Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikoin avioliiton..

Vierailija
25.05.2011 |

... jossa oli 3 lasta, vanhin 8-vuotias. Uskotko, että olen huono ihminen ja luuletko, että sinulla on varaa arvostella minua?

Olen kyllästynyt arvosteluun, mutta olen onnellinen kivasta miehestä!

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tarkoituksellisesti provosoiva ja huomionhakuinen. Riitaa haastava. "Rikoin avioliiton." Kun sait rakentavaa kritiikkiä, palautetta, jossa kehotettiin katsomaan asiaa molemmilta puolilta, et tykännytkään siitä. Palsta olikin täynnä kateellisia kookottajia, jotka varmaan nyt pelkäävät että sinä kaunis nuori nainen viet heidän miehensä.

Loput kommenteistasi kertookin...noh, vain sinusta ja sinun keskenkasvuisuudesta.

Niin ja se kauneuskin on katsojan silmässä.

Mikä siinä on, kun kaunis, nuori, älykäs nainen löytää miehen ja kertoo että on kyllä valmis lapsistakin ottamaan jotain vastuuta, niin johan täällä aletaan haukkumaan !!! Mikä tässä motiivina helppo olisi ajatella että kateuskateuskateus!!!! Olen täällä tämän saman huomion tehnyt ennenkin, aina yritetään leikkiä parempaa, kuin oikeesti ollaankaan! Minähän nimenoman sanoin, että lapsistakin huolta pidetään ja äitiä kunnioitetaan äitinä. Miksi olette niin kärkkäitä tuomitsemaan!?

Varsinaisia äiti tereesoja olette kyllä varmasti!

ap

Vierailija
42/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, kun kaunis, nuori, älykäs nainen löytää miehen ja kertoo että on kyllä valmis lapsistakin ottamaan jotain vastuuta, niin johan täällä aletaan haukkumaan !!! Mikä tässä motiivina helppo olisi ajatella että kateuskateuskateus!!!! Olen täällä tämän saman huomion tehnyt ennenkin, aina yritetään leikkiä parempaa, kuin oikeesti ollaankaan! Minähän nimenoman sanoin, että lapsistakin huolta pidetään ja äitiä kunnioitetaan äitinä. Miksi olette niin kärkkäitä tuomitsemaan!? Varsinaisia äiti tereesoja olette kyllä varmasti! ap

Sehän se tässä on kaiken saamasi kritiikin syy :D Sellaista pidetään tässä yhteiskunnassa kerta kaikkiaan sietämättömänä ja tuomittavana, että "kaunis nuori älykäs nainen löytää miehen ja on valmis ottamaan lapsistakin jotain vastuuta." Tämä on juuri se juttu......... Not.

Tai sitten kyse ei olekaan sinusta, vaan siitä tuskasta ja rikki repimisestä, joita tämä "kauniin nuoren älykkään naisen miehen löytäminen" tässä tapauksessa aiheutti kolmelle lapselle ja yhdelle aikuiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori, kaunis ja lapseton, niin olisin kyllä miehekseni valinnut lapsettoman, vapaan (uskollisen), fiksun, hyvin toimeentulevan komean miehen. Ap:n kirjoituksista päätellen hänen miesystävänsä ei ole mitään noista.

Vierailija
44/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä sekaantuisi varattuun mieheen. Oli sitten naimissa tai ei. Niin iljettävältä se tuntuu. Niin, ja vielä kolme lastakin, joten täysin moraalitonta ja ajattelematonta lähteä varatun perheenisän matkaan, kun vapaitakin miehiä kyllä on.

Niin, ja mitä tuollainen 23-vuotias tytön typykkä tietää todellisesta elämästä, kun suostuu kynnysmatoksi varatulle miehelle. Katselisit vapaita arvoisiasi miehiä!

Vierailija
45/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä jotenkin on sinulle epäselvää,pian sinä et ole enää nuori ja kaunis..

Kaikki vanhenevat..mikset ottanut nuorta komeata sälliä itelles??Varmasti siksi,että nuoret miehet ei pidä sua kauniina ja fiksuna?

Näkikö miehesi vain nuoren saliin...

t.kosmetologi

Vierailija
46/169 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi sinua.

Vierailija
47/169 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/169 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos häneltä niitä anteeksi pyydät.

Vierailija
49/169 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

comes around.

Vierailija
50/169 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lähti sun kaa juttuun. Itse hän on sen päätöksen tehnyt. Eli ole huoleti, se ei oo sun syy.

Vierailija
51/169 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö hyvällä mielellä miettiä/katsoa syyttömien pienten lasten kärsimyksiä?

Pystytkö tuntemaan empatiaa heikommassa asemassa olevaa kohtaan?

Laitatko aina itsesi ja omat tarpeet muiden edelle?

Pidätkö sellaista miestä MIEHENÄ ja hyvänä miehenä joka hylkää pienet lapsensa?

Rikkomalla lasten kodin hylkää lapsensa joista on vastuussa

Vierailija
52/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lähti sun kaa juttuun. Itse hän on sen päätöksen tehnyt. Eli ole huoleti, se ei oo sun syy.

On kyllä oikeastaan samaa mieltä. Ja no, eihän se vielä rikki oo kun on vielä harkinta-aika... No käytännössä tietty on....

En vaan tajuu, että miksi oon nyt kaikkien, kavereiden ja tuttujen, mielestä nyt joku maailman kauhein ihminen. Elämässä sattuu ja tapahtuu, mikseivät aikuiset ihmiset sitä ymmärrä.....

ap

Vierailija
53/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin olen kostonhimoinen, mutta toivon, että saat mitä ansaitset.

Vierailija
54/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö hyvällä mielellä miettiä/katsoa syyttömien pienten lasten kärsimyksiä?

Pystytkö tuntemaan empatiaa heikommassa asemassa olevaa kohtaan?

Laitatko aina itsesi ja omat tarpeet muiden edelle?

Pidätkö sellaista miestä MIEHENÄ ja hyvänä miehenä joka hylkää pienet lapsensa?

Rikkomalla lasten kodin hylkää lapsensa joista on vastuussa

En ole koskaan ollut naimisissa. Miten niin laitoin itseni kaiken edelle??? Mä vaan rakastuin! Eikä mies tietenkään hylännyt lapsiaan, just joo hei kamoon nyt.... Aina kaikki ei vaan ookaan onnelisia yhdessä, vaikka alunperin oli tarkoitus. Oli se osittain myös tän ex-vaimon vika.

ap

Vierailija
55/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä oikeastaan samaa mieltä. Ja no, eihän se vielä rikki oo kun on vielä harkinta-aika... No käytännössä tietty on.... En vaan tajuu, että miksi oon nyt kaikkien, kavereiden ja tuttujen, mielestä nyt joku maailman kauhein ihminen. Elämässä sattuu ja tapahtuu, mikseivät aikuiset ihmiset sitä ymmärrä..... ap

Nämä tehdään. Sitten pakoillaan vastuuta tällaisilla lausunnoilla.

Vierailija
56/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö hyvällä mielellä miettiä/katsoa syyttömien pienten lasten kärsimyksiä? Pystytkö tuntemaan empatiaa heikommassa asemassa olevaa kohtaan? Laitatko aina itsesi ja omat tarpeet muiden edelle? Pidätkö sellaista miestä MIEHENÄ ja hyvänä miehenä joka hylkää pienet lapsensa? Rikkomalla lasten kodin hylkää lapsensa joista on vastuussa

En ole koskaan ollut naimisissa. Miten niin laitoin itseni kaiken edelle??? Mä vaan rakastuin! Eikä mies tietenkään hylännyt lapsiaan, just joo hei kamoon nyt.... Aina kaikki ei vaan ookaan onnelisia yhdessä, vaikka alunperin oli tarkoitus. Oli se osittain myös tän ex-vaimon vika. ap

Siis vastasit edellisen kysymyksen asettajalle, vaikket sitä itse huomannutkaan.

Laitot itsesi kaiken edelle. Annoit tunteen viedä. et kyennyt millään tasolla ajattelemaan seurauksia. Olet siis empatiakysytön.

Ja mitä tuohon rakastumiseen tuli, niin lieneekö sekin vielä vain ihastusta?

Vierailija
57/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä oikeastaan samaa mieltä. Ja no, eihän se vielä rikki oo kun on vielä harkinta-aika... No käytännössä tietty on.... En vaan tajuu, että miksi oon nyt kaikkien, kavereiden ja tuttujen, mielestä nyt joku maailman kauhein ihminen. Elämässä sattuu ja tapahtuu, mikseivät aikuiset ihmiset sitä ymmärrä..... ap

Nämä tehdään. Sitten pakoillaan vastuuta tällaisilla lausunnoilla.

No ehkäpä vaimo oli osasyynä tekemiseen?! Ja hyvin isona olikin. Nykyään kateellisuuksissaan lähes vainoaa minua, ehkä siksi, koska olen kaunis ja nuorempi.....

Ihmeellistä syyllistämistä, vaikkette edes tapaustamme tunne, tätä juuri tarkoitan, viskotaan vaan kiviä ja luullaan, että itse ollaan parempia ja onnistuneempia! Mielestäni tein oikein, löysin elämäni miehen!

ap

Vierailija
58/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö hyvällä mielellä miettiä/katsoa syyttömien pienten lasten kärsimyksiä? Pystytkö tuntemaan empatiaa heikommassa asemassa olevaa kohtaan? Laitatko aina itsesi ja omat tarpeet muiden edelle? Pidätkö sellaista miestä MIEHENÄ ja hyvänä miehenä joka hylkää pienet lapsensa? Rikkomalla lasten kodin hylkää lapsensa joista on vastuussa

En ole koskaan ollut naimisissa. Miten niin laitoin itseni kaiken edelle??? Mä vaan rakastuin! Eikä mies tietenkään hylännyt lapsiaan, just joo hei kamoon nyt.... Aina kaikki ei vaan ookaan onnelisia yhdessä, vaikka alunperin oli tarkoitus. Oli se osittain myös tän ex-vaimon vika. ap

Siis vastasit edellisen kysymyksen asettajalle, vaikket sitä itse huomannutkaan.

Laitot itsesi kaiken edelle. Annoit tunteen viedä. et kyennyt millään tasolla ajattelemaan seurauksia. Olet siis empatiakysytön.

Ja mitä tuohon rakastumiseen tuli, niin lieneekö sekin vielä vain ihastusta?

Mies teki aloitteen. Liitto olisi mennyt rikki muutenkin. Oikeastaan otsikkoni onkin harhaanjohtava, en oikeastaan rikkonut mitään, ainakaan yksin. en siis laittanut itseäni kaiken edelle. Ja kyllä me rakastetaan toisiamme.

ap

Vierailija
59/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan napaan tuijottelemiseltasi kuitenkin?

Usko nyt pois, sinä tuskin olet tässä asiassa se ainoa oikeassa oleva osapuoli. Silloin, kun joutuu yksin taistelemaan muuta maailmaa vastaan, on useinmiten väärässä.

Elämä opettaa.

Vierailija
60/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiennyt miehen olevan naimissa kun suhteeseen aloin. Rakastuttiin, ja oltiin yhdessä pitkään ennenkun totuus paljastui. Oli suhteessa lasten takia. Sanoin, että en halua rikkoa kenenkään perhettä, enkä halua, että minun takiani lähtee. Yksi päivä mies oli oven takana laukkujen kanssa - ei kestänyt enää rakkaudetonta liittoaan, eikä sitä, että tiesi että se oikea rakkaus on olemassa. Sai vaimonsa kanssa sovittua niin hyvät huoltajuusjutut, ettei lasten takia tarvinnut jäädä.

Vaikka tiedän, että en tehnyt mitään väärää (en tiennyt tilanteesta, ja kun tiesin, en halunnut rikkoa perhettä vaan jätin miehen) silti välillä vaivaa edelleen syyllisyys. Toisaalta nyt tunnetta on helpottanut se, että miehen exäkin on löytänyt sen oikean rakkauden, ja jopa kiittänyt miestä, että uskalsi lähteä ja antaa molemmille uudet alut.

Ihme kyllä, jopa minä ja tuo exä ollaan hyvissä väleissä nykyään, melkeimpä kavereita, ja lapsilla on kaksi hyvää kotia, jossa molemmissa kaksi huolehtivaa ja rakastavaa aikuista, jotka ovat vihdoinkin onnellisia.

Myönnän, että luottamus on vaatinut paljon työtä - kuten täälläkin ajatellaan: miksei tekisi samaa uudelleen minulle? Ulkopuolisen silmin minä olen kodinrikkoja ja mies valehteleva pettäjä.Onneksi oman elämänsä tuntee sen verran hyvin, että tietää totuuden.

Silti en hyväksy sitä, että toisen avioliittoa/muuta suhdetta mennään tietentahtoen rikkomaan, oli lapsia tai ei, ja varattuun mieheen en tietoisesti ikinä sekaantuisi.