Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikoin avioliiton..

Vierailija
25.05.2011 |

... jossa oli 3 lasta, vanhin 8-vuotias. Uskotko, että olen huono ihminen ja luuletko, että sinulla on varaa arvostella minua?

Olen kyllästynyt arvosteluun, mutta olen onnellinen kivasta miehestä!

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimman ja nuoremman naisen vuoksi. Sua on varoitettu.

Vierailija
62/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinkertainen ajatus. Tää mies kyllä jumaloi mua, ennemmän ku ketään naista aikasemmin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lahtee muiden naisten matkaan????? Kylla aviomiehen taytyy pystyy olemaan lahtematta vikittelevien ym. matkaan jos oikeasti rakastavat vaimoaan/tyttoystavaansa. Mutta nainhan se menee ettei nainen ikina miestaan syyta vaan toista naista.

Joten et todellakaan ole rikkonut kenenkaan perhetta vaan mies siina sen rikkoi lahtemalla sinun matkaasi.

Vierailija
64/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oikeutettu eroamaan jos siltä tuntuu. Mielestäni oisi tahdikkaampaa ensin päättää se om liitto, ennen kuin alkaa mitään muuta sähläämään, siinä vaiheessa kukaan ei voi syyttää ketään missään vaiheessa :P

Mä en voisi ottaa varattua miestä jolla menee suhteessa "huonosti" ku se vaimo on niin karsee (yleisin selitys..), varmaan pelkäisin et se rupee pelehtimään mun seläntakana jos on jo tehnyt niin, kuin se, että olisi oikeasti se mies jolla on munaa ja hoitaa ne asiat ensin loppuun siellä kotona ja sitten vasta rupee kyttäileen "seuraavaa".

pelottaako AP:ta, että miehesi voi pettää sinuakin ja lauleskella kylillä misukoille, et onpa se myn nyxä ihan hirvee!!(vaikket olisikaan)?

Tätini rikkoi liiton, nai miehen ja kappas :D:D pelimies sitten löysikin taas jonkun uuden, fail.

Vierailija
65/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinkertainen ajatus. Tää mies kyllä jumaloi mua, ennemmän ku ketään naista aikasemmin.

ap

muutaman vuoden kuluttua, jooko?

Kun olette tottuneet elämään uusperheen elämään ja ensi huuma on laskenut.

Upeaa jos palvonta ja rakkaus kestää arjen. Useimmiten käytännössä käy toisin.

Vierailija
66/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei avioliiton rikkoja ole 13-15 vuotias. Katsokaa nyt sen tekstiäkin=)

Vierailija
67/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin omani.

Sitä mieltä ainakin kaikki muut ovat. Mies ja minä tiedetään mikä on totuus.

Mies rikkoi liittoamme omalta osaltaan pikkuhiljaa olemalla paljon töissä, jättämällä minut yksin raskaus- ja vauva-aikana, valehtelemalla. Sillä ettei pitänyt kiinni sovituista asioista. Pitämällä minua itsestäänselvyytenä, kodinhoitajana. Pisti työnsä minun fyysisten tarpeiden edelle aina. Näillä teoilla se liitto mureni.

Minä taas yritin pistää miehen pihalle kerta toisensa jälkeen siinä onnistumatta.

Sitten tuli tilaisuus kuin tilauksesta ja pistin liittomme loppuun asti pirstaleiksi.

Minä olen nyt se koko tarinan pahis, vain minä tein väärin.

Onneksi ollaan ex-miehen kanssa juteltu kaikesta, ja ollaan ihan sovussa kaikesta tapahtuneesta huolimatta.

Vierailija
68/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sellaista haluaisi. Olisin hillinnyt itseni, antanut miehen ensin erota ja huom - olla omillaan. sitten olisi voinut lähteä kokeilemaan.

Älä kuitenkaan erehdy selittelemään, että se oli eksän vika, tai muuta sellaista. Hän on todella syytön siihen, että te kaksi yhdessä rikoitte sen avioliiton. Siis kaksi teitä siinä on.

Laita mies hoitamaan velvoitteensa ja kunnioittamaan lasten äitiä. ole vastuussa siitä nyt, äläkä koskaan aiheuta hänelle tuskaa.

Vierailija
69/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni et ole tehnyt mitään väärin. Mies ehkä kun alussa ei kertonut avioliitosta. Mutta jos kaikilla on nyt hyvä olla niin hyvä :) En näe sinua kodinrikkojana.

Vierailija
70/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sellaista haluaisi. Olisin hillinnyt itseni, antanut miehen ensin erota ja huom - olla omillaan. sitten olisi voinut lähteä kokeilemaan.

Älä kuitenkaan erehdy selittelemään, että se oli eksän vika, tai muuta sellaista. Hän on todella syytön siihen, että te kaksi yhdessä rikoitte sen avioliiton. Siis kaksi teitä siinä on.

Laita mies hoitamaan velvoitteensa ja kunnioittamaan lasten äitiä. ole vastuussa siitä nyt, äläkä koskaan aiheuta hänelle tuskaa.

Ja on kumma kun nykyään on niin tavallista syytellä sitä jätettyä ja petettyä osapuolta, vaikka syyllisiä ovat pettäjät. Molemmat.

Vierailija
71/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomassa kuinka kaameeta on uusperhe-elämä, kun heidän yhteinen rakkauslapsi on nyt syntynyt ja jaloissa pyörii ajoittain miehen ex-lapset, joista pitäisi päästä eroon...

Vierailija
72/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitossa oli 2 lasta, joista vanhin 7 vuotias. Ja iloitsen myös uudesta miehestäni ja uusperheestäni. En ole huono ihminen, eikä kenelläkään, varsinkaan palstalaisella, ole varaa arvostella minua. Yksikään lähipiiristäni ei edes ihmetellyt, miksi erosin. Kertonee avioliitostani, vaikka yritin vuosia todella pitää kulisseja yllä. Sellasta se on joskus. Elämää.

Vierailija
73/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuli ekana mieleen. Ainiin, tän täytyy olla provo, eihän kukaan voi olla noin idiootti oikeasti.

Vierailija
74/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teit kaiken voitavasi! Yritit laittaa perheen edelle etkä antanut itsellesi lupaa olla iso osa avioeroa! Jos olisit tyttäreni niin olisin ylpeä sinusta:)

Mutta, tuo luottamus! Mies ei toiminut rehdisti vaikkakin varmaan tykästyi sinuun kovasti. Et kertonut miten se paljastui. Miehet ajattelevat liian paljon itseään eivätkä osaa, halua, viitsi nähdä vaivaa perheasioiden korjaamisessa. Ja aina löytyy joku jolle kelpaa...Toivottavasti mies ei tee sinulle samaa juttua. Katsos kun jonkin makuun pääsee niin se helposti toistuu kun vaikeuksia tulee.

Toivotaan että saatte rakennettua lujan luottamuksen toisiinne. Miehen pitää kyllä tsempata kovin mutta voi se onnistuakin!

Vierailija
75/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eletään av-landiassa; paikassa jossa naiset tekevät kaikki virheet ja miehet ovat kaikkeen syyttömiä. Naimisissa oleva mies pettää vaimoaan sinkkunaisen kanssa, hyihyi sinkkunainen, viattoman miehen vokottelit ja heitit miehen lapset prostituoiduiksi ja nuorisovankilaan....

Juu mut hei; nyt kunnon provoa kehiin jostain uudesta aiheesta!

Vierailija
76/169 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä olet nuori ja naimaton.

Minä = nuori, naimaton ja kaunis.

ap"

[/quote]

Vierailija
77/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eletään av-landiassa; paikassa jossa naiset tekevät kaikki virheet ja miehet ovat kaikkeen syyttömiä. Naimisissa oleva mies pettää vaimoaan sinkkunaisen kanssa, hyihyi sinkkunainen, viattoman miehen vokottelit ja heitit miehen lapset prostituoiduiksi ja nuorisovankilaan....

Juu mut hei; nyt kunnon provoa kehiin jostain uudesta aiheesta!

tämähän on rkp:n ja persujen syy!

Vierailija
78/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kyllä se mies on aikoinaan jumaloinut vaimoaan ihan samalla tavalla, kerran on vihille sen vienyt ja lapsia tehnyt.

Vierailija
79/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av-mammat, jotka pelkää kuollakseen miehensä menettämistä, kostaa oman pelkonsa sinulle. Fakta on se, että jokaisella ihmisellä on vain yksi elämä eikä edes lasten takia kannata pysyä huonossa liitossa. Lasten takia kannattaa hoitaa asiat fiksusti mutta silti.

Ja ei, sinä et rikkonut mitään. Mies rikkoi. Mies on vastuussa perheensä hajoamisesta. Av-mamma ei voi myöntää sitä, koska silloin se tarkoittaisi että hänen miehensäkin saattaisi potentiaalisesti tehdä niin. Av-mamman pitää selittää tämä itselleen niin, että se on sen naikkosen vika ja suojella miestään tällaisilta lutkilta:)

Vierailija
80/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies kyllä jumaloi mua, ennemmän ku ketään naista aikasemmin.

ap