Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikoin avioliiton..

Vierailija
25.05.2011 |

... jossa oli 3 lasta, vanhin 8-vuotias. Uskotko, että olen huono ihminen ja luuletko, että sinulla on varaa arvostella minua?

Olen kyllästynyt arvosteluun, mutta olen onnellinen kivasta miehestä!

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetella kivoja seksijuttuja joittenka avulla voit pitaa miehen vahan kauemmin.

Ja jotkut kivat hepenet vois tuoda vielä muutaman extrakuukauden, jos vaan jaksat olla aktiivinen.

..... siitä taitaa olla kauan kun itse olet pukeutunut sexikkäästi ;)) ap

on meitä joiden ei tarvitse pukeuta seksikkäästi kun ollaan luonnostaan ;) Tunnusta jo provoavasi...

Jooo-o, sitähän voi itselleen hokea "olen seksikäs luoonostani!!" En nyt ihan tajua, että miksi tää nyt oilisi provo, tiedän ystäväpiirissäni plajon tälläisiä tapauksia, ei tämä nyt niin kovin uutta ole!! Kumma, ettette te kokeneet kanaemot ole ennen nähneet, vaikka kovin elämänkokemuksillanne kerskutte ;) ap

mutta ei kukaan ole onnistunut olemaan lähelläkään sun tasoas, vedät ihan pohjat ja se ei ole kohteliaisuus. Enkä mä hoe sitä itselleni, mun mies hokee. Kato et sä ole ainoo nainen jota jumaloidaan, vai niinkö luulit? Mä en vaan tarvinnut siihen kenenkään jämiä... ;D t. kanaemo, kot kot.

Ei tainnut suuri elämänkokemuksesi sinulle suoda aölykkyyttä saati sitten aikuismaisuutta !!! En missään vaiheessa väittänyt että olisin ainoa..... Miten kehtaat väittää säälittävimmäksi?! Et edes tunne minua! NOLOA ap

Kyylä mä vaan kehtaan, ihan koko sydämestäni. ja kirjoituksistasi sai sellaisen kuva, että olisit maailman sinoa nuori ja kaunis nainen.

Eipä ole sulla tietokaan mun elämänkokemuksestasi joten jätä se asia siihen tai voin sanoa todella rumasti.

Lue itse kirjoituksesi niin toteat itsekin olevasi säälitävä, tai kysäseppä vaikka äidiltäsi, mahtaa olla ylpeä susta!

Ja mikä on emolehmä? :D

Vierailija
22/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetella kivoja seksijuttuja joittenka avulla voit pitaa miehen vahan kauemmin.

Ja jotkut kivat hepenet vois tuoda vielä muutaman extrakuukauden, jos vaan jaksat olla aktiivinen.

..... siitä taitaa olla kauan kun itse olet pukeutunut sexikkäästi ;)) ap

on meitä joiden ei tarvitse pukeuta seksikkäästi kun ollaan luonnostaan ;) Tunnusta jo provoavasi...

Jooo-o, sitähän voi itselleen hokea "olen seksikäs luoonostani!!" En nyt ihan tajua, että miksi tää nyt oilisi provo, tiedän ystäväpiirissäni plajon tälläisiä tapauksia, ei tämä nyt niin kovin uutta ole!! Kumma, ettette te kokeneet kanaemot ole ennen nähneet, vaikka kovin elämänkokemuksillanne kerskutte ;) ap

mutta ei kukaan ole onnistunut olemaan lähelläkään sun tasoas, vedät ihan pohjat ja se ei ole kohteliaisuus.

Enkä mä hoe sitä itselleni, mun mies hokee. Kato et sä ole ainoo nainen jota jumaloidaan, vai niinkö luulit? Mä en vaan tarvinnut siihen kenenkään jämiä... ;D

t. kanaemo, kot kot.

Ei tainnut suuri elämänkokemuksesi sinulle suoda aölykkyyttä saati sitten aikuismaisuutta !!!

En missään vaiheessa väittänyt että olisin ainoa.....

Miten kehtaat väittää säälittävimmäksi?! Et edes tunne minua!

NOLOA

ap

En ole edellisten viestien lähettäjä mutta ap kato peiliin ja sano käyttäydytkö sinä aikuismaisesti???? Aikuiset eivät hoida eroja/seurusteluja noin saatika niistä palstoilla juoruile ja hae huomiota ja ehkäpä jopa hyväksyntää!! Olet oikeasti todella säälittävä ja jonain päivänä myös "kiva" miehesi tulee tämän sinulle sanomaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, kun kaunis, nuori, älykäs nainen löytää miehen ja kertoo että on kyllä valmis lapsistakin ottamaan jotain vastuuta, niin johan täällä aletaan haukkumaan !!! Mikä tässä motiivina helppo olisi ajatella että kateuskateuskateus!!!! Olen täällä tämän saman huomion tehnyt ennenkin, aina yritetään leikkiä parempaa, kuin oikeesti ollaankaan! Minähän nimenoman sanoin, että lapsistakin huolta pidetään ja äitiä kunnioitetaan äitinä. Miksi olette niin kärkkäitä tuomitsemaan!?

Varsinaisia äiti tereesoja olette kyllä varmasti!

ap

Vierailija
24/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kuvaa pliis, ma haluun tietaa kuinka kaunis pitaa oll etta sais fiksun miehen.

Vierailija
25/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kuvaa pliis, ma haluun tietaa kuinka kaunis pitaa oll etta sais fiksun miehen.

...tänne, en kaipaa julkisuutta, mutta minua on kyllä monesti sanottu Scarlet johanssonin näköiseksi. :)

ap

Vierailija
26/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa tai ärsyttää (kuka reagoi mitenkin) on todellakin se, mitä yllä on jo todettu: tämä on kuultu ennenkin.

Tämä on kuin Shakespearen näytelmä, jossa repliikit ovat samat, mutta näyttelijät vain vaihtuvat.

Ja kun tarpeeksi monta kertaa näkee saman näytelmän, niin ihminen muuttuu kyyniseksi kun huomaa, ettei taivaan kannen alla ole mitään uutta.

Vierailija
27/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siellä on scarlett-look-alike :D Yeah sure.

Vierailija
28/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa tai ärsyttää (kuka reagoi mitenkin) on todellakin se, mitä yllä on jo todettu: tämä on kuultu ennenkin. Tämä on kuin Shakespearen näytelmä, jossa repliikit ovat samat, mutta näyttelijät vain vaihtuvat. Ja kun tarpeeksi monta kertaa näkee saman näytelmän, niin ihminen muuttuu kyyniseksi kun huomaa, ettei taivaan kannen alla ole mitään uutta.

Näitä vastaavia tarinoita on tullut nähtyä NIIIIIIN monia, eikä vielä yhdessäkään ole ollut onnellinen loppu. Silloin teillä voisi olla jonkinlaiset mahdollisuudet, jos

A. Opit elämään uusperheen todellisuutta ja kestät sen. Lasten raivon, syytökset, kysymykset ja äitipuolena elämisen karun todellisuuden ruusuisten kuvitelmien sijaan. Sen, että kotisi on nyt myös sinulle cvieraiden lasten koti. Sen, että lomilla joudut ottamaan lapsia kotiisi pidemmäksikin aikaa. Et voi mennä, miten huvittaa, vaan lasten tulee olla ykkösiä AINA, koska he ovat täysin syyttömiä tilanteeseen. Aikuiset kantavat täyden vastuun tekosistaan.

B. Ymmärrät, että suhteen ylläpitoon tarvitaan 99,99% ihan muuta kuin ulkonäköä. Ulkonäöllä voidaan iskeä mies, mutta pitkäkestoisessa suhteessa ihan muut asiat merkitsevät.

C. Ymmärrät, että myös SINÄ vanhenet, rupsahdat, väsyt ja (toivottavasti) kasvat ihmisenä.

Elämä kyllä opettaa, toivon, ettei oppitunnista tule liian rankka, ihan niiden lapsiparkojen takia, joiden koko elämä on juuri revitty rikki.

T:Itsekin eronnut 37 v, tosin en toisen miehen takia. Ja kyllä, kannan suurta syyllisyyttä lasteni vuoksi.

Vierailija
29/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, olen itsekin nuori ja naimaton. Olisin aidosti kiinnostunut tietämään, mistä oletat ihmisten olevan sinulle kateellisia? Siitä, että joku ukko jätti vaimonsa sinun takiasi, eli sinun on oltava mahtava tyyppi? Nuoruudesta? Myöskään sinuun rakastuneesta miehestä tuskin kukaan on kateellinen - hänhän on luuseri, joka petti ja loukkasi törkeällä tavalla vaimoaan ja välillisesti myös lapsiaan.

Tuo "miksi positiiviset ajatukset torpataan"-argumenttisi oli minulle nyt kyllä täyttä hepreaa. Onko se "kaikkien positiivisten ajatusten torppaamista", jos ei hyväksy sellaista toimintaa, että pienten lasten isä päättää avioliittonsa pettämiseen? Minä ajattelen positiivisia ajatuksia niistä, jotka ovat tämän sinun itsesi kannalta ilmeisen positiivisen toiminnan vuoksi joutuneet kärsimään. Aidosti positiivinen ihminen kykenee empatiaan - ajattelemaan asioita myös muiden kuin itsensä kannalta.

Tässä tapauksessa "positiivisuus" tarkoittaisi mielestäsi siis sellaista asennetta, että kaikki vaan pettämään ja jättämään, mitäs pienistä, elämäähän se vain on ja sellaista sattuu?

Vierailija
30/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, olen itsekin nuori ja naimaton. Olisin aidosti kiinnostunut tietämään, mistä oletat ihmisten olevan sinulle kateellisia? Siitä, että joku ukko jätti vaimonsa sinun takiasi, eli sinun on oltava mahtava tyyppi? Nuoruudesta? Myöskään sinuun rakastuneesta miehestä tuskin kukaan on kateellinen - hänhän on luuseri, joka petti ja loukkasi törkeällä tavalla vaimoaan ja välillisesti myös lapsiaan.

Tuo "miksi positiiviset ajatukset torpataan"-argumenttisi oli minulle nyt kyllä täyttä hepreaa. Onko se "kaikkien positiivisten ajatusten torppaamista", jos ei hyväksy sellaista toimintaa, että pienten lasten isä päättää avioliittonsa pettämiseen? Minä ajattelen positiivisia ajatuksia niistä, jotka ovat tämän sinun itsesi kannalta ilmeisen positiivisen toiminnan vuoksi joutuneet kärsimään. Aidosti positiivinen ihminen kykenee empatiaan - ajattelemaan asioita myös muiden kuin itsensä kannalta.

Tässä tapauksessa "positiivisuus" tarkoittaisi mielestäsi siis sellaista asennetta, että kaikki vaan pettämään ja jättämään, mitäs pienistä, elämäähän se vain on ja sellaista sattuu?

Sinä olet nuori ja naimaton.

Minä = nuori, naimaton ja kaunis.

Etkö tosiaan ymmärrä, että toisinaan kaikki asiat, kuten avioliitto, ei vaan toimi? Väkisin ikuisesti yhsessä.................. joojojojojooo

ap

Vierailija
31/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 90% varma, että jos törmäät tähän ketjuun kymmenen vuoden päästä, häpeät juttujasi.

Tunnen kyllä nostalgiaa tuota nuoruuden kaikkivoipaisuuden tunnetta kohtaan. : ) "Olen nuori ja kaunis." So what? Luuletko, että SINÄ jotenkin maagisesti pysyt aina nuorena. Luuletko, ettet muutu sekä henkisesti että fyysisesti? Luuletko ihan oikeasti ihmisten kadehtivan nuoruuttasi ja elämäntilannettasi? : D

Ymmärrän, että tälläinen määrä negatiivista palautetta on vaikea vastaanottaa. Mutta kuten joku jo aikaisemmin totesi, jos koko maailma näyttää olevan sinua ja valintojasi vastaan, on syytä vilkaista peiliin.

Kyllä elämä opettaa vielä, toivottavasti myös vastuuntuntoa ja moraalia.

T: Been there, done that and learned my lesson.

Vierailija
32/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 90% varma, että jos törmäät tähän ketjuun kymmenen vuoden päästä, häpeät juttujasi.

Tunnen kyllä nostalgiaa tuota nuoruuden kaikkivoipaisuuden tunnetta kohtaan. : ) "Olen nuori ja kaunis." So what? Luuletko, että SINÄ jotenkin maagisesti pysyt aina nuorena. Luuletko, ettet muutu sekä henkisesti että fyysisesti? Luuletko ihan oikeasti ihmisten kadehtivan nuoruuttasi ja elämäntilannettasi? : D

Ymmärrän, että tälläinen määrä negatiivista palautetta on vaikea vastaanottaa. Mutta kuten joku jo aikaisemmin totesi, jos koko maailma näyttää olevan sinua ja valintojasi vastaan, on syytä vilkaista peiliin.

Kyllä elämä opettaa vielä, toivottavasti myös vastuuntuntoa ja moraalia.

T: Been there, done that and learned my lesson.

En tietenkään luule??? olenko väittänyt???

Vaikea vastaanottaa tällästä tyhmyyden määrää. Moraalisaarnaajaämmät tunkenu koloistaan. Oletin, että saisin edes jonkin sortin laajampaa palautetta, täällä on vaan yksinkertaisia kuvitelmia, että tietty minä olen paha, vaikette tämän tarkemmin edes tunne tarinaani, tarinaamme.

sietäisitte hävetä!

Vierailija
33/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hakee lapsia tarhasta? Mies vai sinä? Jos sinä et ole vastuussa lapsista, et voi olla heidän kanssa. Olet kasvatusvastuussa!!

Sinä sitoudut lapsiin ja heidän kasvamiseen.

Sinä olet heidän uusi perheenjäsen.

Et sinä ole mikään "täti". Olet avo- tai aviopuoliso miehelle ja tämä taas nitoo sinut kiinni toisen naisen lapsiin jos he ovat teillä.

Täti ei todellakaan ole mitenkään isompi asia kuin se että olet miehen puoliso!!! Kaupassa on tätejä, kaduilla on tätejä. Et sinä ole varsinaisesti SUKUA lapsille. Sinä olet PERHE!

Jos lapset tulee isän luo, he tulee sinun kotiin.

Noudattaa elämää jota sinä haluat että teillä noudatetaan ja sinun pitää vastata lapsista jotka ovat teillä -ihan vaan silläkin että olet vastuussa oleva aikuinen.

Yksikään lapsi ei saisi muuttaa paikkaan, jossa häntä ei oteta vakavasti ja "aikuiset" ei ota velvollisuuksiaan tosissaan.

Ei elämä ole leikkikenttä!

Lapsilla on ollut vaikeaa erota vanhemmistaan ja siitä toipuminen kestää aikuisuuteen saakka, sillä lapsi määrittelee itseään yhä uudestaan ja uudestaan. Säälittävää jos "täti" on siinä tukemassa!!! Äitipuoli sinä olet, halusi tätä tai et.

Sinun homma on olla puoliso miehelle ja koska tällä on lapsia niin et voi olla muuta kuin lapsille äidinpuolikas.

Entä jos saatte lapsen? Se ei ole ensimmäinen, vaan neljäs. Ja se ei ole neljäs vaan teidän perheelle, vaan kolmelle suvulle.

Ja mitä tulee jättämiseen ja jätetyksitulemiseen niin et sinä pysty näkemään mitä elämä tuo tullessaan kun lapset on teinejä ja kotona vaikeaa. Aika vanhentaa meistä jokaisen ja kauneus katoaa.

Onko vaihto aina siihen nuorempaan ja "kauniimpaan"? Sinähän kuulostat ihan lelulta! Silloinhan lelu nimenomaan vaihtuu..

Miehellä on kokonaiset 3 elämää saatuna, ne sitoo heitä hautaan saakka toisen naisen kanssa.

Eri asia taas on; haluaako mies oikeasti lisää lapsia? Onko siihen varaakaan kun 3 jo maksaa elämiset ja elarit.

Vaikka mies sanoo mitä, niin muista että olet ottanut pettäjän.

Hän on elänyt kuitenkin vuosia "rumemman" naisen kanssa. Jos elämä "kauniin" kanssa ei toimi niin onko syytä pysyä tässäkään? Eihän ulkonäkö pelastanut ekaakaan suhdetta, heillä silti lapsia tullut ja yhteisiä vuosia oli useampia.

Kaikki me ihmiset ollaan korvattavissa.

mutta pakko oli kommentoida tähän että hyvinkirjoitettu, asiaa -ja varsinkin tuo viimeinen rivi!

Vierailija
34/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori, kaunis ja lapseton, niin olisin kyllä miehekseni valinnut lapsettoman, vapaan (uskollisen), fiksun, hyvin toimeentulevan komean miehen.

Ap:n kirjoituksista päätellen hänen miesystävänsä ei ole mitään noista.

Vierailija
35/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekritiikki on myös taito, joka kehittyy elämänkokemuksen myötä.

Ei täällä kukaan ole mielestäöni ollut moraalisaarnaajana, ehkä kannattaisi tosiaan otta pieni reality check ja miettiä asiaa näistäkin näkökulmista, joita täällä on tullut esille.

Jos jopa omat ystäväsi ja perheesi ovat samaa mieltä, kuin vastaajat täällä, olisi ehkäpä tosiaan aika katsoa sinne peiliinkin välillä. Se ei ole heikkouden, vaan vahvuuden merkki. Kaikki mokailevat, ihan joka päivä. On itsestään kiinni, ottaako opikseen vai ei.

Toivon teille kuitenkin kaikkea hyvää, niiden lasten vuoksi.

Olen noin 90% varma, että jos törmäät tähän ketjuun kymmenen vuoden päästä, häpeät juttujasi. Tunnen kyllä nostalgiaa tuota nuoruuden kaikkivoipaisuuden tunnetta kohtaan. : ) "Olen nuori ja kaunis." So what? Luuletko, että SINÄ jotenkin maagisesti pysyt aina nuorena. Luuletko, ettet muutu sekä henkisesti että fyysisesti? Luuletko ihan oikeasti ihmisten kadehtivan nuoruuttasi ja elämäntilannettasi? : D Ymmärrän, että tälläinen määrä negatiivista palautetta on vaikea vastaanottaa. Mutta kuten joku jo aikaisemmin totesi, jos koko maailma näyttää olevan sinua ja valintojasi vastaan, on syytä vilkaista peiliin. Kyllä elämä opettaa vielä, toivottavasti myös vastuuntuntoa ja moraalia. T: Been there, done that and learned my lesson.

En tietenkään luule??? olenko väittänyt??? Vaikea vastaanottaa tällästä tyhmyyden määrää. Moraalisaarnaajaämmät tunkenu koloistaan. Oletin, että saisin edes jonkin sortin laajampaa palautetta, täällä on vaan yksinkertaisia kuvitelmia, että tietty minä olen paha, vaikette tämän tarkemmin edes tunne tarinaani, tarinaamme. sietäisitte hävetä!

Vierailija
36/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, olen itsekin nuori ja naimaton. Olisin aidosti kiinnostunut tietämään, mistä oletat ihmisten olevan sinulle kateellisia? Siitä, että joku ukko jätti vaimonsa sinun takiasi, eli sinun on oltava mahtava tyyppi? Nuoruudesta? Myöskään sinuun rakastuneesta miehestä tuskin kukaan on kateellinen - hänhän on luuseri, joka petti ja loukkasi törkeällä tavalla vaimoaan ja välillisesti myös lapsiaan. Tuo "miksi positiiviset ajatukset torpataan"-argumenttisi oli minulle nyt kyllä täyttä hepreaa. Onko se "kaikkien positiivisten ajatusten torppaamista", jos ei hyväksy sellaista toimintaa, että pienten lasten isä päättää avioliittonsa pettämiseen? Minä ajattelen positiivisia ajatuksia niistä, jotka ovat tämän sinun itsesi kannalta ilmeisen positiivisen toiminnan vuoksi joutuneet kärsimään. Aidosti positiivinen ihminen kykenee empatiaan - ajattelemaan asioita myös muiden kuin itsensä kannalta. Tässä tapauksessa "positiivisuus" tarkoittaisi mielestäsi siis sellaista asennetta, että kaikki vaan pettämään ja jättämään, mitäs pienistä, elämäähän se vain on ja sellaista sattuu?

Sinä olet nuori ja naimaton. Minä = nuori, naimaton ja kaunis. Etkö tosiaan ymmärrä, että toisinaan kaikki asiat, kuten avioliitto, ei vaan toimi? Väkisin ikuisesti yhsessä.................. joojojojojooo ap

Ap hyvä, lue vaikkapa viesti nro 50.

Avioliitto ei varmastikaan toimi, jos sen toisena osapuolena on mies, joka pettää ja kusettaa ja katsoo toimintansa oikeutetuksi, koska se toinen nainen on vaimoa nätimpi. Jos avioliitto ei toimi, sen ongelmat tulisi ratkaista aivan muilla tavoilla kuin em. keinoilla. Mielestäni pitäisi ainakin yrittää olla ikuisesti yhdessä, jos on yhteisiä lapsia. Lasten koko maailma todella hajoaa siihen, kun perhe hajoaa. Vaikuttaa siltä, että et ole tätä asiaa aidosti pohtinut. Lasten koko perusluottamus parisuhteeseen murenee, kun he näkevät, miten omassa perheessä petetään.

Ja koska asenteesi on tuo, että olet lapsille vain joku sukulaistäti ja lapset ovat teillä vain käymässä, he tuskin myöskään pystyvät ylläpitämään isäänsä kovin läheistä suhdetta. Se tulee vaikuttamaan heidän elämäänsä todella paljon.

Mutta vaikka kuinka yrittäisin esittää perusteltuja ja pohdiskelevia analyyseja tilanteenne eri puolista, ne taitavat mennä hukkaan, koska olet itse päättänyt, että kaikki mahdollisesti kohtaamasi kritiikki ja negatiiviset reaktiot johtuvat vain siitä, että olet niin kaunis.

Tosiaan, onnea vain tyttelille elämän tielle. :D

Vierailija
37/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä täällä on näkynyt todella vähän mitään suoria haukkuja ja ilahduttavan vähän horotteluja tms. asiattomuuksia. Ihmiset ovat kertoneet mielipiteensä ja kokemuksensa asiasta, jonka itse otit esille. "Aikuisena ja älykkäänä" naisena varmaankin kestät seuraukset etkä yritä piiloutua erilaisten tekosyiden, kuten "mulle ollaan vaan kateellisia"-luulon taakse? Saatika sitten ryhdy heittelemään pissistyylisiä "et taida itse olla seksikäs"-läppiä kanssakeskustelijoillesi?

Ihmiset ovat nostaneet esille tilanteestanne sellaisia puolia, joita et ehkä rakkauden huumassasi ole tullut ajatelleeksi. Jos aidosti uskot, että voit olla esim. miehesi lapsille vain sukulaistäti ilman oikeaa vastuuta heistä, on mielestäni päivänselvää, että olet vielä naiivi ja kokematon ja hieman tällaisen "herättelyn" tarpeessa. Ehkä ihmiset eivät tarkoitakaan pelkästään pahaa vaan haluavat saada sinut pohtimaan asioita.

Jos koet tämän pelkästään ämmien kaakattamisena, voit kysyä mielipidettä asiasta myös joltain miespuoliselta henkilöltä. En usko, että heistäkään kovin moni taputtaa sinua tai miesystävääsi selkään ja kehuu hienosta toiminnasta.

Vierailija
38/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sama mieleen kun eräällä aikaisemmalla, että kun itse olin nuori, nätti ja omasta mielestäni suht "hyvä saalis", niin en kyllä olis katsonut varattuihin miehiin päinkään, ainakin kiinnostus olis kokenut kovan romahduksen kun olis selvinnyt että miehellä on lapsia ja perhe. Löysin sitten vähän alle 30-v. Sen oikean miehen, parin epäonnistuneen suhteen jälkeen. Molemmat halusimme mieluiten ihan perheettömän kumppanin, kun oli valinnanvaraa...

Eli hassua jotenkin että nuori ja kaunis nainen haluaa juuri sen varatun isän, kun luulis että valinnanvaraa olis!

Vierailija
39/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sama mieleen kun eräällä aikaisemmalla, että kun itse olin nuori, nätti ja omasta mielestäni suht "hyvä saalis", niin en kyllä olis katsonut varattuihin miehiin päinkään, ainakin kiinnostus olis kokenut kovan romahduksen kun olis selvinnyt että miehellä on lapsia ja perhe. Löysin sitten vähän alle 30-v. Sen oikean miehen, parin epäonnistuneen suhteen jälkeen. Molemmat halusimme mieluiten ihan perheettömän kumppanin, kun oli valinnanvaraa... Eli hassua jotenkin että nuori ja kaunis nainen haluaa juuri sen varatun isän, kun luulis että valinnanvaraa olis!

Kuten ap on esille tuonutkin, siinä on se etu, että voi helliä egoaan ajattelemalla olevansa parempi kuin se ex-vaimo.

Vierailija
40/169 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko enemmän miehesi persoonaa aidosti, vai sitä, että hän näkee sinut "todeksi tulleena haaveenaan?" Voin nimittäin kuvitella, että elämä voi olla ihan hauskaa sellaisen miehen kanssa joka ajattelee noin, mutta kertomasi perusteella on myös vaikea ymmärtää, mitä sinä itse ko. miehessä näet :D