Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikoin avioliiton..

Vierailija
25.05.2011 |

... jossa oli 3 lasta, vanhin 8-vuotias. Uskotko, että olen huono ihminen ja luuletko, että sinulla on varaa arvostella minua?

Olen kyllästynyt arvosteluun, mutta olen onnellinen kivasta miehestä!

Kommentit (169)

Vierailija
101/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synniton hiettakoon ensimmaisen kiven.. Mutta voin sanoa, etten itse olisi asiaa noin hoitanut,vaan olisin odottanut/vaatinut miehelta etta jattaa vaimonsa ennen kuin aloittaisin mitaan seksuaalista hanen kanssaan. Musta ei koskaan tule sita kuuluisaa toista naista, pettaminen on mun mielestani moukkamaista ja iljettavaa!

Vierailija
102/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö hyvällä mielellä miettiä/katsoa syyttömien pienten lasten kärsimyksiä? Pystytkö tuntemaan empatiaa heikommassa asemassa olevaa kohtaan? Laitatko aina itsesi ja omat tarpeet muiden edelle? Pidätkö sellaista miestä MIEHENÄ ja hyvänä miehenä joka hylkää pienet lapsensa? Rikkomalla lasten kodin hylkää lapsensa joista on vastuussa

En ole koskaan ollut naimisissa. Miten niin laitoin itseni kaiken edelle??? Mä vaan rakastuin! Eikä mies tietenkään hylännyt lapsiaan, just joo hei kamoon nyt.... Aina kaikki ei vaan ookaan onnelisia yhdessä, vaikka alunperin oli tarkoitus. Oli se osittain myös tän ex-vaimon vika. ap

Ja kyllä, pidän 23-vuotiasta vielä aika kokemattomana elämän saralla. Kaikkinensa kokemus pidempiaikaisesta kypsästä ihmissuhteesta puuttuu kokonaan. Eli sulla ei ole hajuakaan mitä voi olla, kun on parisuhteessa sen kymmenenkin vuotta.

ellei avioliiton rikkoja ole 13-15 vuotias. Katsokaa nyt sen tekstiäkin=)

Fyysisesti aikuinen, henkisesti pissis 20-30-vuotias? Mitä tekee sellaisella miehellä joka palvoo ja jumaloi, siis katsoo alhaalta ylöspäin? Mitä se kertoo ap:stä että hän nauttii palvonnasta? Entä suhteesta? Rakastettua katsotaan silmän tasalta. Jos ap:n miehen liitto on epäonnistunut, siitä ovat vastuussa hän ja hänen vaimonsa. Jos mies pettää vaimoaan ap:n kanssa, siitä taas vastaavat mies ja ap. Ap ei voi siirtää vastuuta omista teoistaan vaimon niskaan.

Olen kyllä ihan 23-vuotias töissä käyvä, älykäs nainen. En todellakaan mikään pissis!! Eikö ole normaalia nauttia toisen palvonnasta? Olette kyllä yksinkertaisia..... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aika pieniä. Julmaa, että he joutuvat kärsimään törkeän isänsä tekosista. No, vaimossakin oli varmasti vikaa, eivät onnelliset liitot hajoa ja onhan kolme alle 8 vuotiasta melkoinen koetus liitolle.

MUTTA SILTI: aiotko rakastaa myös lapsia? Ei riitä että olet löytänyt elämäsi MIEHEN, löysitkö myös elämäsi PERHEEN? Sitähän uusperhekin on. Joudut tiukille, oletko miettinyt tästä näkökulmasta? Rakkaus lätsähtää tuollaisessa tilanteessa aika nopeasti, pitää olla muutakin pohjaa kuin ihastus ja kova tahto rakentaa toimiva UUSPERHE.

Vierailija
104/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hait sillä? Kertoo sun kypsymättömyydestä aika tavalla. Ja iän kertominen - ISO virhe. ;)

Olen kyllä ihan 23-vuotias töissä käyvä, älykäs nainen. En todellakaan mikään pissis!! Eikö ole normaalia nauttia toisen palvonnasta? Olette kyllä yksinkertaisia..... ap

Vierailija
105/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olennaista ei ole se, kenen "syy" tämä ero on ja kuka on perheen rikkonut. Katsoisin asioita vähän laajemmin. Joo, mies on pettänyt ja jättänyt vaimonsa uuden naisen takia. Kuinka tavoiteltava sellainen mies on? Miten sellaisen voi nähdä "elämän miehenä?" Sehän kertoo, että mies on valmis valehtelemaan ja satuttamaan törkeästi sitä ihmistä, jolle hän on luvannut ikuista rakkautta ja uskollisuutta kaikkien edessä (eli johon hän on aivan varmasti ollut ihan yhtä rakastunut kuin ap:hen nyt). Avioliitoissa tulee aina ongelmia. Idea on, että ne yritetään kaikin keinoin ratkaista, ja sitten erotaan, jos mikään ei auta. Etenkin jos on lapsia, niin ihan pienten murheiden takia ei mielestäni pitäisi erota. Ja etenkään ei pitäisi kusettaa ja paneskella toisen selän takana ja sittewn todeta että näin tässä kävi, kun SÄ olit tollainen. Ap:n mies siis ajattelee, että pettäminen on OK, jos vaimo ei ole riittävän "hyvä." Siinäpä hyvä pohja parisuhteelle.

Ja minustakin tuntuu, että ap imartelee itseään. Tällaiset "rikoin avioliiton"-otsikot ovat nimenomaan horottelukommenttien ja haukkujen kerjäämistä, jotka ap pääsee sitten kuittaamaan itseensä kohdistuneeksi kateudeksi, koska hän on niin nuori ja kaunis ja parempi kuin ex-vaimo. Juuri tämän takiahan varattuihin sekaantuminen on niin suosittua. Voi tuntea itsensä paremmaksi. Moni aikuinen nainen ihan tosissaan uskoo, että hänen kanssaan mies ei toista pettämiskuviota, koska hän on Se Oikea ja ihana ja upea nainen jota kohtaan mies tuntee enemmän rakkautta kuin ketään kohtaan koskaan. Ehkä näin voi ollakin, mutta pelkkä tunne ei arjessa kauas kanna - tarvitaan tahtoa ja sitoutumista pahoinakin päivinä!

Miksi ihmiset on aina niin negatiivisia? Mitä sitten jos olen nuori, kaunis ja se oikea?! Miksi positiiviset ajatukset torpataan aina? Heh.... kateus?

Vierailija
106/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin helppoa ole. Ystävät on minulle sanonut, että jos olisi tietänyt mitä on tulossa, olisi jättänyt leikin sikseen.

Siinä tulee aina olemaan monta aikuista ja lasta jonka menot pitää saada yhteen. Elatusmaksuja ja muita lahjoja mietittävä.... Ei se ole niin helppoa.

Olet kuitenkin vasta 23 vuotias, ja sinulla ei ole omia lapsia. Et todella vielä tiedä miten teidän elämä muuttuu.

Toivottavasti saatte kaikki toimivaan, mutta mieti vielä kerran. Oletko tosiaan valmis siihen että teidän kotiin (lemmen pesään) tulee 3 pientä lasta ja arki mukana. On se aika toisenlaista kun he oikeasti viettävät aikaa ja ottavat suuren tilan sinun elämästä.

Ylpeenä ilmoitat että olet rikkonnut avioliiton, mutta oletko vielä edes kypsä käsittämään kuinka paljon vastuuta toisen lapsista sinulle tulee.

Mieti vielä kerran ennen kuin ryhdyt tuohon leikkiin.

Minä en lähtisi mukaan.

Vierailija
107/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoria on kaikki kulmat väärällään, mutta lapsella on vain yksi isä ja yhdet vanhemmat, joiden parisuhdemalli on se minkä mukaan lapsi oppii elämään. Valitan... itse jätin baariin aivan ihanan miehen, kun selvisi, että kotona on vaimo ja pieni tytär. Ei ollut mitään tarvetta olla se niitti, joka romahduttaa kahden mulle täysin tuntemattoman ihmisen maailman. Eivät ole mulle mitään pahaa tehneet, hommaatkoon mies tyttiksensä jostain muualta.

Vierailija
108/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on aina niin negatiivisia? Mitä sitten jos olen nuori, kaunis ja se oikea?! Miksi positiiviset ajatukset torpataan aina? Heh.... kateus?

Haluat hämmentää soppaa näillä provosoivilla kommenteillasi ja nautit kun joku menee vipuun. Yksi asia pistää silmään; korostat nuoruuttasi joka käänteessä, ikään kuin se olisi jokin tavoiteltava/kadehdittava olotila. Ikävintä asiassa on sinun kannaltasi se, että kukaan ei ole ikuisesti nuori. Et sinäkään.

Vierailija
109/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lahtee muiden naisten matkaan????? Kylla aviomiehen taytyy pystyy olemaan lahtematta vikittelevien ym. matkaan jos oikeasti rakastavat vaimoaan/tyttoystavaansa. Mutta nainhan se menee ettei nainen ikina miestaan syyta vaan toista naista.

Joten et todellakaan ole rikkonut kenenkaan perhetta vaan mies siina sen rikkoi lahtemalla sinun matkaasi.

Vierailija
110/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aika pieniä. Julmaa, että he joutuvat kärsimään törkeän isänsä tekosista. No, vaimossakin oli varmasti vikaa, eivät onnelliset liitot hajoa ja onhan kolme alle 8 vuotiasta melkoinen koetus liitolle.

MUTTA SILTI: aiotko rakastaa myös lapsia? Ei riitä että olet löytänyt elämäsi MIEHEN, löysitkö myös elämäsi PERHEEN? Sitähän uusperhekin on. Joudut tiukille, oletko miettinyt tästä näkökulmasta? Rakkaus lätsähtää tuollaisessa tilanteessa aika nopeasti, pitää olla muutakin pohjaa kuin ihastus ja kova tahto rakentaa toimiva UUSPERHE.

No kyllä niillä lapsilla on jo rakastava äiti, en aio astua kenenkään varpaille. Ne on ihan kivoja muksuja ja voin olla niille vaikkapa täti tms.

ap

Vierailija
111/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hatullisen '''skaa. Miksikö?

Miehen ja tämän ex-vaimon liitto oli kyllä kriisissä. Se on selvä. Hajoamassa se ei välttämättä vielä ollut, koska pisteen saamiseksi tarvittiin pettämistä. Monet tällaisista pettämiseen päättyvistä liitoista olisi ollut pelastettavissa yllättävän pienelläkin vaivannäöllä. Been there done that.

Mies jätti vanhan soppansa lusikoimatta loppuu. Hyppäsi toisen nuoren naisen matkaan. Pisti päänsä pensaaseen ja raukkamaisesti pakoili ongelmiaan. Ja ne ongelmathan eivät katoa piiloutumalla. Se lusikoimaton soppa tulee homehtuneena haisemaan siellä ap:n tiskipyödällä, niin kauan kunnes mies on sen kiltisti syönyt. Voihan olla, että mies jossain vaiheessa ymmärtää käsitellä asiansa ja syö homehtuneen soppansa, mutta mitä kauemmin siihen menee aikaa, sen epätodennäköisempää se on. Luultavasti mies yrittää jossain vaiheessa vain lähteä uudelleen karkuun tuota haisevaa ongelmaansa.

Ja lisäksi ne uusperhekuviot. Niistä ap:lla ei taida olla aavistustakaan. Helppoa se ei ole. Uusperhekin voi olla ihan toimiva kokonaisuus, mutta se vaatii monia AIKUISIA ihmisiä, joista yksikään ei pakoile vastuutaan. Miehen ex-vaimonkaan tuskin voi olettaa olevan kovin yhteistyöhaluinen ja hymyilevä tässä tapauksessa.

Ja mitä tulee syyllisyyskysymyksiin, niitähän tässä kysyttiin:

Syyllisiä on kolme. Kaksi emäsyyllistä ja ex-vaimo rikokseen yllyttäjän roolissa.

Vierailija
112/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin, että se kertoo kirjallisuudesta, niin sieltä löydät itsesi, jos olet älykäs, kuten väität. Jos et löydä, oli älysi vain illuusiota...

Vierailija
113/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

---minä vain rakastuin mieheen---

Onko se jokin LUPA viedä asia pidemmälle naimisissa olevaan ihmiseen ONKO? Ja toisekseen et mitenkään voinut rakastua häneen. Rakkaus on ihan jotain muuta ja perustuu toisenlaisiin periaatteisiin! Korkeintaan ihastuit rajusti kokemattomuuttasi.

No, kiva miehesi nauttii nyt nuoresta typystä vailla arkielämän perhevelvollisuuksia. Oliko hän kiva mies perheelleenkin? Taisi palata poikamiespäiviinsä sinun avullasi. Ei siitä kannata olla iloinen ei todellakaan.

Mullakin on lapsia ja aikoinaan napakasti toin esille et tähän perheeseen EI tuoda eronneita tai karanneita eikä kenenkään exiä eikä exien exiä, jotka vielä isiä tai äitejä! Eikä varsinkaan VANHOJA ukkoja tai akkoja! No hyvällä syyllä olisin kyllä ottanut syyttömän exän perheeseeni, joka kantanut vastuunsa lapsistaan. Onneksi kuitenkin vältyttiin moiselta!

Mä ihan säälin sua olet niin nuorikin vielä:)

Vierailija
114/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihan kivat muksut on ihan oikeasti lapsia jolla tulee olemaan uhma kaudet, esimurkku kaudet ja sitten vielä teini kaudet....

Ajattelet kovin ruusuisesti tuota kuviota. Nyt on ihan kivaa ja hauskaa, mutta lapset tulee jossain vaiheessa kyselemään miksi isi ei enää asu kotona? Siitä se lähtee, vaikka olet kuinka kiva heille, niin ongelmia tulee. Mites sitten kun lapset testaavat sinun pinnaa.

Haluatko omia lapsia ? Mites miehesi siihen suhtautuu, hänellä on jo kolme ? Haluaako lisää ??

Entäs miehesi maksamat elatusmaksut ? kolmesta lapsesta tulee aika iso penni ?

Mites lomat ? Oletko valmis viettämään lomia lapsien kanssa ?

Entä sinun koti ? Sinne tulee nyt 3 lasta ja heitä on ruokittava ja heille pitäisi löytää puuhaa. Ei vaan kyläksi vain he jäävät myös yöksi. Heille pitää löytää omat sängyt ja kaapit. Sinun kodissa tulee asumaan 3 lasta, heidän tavarat sotkut yms.

Minä toivon että tiedät mihin ryhdyt. Äiti omille lapsille on jo rankkaa, mites sitten kun niitä on kolme lasta ja ne ei ole sinun omia ???

Vierailija
115/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihan kivat muksut on ihan oikeasti lapsia jolla tulee olemaan uhma kaudet, esimurkku kaudet ja sitten vielä teini kaudet....

Ajattelet kovin ruusuisesti tuota kuviota. Nyt on ihan kivaa ja hauskaa, mutta lapset tulee jossain vaiheessa kyselemään miksi isi ei enää asu kotona? Siitä se lähtee, vaikka olet kuinka kiva heille, niin ongelmia tulee. Mites sitten kun lapset testaavat sinun pinnaa.

Haluatko omia lapsia ? Mites miehesi siihen suhtautuu, hänellä on jo kolme ? Haluaako lisää ??

Entäs miehesi maksamat elatusmaksut ? kolmesta lapsesta tulee aika iso penni ?

Mites lomat ? Oletko valmis viettämään lomia lapsien kanssa ?

Entä sinun koti ? Sinne tulee nyt 3 lasta ja heitä on ruokittava ja heille pitäisi löytää puuhaa. Ei vaan kyläksi vain he jäävät myös yöksi. Heille pitää löytää omat sängyt ja kaapit. Sinun kodissa tulee asumaan 3 lasta, heidän tavarat sotkut yms.

Minä toivon että tiedät mihin ryhdyt. Äiti omille lapsille on jo rankkaa, mites sitten kun niitä on kolme lasta ja ne ei ole sinun omia ???

Muksut ei tuu asumaan meiän kanssa. Käymään tulee tietty, mut isäänsähän ne tulee katsomaan, ei mua! En aio leikkiä mitään äippää. Isä on myös ensisijaisesti vastuussa heistä, autan tietty jossain, ihan siksi, kun oon lähellä oleva aikuinen. Turha suunnitella jokaista murheenpalasta etukäteen. Kun he ovat teinejä, tunnen heidät jo paljon paremmin ja olen kokeneempi. Ja on valmis tekemään myös mun kanssa lapsia, jos haluan.

Vierailija
116/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille on hyvä olla oma huone. Eivät he ole mitään yövieraita tai kavereita, jotka on kylässä satunnaisesti.

Vierailija
117/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole avioliittoa rikkonut vaan sen liiton mies.Ei sulla ole mitään enempää kuin muillakaan ihmisillä,olit vain saatavilla kun mies päätti lähteä liitostaan ja perheestä.

Vierailija
118/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille on hyvä olla oma huone. Eivät he ole mitään yövieraita tai kavereita, jotka on kylässä satunnaisesti.

Sanoinko jossain ettei ole???

Ollaan aateltu, että yks huone ois heille, ku tulee kylään. musta se ois hyvä ratkaisu. Oon kyllä ajatellu näitä lapsia, mutta kyllä enemmän aattelen tätä miestä, hänet olen valinnut puolisoksi ja kyllä ne lapset saadaan jotenki kuvioon mahtumaan, vaikken alakaan leikkiä äitiä.

ap

Vierailija
119/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa nyt sen oikean kanssa on lähinnä huvittavia.

Minulla on viisi edellistä suhdetta kaatunut pettämiseen, siis siihen että olen löytänyt uuden miehen. Entisen olen kylmästi heivannut. Takana myös yksi avioliitto joka päättyi samalla tavalla.

Ja IHAN JOKAISELLE olen siinä alkuhuumassa sanonut "että sinun kanssa on erilaista, sinua en ikinä pettäisi" ja kas kummaa kun se arki iskee vasten kasvoja ja alkuhuuma katoaa niin joka kerta olen pettänyt ja joka kerta olen rakastunut niin maan perkeleesti että "no sinua en koskaan pettäisi".

Nyt kun vuosien jälkeen olen tuon käytösmallin tunnistanut niin elän ihan rauhallisessa tylsässä suhteessa. Välillä ihastun edelleen muihin, mutta en ole ainakaan vielä nykyistäni pettänyt.

Mutta siis pointti oli ap, että hyvin suurella todennäköisyydellä sinutkin vaihdetaan nuorempaan kunhan alkaa kyllästyttää. Arki ei aina ole kivaa ja silloin on mukava vaihtaa nuorempaan ja nätimpään.

Onnea matkaan siis.

Vierailija
120/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki samoin ja avioituikin miehen kanssa. Yhteinen lapsi tehtiin. Muutama vuosi siitä mies siirtyi kolmanteen vaimoon.