Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko perheitä, joissa lapsilta säännöstellään ruokaa?

Vierailija
28.05.2011 |

Itse tunnen perheen, jossa lapset eivät saa mitään ruoka-aikojen välissä. Käyvät kerjäämässä muilta ruokaa ja varastavat sitä kotoa.Lapset ovat kaikki tosi hoikkia ja pyytävät usein ruokaa vanhemmiltaan ruoka-aikojen välissä.Lisäksi ruokailulla saavat yhden lautaselisen ruokaa ja välipalakin saattaa koostua yhdestä voileivästä.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylipainoisia aikuisia. Aletaan mättää ruokaa salaa mielettömät määrät heti kun ruuat saa hankittua itse eikä vanhemmat enää määrää paljonko ja mitä saa syödä.

Onnittelut teille säännöstelijät.

Ehkäpä siihen tarvitaan muutama muukin tekijä kuin säännöstely. Sisareni on bulimikko, eikä meillä kotona säännöstelty laisinkaan. Ja sen huomaa, kun moni meistä muista on joutunut aikuisena tosissaan taistelemaan teininä kertyneet ylikilot pois.

Haluan edes yrittää opettaa lapsilleni terveelliset elämäntavat, joita en vanhemmiltani oppinut. Olen opetellut ne itse aikuisena.

Vierailija
102/105 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylipainoisia aikuisia. Aletaan mättää ruokaa salaa mielettömät määrät heti kun ruuat saa hankittua itse eikä vanhemmat enää määrää paljonko ja mitä saa syödä. Onnittelut teille säännöstelijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki, tehkää vähemmän lapsia niin on varaa ruokkia kaikki eikä ruokaa tarvitse säännöstellä.

Enempää en tee. Tällä hetkellä on tiukkaa ja ruokaakin säännöstellään jonkin verran (kirjoitin tuolla edellä esim. maidosta), mutta tilanne ei ole pysyvä. Pidemmällä tähtäimellä taloudellisesti perheeseen mahtuisi kolmaskin lapsi, mutta ei haluta ainakaan vielä.

Vierailija
104/105 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden lapsistani ruokailua, koska on todella reilusti ylipainoinen. siitä huolimatta meillä on aina tarjolla vihanneksia ja hedeliä eikä nälkäinen tarvitse olla

Vierailija
105/105 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvavalta lapselta ei pidä säännöstellä ruokaa. Jos lapsi on ylipainoinen, pitää säännöstellä herkkuja ja karkkeja sekä tarkastella, onko kotiruoka liian epäterveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä