Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meandi-hullut on oikeesti tosi idiootteja.

Vierailija
28.05.2011 |

Olen huomannut ma.

Ne on niiiin ylihinnoiteltuja ja karseita rättejä. Ja mikä uskomattminta: kutsuja pitää ja vaatteita ostaa ne, jotka ovat (ainakin olevinaan) köyhiä kotimammoja tma.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpiirissäni on monta, jotka niitä kutsuja pitävät :) Itse olen tilannut sieltä melko paljon, mutta olen saanut näitä vaatteita lapsilleni mm. heidän kummitädeiltään (molemmat pitävät kutsuja).

Kalliina pidän kyllä, mutta enimmäkseen olen tykännyt vaatteista ja ollut iloinen niiden laadusta!

Tosin on sanottava, että on muutama vaate joihin petyin. Esim. sellainen mustapohjainen dinosaurus-paita, jonka tilasin pari vuotta sitten(?) pojalleni, haalistui heti ekassa pesussa huomattavasti :/

Samoin kävi sellaiselle valkopohjaiselle etanabodylle ja ruskeapohjaiselle siilipaidalle.

Mutta suurin osa vaatteista on kuin uusia edelleen, vaikka niitä on todella paljon pidetty ja pesty! Muunmuassa plyysivaatteet ovat pysyneet hyvänä ja kuosissaan, collegehousut (ei nypyn nyppyä eikä saumat kierrä eikä ole venähtäneet!), t-paidat jossa yksi iso "muovimainen" kuva edessä ovat edelleen kuin uusia, vetoketjulliset collegetakit samoiten kuin uusia edelleen (vetoketju tosin vähän kupruilee, mutta niinhän se tekee kaikissa vetoketjullisissa collegevaatteissa pesujen jälkeen, sille ei voine mitään?)

Eli voisin sanoa, että 85% olen erittäin tyytyväinen laatuun.

Muualta ostamiini lastenvaatteisiin olen keskimäärin 50% tyytyväinen. Yleensä kaikki lastenvaatteet tuppaavat haalistumaan, saumat alkavat kiertymään, vaate menettää muotonsa ja venähtää mikä mihinkin suuntaan, langat ja saumat purkautuvat jne. Näitä vikoja olen vähemmän huomannut olevan Me&I-vaatteissa.

Vierailija
42/44 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin samaa mieltä, että mihin tahansa vaatemerkkiin hurahtaneet kuuluvat eri rotuun kuin minä.

en siis usko, että koskaan ystäväksi tulisin sellaisele, jolle tuollaset vaatteet ovat must.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on:

choo choo trains

Kivoin höyryjunakuvioin somistettu t-paita. Mallistomme tavallinen ribbi-t-paita, sama kuin esim. kevään 2010 Porsas edestä ja takaa. Suora retrotyylinen unisex-malli. 100 % vaatepestyä puuvillaribbiä.

Vierailija
44/44 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aika inhottavaa haukkua toisten vaatemakua ja tietystä vaatemerkistä pitäviä idiooteiksi. Meandi ei tosiaan ole kalleimmasta päästä ja kaikenmaailman burberryä ja Metsolaa, järjettömän kalliita Reimatec, Ticket ja Cupcake haalareita kuitenkin kiskotaan päälle.

Mutta nehän onkin laatutuotteita. o_O