Meandi-hullut on oikeesti tosi idiootteja.
Olen huomannut ma.
Ne on niiiin ylihinnoiteltuja ja karseita rättejä. Ja mikä uskomattminta: kutsuja pitää ja vaatteita ostaa ne, jotka ovat (ainakin olevinaan) köyhiä kotimammoja tma.
Kommentit (44)
Mitkä ihmeen rättikutsut??? Onko olemassa joku lastenvaatemerkki joita kaupataan samoin kuin tuppervaaraa?
Mielenkiintoista.En ole ikinä kuullutkaan mut toisaalta mä ollut kuullutkaan talvihaalari kilpailusta ennen kuin liityin vauva-palstan vakikävijöihin.=)
ja ekassa pesussa haalistui. Toooosi laadukasta joo.
No, meillä tosiaan toissakauden ja viimesyksyn vihreät plyysihousut eivätkä ole menneet miksikään.
Samoin kuin viimekesän suklaanruskea t-paita missä kaivureiden kuvia ja edelleen kuin uusi, harmi ettei mahdu enää pojalle. Muutama muu t-paita ja musta pehmoinen myssy vihreällä dinolla kuin uusia.
Noissa tuotteissa on muuten parin kk oikeus palauttaa/vaihtaa..
-2-
ja tuli nyt sitten tilattua vauvalle body, olikohan se 25 vai 26 euroa... hinta on aika hurja vauvan vaatteesta joka ei edes kauaa mahdu päälle. Mutta jotenkin sitä siellä tilaushuumassa tuli tilattua. En varmaan toiste tilaa.
Huvitti kyllä älyttömästi, kun se myyjä vakuutteli että "näistähän ei sitten värit haalistu", olen kyllä kuullut jotain muuta. Myyjä ei itse kuulemma muita vaatteita pidäkään, ja olihan sillä lököt trikoopöksyt ja lörppä tunika päällä. Eikä hänen lapsetkaan muita vaatteita käytä.
Parilla kutsuilla olen käynyt ja intoutunut tilaamaan kummallakin kertaa tytölle jotain. Toisella kertaa tunikan ja toisella mekon. Toisesta haalistui värit ja toinen taas meni pesussa ihan pilalle. En tiedä johtuiko jostain toisesta vaatteesta koneessa vai tästä kyseisestä mekosta, mutta valkoiseen pohjaan tuli mustia läikkiä jotka eivät lähteneet pois. En tilaa enää sieltä mitään. Ostan mieluummin samalla hintaa oikeasti laadukkaita vaatteita kuten Ida T tai Småfolk. Niitä saa välillä alesta aika siedettävällä hinnalla ja oikeasti säilyvät pikkusiskolle!
Siis miksi se on joillakin mammoilla vaikea ymmärtää, että on jokaisen ihan ikioma asia, mihin rahansa laittaa? Mieluummin laitan rahaa Meandin vaatteisiin kuin kartonkiin tupakkia. Sentään jotain hyötyä.
Siis miksi se on joillakin mammoilla vaikea ymmärtää, että on jokaisen ihan ikioma asia, mihin rahansa laittaa? Mieluummin laitan rahaa Meandin vaatteisiin kuin kartonkiin tupakkia. Sentään jotain hyötyä.
ja sitä saa käyttää?
ja sitä saa käyttää?
On eri asia antaa kritiikkiä vaikka kyseiselle vaatefirmalle kuin kritisoida vaatteita ostavia ihmisiä. Jälkimmäisen tulkitsen loukkaukseksi.
sen tulisi myös olla rakentavaa ja aikuismaista.
Ap:n tyyli haukkumisineen (ja parin muun) on aika lapsellinen ja kertoo jostakin ihan muusta kuin kys vaatemerkin vaatteita hankkivista.
-2 hämmentää vielä soppaa-
On eri asia antaa kritiikkiä vaikka kyseiselle vaatefirmalle kuin kritisoida vaatteita ostavia ihmisiä. Jälkimmäisen tulkitsen loukkaukseksi.
muutamat vaatekerrat ja ollaan tykätty. Lapset tykkää pitää päällä, varsinkin paidat on pienemmän mieleen, kun on kivoja kuvia. Isompi taas tykkää pitää velourihousuja eikä niitä tahtoisi saada edes välillä pesuun. Oikein pestynä ovat kestäneet kovassa käytössä.
Mitä ylihinnoitteluun tulee niin hyvä esimerkki ylihinnoittelusta on Vero Modan paidat, yksi pesu ja ovat kieroja kuin korkkiruuvit. Saumat vetää sinne tänne ja tonne. Toinen on H&M:n vaatteet, jotka on parin pesun jälkeen reiällisiä. Me&I vaatteet eivät näin tee. Mutta kukin laittaa rahansa mihin tykkää.
täysin haalistuneita! Ja hinta silti kova. Mukavia kai ne on päällä, mutta värit ei kyllä näytä pysyvän.
ja ihan hyvälaatuisia ovat olleet. Kyllähän vaatteen kuin vaatteen saa pilalle pesemällä ja kuivaamalla väärin ja toki joskus on viallisia kappaleita seassa, mutta en ole törmännyt. Ostin viimeksi kampanjatuotteita, tyyliin 11 e kipale, eli ei tosiaan enää mikään paha hinta ja hyvin pidettyinä saa myytyä eteenpäin.
älyttömästi parempi kuin Me&I. Meandin trikoovaatteiden laatuun olen pettynyt poikkeuksetta. Ne lasten sisähaalarit on kyllä olleet ihan hyviä.
ja minä olen siihen täysin hurahtanut.
velourhousuja ja- trikoita sekä frotee vaatteita, ne puuvillat tuppaa haalistuu pesussa, mutta velourhousuista ei edes konttaus kuluta polvea näkyvästi.
se teidän toitottama oikea pesu oikein pitää sisällään? Itse pesen kaikki lastenvaatteet 40 asteessa ja normaalilla pesuaineella ja haalistuvat kyllä. 30 asteessa ei tahrat lähde.
sen huutonettiin kirjoitetaan, että kuuluu haalistua meandi-tyyliin! No ei KUULU! Vaate on huonolaatuinen ja käyttää karsealta, jos se haalistuu parissa pesussa!
viiden pesun jälkeen oli haarovälissä napin kohdalla kankaassa reikä. Ja samalla kerralla tilasin plyysihousut, jotka palautin, koska vyötärönauhassa oli reikä. Jouduin maksamaan tilalle saamieni samanlaisten housujen postikulut itse, joten meni vähän maku koko juttuun. Uudet plyysihousut ovat kyllä kestäneet hyvin, mutta silti, en ole enää sieltä mitään tilannut. Hinta on niin kova, että sillä pitää saada kunnolla laadukasta kamaa.