakaan puolella kassaa

d) kassan pitää kysyä sitä korttia. niin hänet on ohjeistettu. tiedätkö, ap, mikä huuto alkaa jos asiakas unohtaa kortin? tiedätkö ketä asiakas syyttää?

e)no, aika monta kauppaa on tullut koluttua sekä asiakkaana, että kassassa ja kaikissa KYSYTÄÄN, haluaako asiakas ne pussit. aika moni haluaa.

eli itseasiassa sun pitäisi riehua niille muille ASIAKKAILLE. heidän takiaan nuo ko. asiat tehdään. ;)

Komenntoisin kohtaa b: ehdottomasti kolikot ensin käteen, silloin ne nimeomaan pysyvät kädessä, sitten setelit ja kuitti. Kolikot liukuvat mihin sattuu niiden papereiden päältä. Kiitän aina erikseen oikein toimivaa kassaa.

Kyselin tätä vanhemmilta ihmisiltä ja kaikki olivat kanssani samaa mieltä.

Vierailija
112/116 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanskat suojaavat bakteereilta ja viruksilta. Itse en suostuisi ilman niitä kassalle.

Vierailija
113/116 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää hidastelijat ja ihmiset jotka seisoo kassan alkupäässä kun edelläoleva on maksamassa, varsinkin jos kummallakaan ei ole suuria ostoksia ja itellä on kärry täynnä. En tarkoita että pitäisi hengittää seuraavan niskaan mutta vähän ärsyttää se pönötys siinä niin että on liukuhihnan tiellä.

Vierailija
114/116 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatoiminta ei ärsytä koskaan. Sitävastoin takana tunkeva asiakas, useimmiten keski-ikäinen tai vanhempi nainen, joka tökkii  ostoskorilla tai-kärryillä selkään ja hönkii tai yskii niskaan. Pitääkö sitä tosiaan ängetä toisten henkilökohtaiselle reviirille, häh! Säästääkö se jotenkin aikaa?

Vierailija
115/116 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanskat suojaavat bakteereilta ja viruksilta. Itse en suostuisi ilman niitä kassalle.

No ainahan työpaikan voi vaihtaa?

Miten pitäisikö hengityssuojaimet olla myös?

Tai miten olisi kemiallinen suojapuku?

Se on kaupankassa ei mikään laboratorio....

Eriasia jos käsissä on haavoja.

Vierailija
116/116 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin tulisi siirtyä siihen että rahat ja vastaavasti kuitit ja vaihtorahat laittaa matalaan kulhoon, josta jokainen ottaa tarvitsemansa. Mitään ei pitäisi ojentaa kädestä käteen.