Apua! Mikä voi tuoksua nuoressa pojassa makean hedelmäiselle?
Se ei ole hajuste. Hän tuoksuu sille joskus, kun tulee kotiin. Olen haistanut saman tuoksun joskus kaupassa nuorissa miehissä. Se on siis aika voimakas tuoksu. Tuoksu on hyvä ja puhdas hedelmäinen, ehkä karkkimainenkin tuoksu, eikä siinä ole alkoholimaista sivutuoksua, kuten hajusteissa.
Kommentit (164)
en kuvailisi sitä kukkamaiseksi, mutta hyväksi kuitenkin. Ja se on voimakas.
Jos se on hajuvesimainen tuoksu, niin sitten veikkaan jonkun tytön halailua.
diabetes
Eikö siinä henki haise virtsalta?
diabetes
Eikö siinä henki haise virtsalta?
Se ei ole hajuste. Hän tuoksuu sille joskus, kun tulee kotiin. Olen haistanut saman tuoksun joskus kaupassa nuorissa miehissä. Se on siis aika voimakas tuoksu. Tuoksu on hyvä ja puhdas hedelmäinen, ehkä karkkimainenkin tuoksu, eikä siinä ole alkoholimaista sivutuoksua, kuten hajusteissa.
On helpompi etsiä vastauksia, kun avuliaat auttavat rajaamaan vaihtoehtoja. Jos et halua tehdä niin, älä tee. Klikkaa itsesi ulos ketjusta. -ap
Paitsi tietysti hasis koska on kasvi.
Yrittävät hätäännyttää sinua ap.
tiedät, kun et tuonkaan vertaa?!?
kuvattiin kannabiksen tuoksun muistuttavan hieman basilikaa ja sitruunaa.
kuvattiin kannabiksen tuoksun muistuttavan hieman basilikaa ja sitruunaa.
Mä en muuten ymmärrä, miten teidän mielestä poltettu pilvi tuoksuu makealta. Musta se tuoksuu jotenkin maalta: mullalta, kompostilta... ai että ihanalta! Marista en tiedä, tuoksuuko se makealta?
tuossa ylhäällä,että "jonkun polttaminen".En tiedä minkä,mutta jostain tupakan näköisestä lähtee makea tuoksu.
Olen joutunut haistelemaan sellaista Belgian puistoissa. Mutta en ole kysynyt,mistä on kyse.
Mä en muuten ymmärrä, miten teidän mielestä poltettu pilvi tuoksuu makealta. Musta se tuoksuu jotenkin maalta: mullalta, kompostilta... ai että ihanalta! Marista en tiedä, tuoksuuko se makealta?
pyykkiin, erityisesti housuja (ja putoaako basilikan näköistä purua taskuista). Jos sisällä pössyttelee vaikkapa kaverilla, haju tosiaan tarttuu vaatteisiinkin, kuten joku jo sanoikin.
Toivotaan nyt parasta kuitenkin.
Yrittävät hätäännyttää sinua ap.Ei hasis mikään kasvi ole, mitäs sä
tiedät, kun et tuonkaan vertaa?!?
Miten niin hamppu ei ole kasvi? Eläinkö se on sun mielestä? Vai synteettinen?
kukua, mutta jos tarkemmin mietin, kallistuisin energiajuoman puolelle, koska mielestäni kannabiksen haju ei ole "puhdas".
Ei sitä kannabista kaikki päivittäin pössyttelekkään. Ja haju jää vaatteisiin siinä missä tupakan savusta johtuva hajukin. Vaikka ei itse polttaisi, mutta vieressä töröttää. Samoin jos joku kasvattaa kotonaan, haisee yleensä rappuun saakka (Ellei ole täysin ammattivehkeet kämpässä.), ja tarttuu vaatteisiin.
Hajuja on myös erilaisia. Kukintovaiheen haju on sitruksinen noin niiku esimerkiks. Haju vaihtelee riippuen siitä, onko kyseessä lätkä, kukka, lehti, tupakkaan sotkettuna, bongista, sätkästä...
niihin saa ihanan hajuisia tupakoita.
Yrittävät hätäännyttää sinua ap.Ei hasis mikään kasvi ole, mitäs sä
tiedät, kun et tuonkaan vertaa?!?Miten niin hamppu ei ole kasvi? Eläinkö se on sun mielestä? Vai synteettinen?
siinä on paljon muutakin. Siinä voi olla jopa lsd:tä. (Se on siis sitä ruskeaa mötikkää, jota lohkotaan.) Hasis ei ole yhtä kuin hamppu. Hamppu on kasvi ja miellän se sellaiseksi jota poltetaan. Kukkaa, ruohoa ja hasista poltetaan. Kannabis ja pilvi on näiden yhteisnimitys.
sama
tai ehkä pikemminkin satunnainen nuohouskaveri, koska tuoksu tuntuu niin harvoin. Toisaalta hajuvedessä on "takatuoksu", jota pojan hajussa ei ole. Onko joissain nuuskissa tuoksuesansseja? Sitäkin mietin. -ap
en kuvailisi sitä kukkamaiseksi, mutta hyväksi kuitenkin.
Jos se on hajuvesimainen tuoksu, niin sitten veikkaan jonkun tytön halailua.