Rikoin avioliiton..
... jossa oli 3 lasta, vanhin 8-vuotias. Uskotko, että olen huono ihminen ja luuletko, että sinulla on varaa arvostella minua?
Olen kyllästynyt arvosteluun, mutta olen onnellinen kivasta miehestä!
Kommentit (169)
Hauskaa että ootte nostaneet vanhan ketjuni ylös! Ehkä siksi että voisitte moralisoida enemmän ja tuntea ittenne virheettömiksi? No jos jotakuta kiinnostaa ni miehen kanssa menee edeleen hyvin ;) ;O
ap
katsoaan meneekö 10 vuoden päästä hyvin. Tai voi mennäkin, miehelläs kun on 10 muuta naista jo ollut sinä aikana ;D
kestää paskavaipparumbaa ja väsynyttä vaimoa. voi voi, itsepähän oli 3 kakaraa mennyt hankkimaan. Silloin normaali ihminen myös kantaa vastuun ja kestää niin ylä - kuin alamäessä.
voin sanoa, vaikka mulla on vain 1 lapsi, että kyllä senkin kanssa ne ekat vuodet oli yhtä säätämistä ja avioliitto kovalla koetuksella kun molemmilla univelkaa ja mies sai koko ajan enemmän vapauksia kuin minä. Kyllähän se, että herra häntäheikki luuhaa kylillä vieraan pillun perässä, tekee vähän joka akasta pirttihirmun. Siinä se miehen henkinen kypsyys testataan.
Joo, voihan olla kiva mies, kun ei ole lapsia siinä yhteistä aikaa sotkemassa, joten älkää vain hankkiko ainuttakaan. Tai kohta saat sinä huomata, että miehelläsi on taas toinen nainen...
Pystytkö hyvällä mielellä miettiä/katsoa syyttömien pienten lasten kärsimyksiä?
Pystytkö tuntemaan empatiaa heikommassa asemassa olevaa kohtaan?
Laitatko aina itsesi ja omat tarpeet muiden edelle?
Pidätkö sellaista miestä MIEHENÄ ja hyvänä miehenä joka hylkää pienet lapsensa?
Rikkomalla lasten kodin hylkää lapsensa joista on vastuussaEn ole koskaan ollut naimisissa. Miten niin laitoin itseni kaiken edelle??? Mä vaan rakastuin! Eikä mies tietenkään hylännyt lapsiaan, just joo hei kamoon nyt.... Aina kaikki ei vaan ookaan onnelisia yhdessä, vaikka alunperin oli tarkoitus. Oli se osittain myös tän ex-vaimon vika.
ap
Ai ex-vaimon vika, että antoi tolle 3 lasta, arki pienistä lapsista huolehtiminen viilensi välit kun ei ollut enää se perheen keskipiste, ei ollut enää "niin kivaa" ja meni huorittelee. Normaali mies ensin eroaa, sitten tunkee muijaan joka vähät välittää onko kulli perheellinen, kunhan vaan saa sen tykkäämänsä. Voi, minkä lahjan sait, pettää sua, kun sama arki.Ai ex-vaimon vika, että antoi tolle 3 lasta, arki pienistä lapsista huolehtiminen viilensi välit kun ei ollut enää se perheen keskipiste, ei ollut enää "niin kivaa" ja meni huorittelee. Normaali mies ensin eroaa, sitten tunkee muijaan joka vähät välittää onko kulli perheellinen, kunhan vaan saa sen tykkäämänsä. Voi, minkä lahjan sait, pettää sua, kun sama arki.
On todella naiivia ja lapsellista ap:n todeta, että mies ei koskaan ole rakastanut ketään niin kuin häntä.
Okei, jos näin on, mitä kertoo miehestä se, että hän silti on ollut valmis menemään avioliittoon ja lupaamaan rakastamista koko elämän ajan. Sen lisäksi hän on hankkinut kolme lasta kaikin puolin muka rakkaudettomaan liittoon. Ketä tässä siis kusetetaan?
Ap, mies siis rakastaa sinua, koska sinä olet nuorempi ja kauniimpi kuin ex-vaimo. Ex-vaimo oli itse syypää eroon, koska ei näitä asioita ollut. Mitä se taas kertoo miehestä?
Tuo sinun nappaamasi miehesi siis on valmis
- avioitumaan, vaikka ei rakasta
- hankkimaan kolme viatonta lasta rakkaudettomaan liittoon
- vaihtamaan nuorempaan ja kauniimpaan heti, kun vaimo ei näitä ole
- vähät välittämään lasten parhaasta vaan omat tarpeet menevät aina kaiken edelle
- vähät välittämään tekemistään sitoumuksista
- pettämään, valehtelemaan ja loukkaamaan elämänsä tärkeimpiä ihmisiäAp, sanoisin, että oletpa sinä kultakimpaleen saanut! Ehkä juuri sellaisen, jonka ansaitset...
Minä arvotan miehessä suoraselkäisyyttä, ja parisuhteeni kulmakivi on luottamus. En missään tilanteessa ottaisi miestä, jolla ei ole munaa todeta ensin rehellisesti vaimolleen, että tästä ei tule mitään ja vasta sitten aloittaa se uusi suhde. Mutta kaikilla meillä ei ole samaa vaatimustasoa.
Vakka on saanut kantensa.
Avioliittoonsa kyllästynyt vastuuton ja munaton mies ja perheenisä on saanut Ap:n kaltaisen nuoruudentyhmän naisen, joka kuvittelee tietävänsä kaiken.
Kunnes kuolema heidät erottaa.
Amen.
Eikä hän ole rikkonut mitään. Mies on itse tehnyt päätöksensä vaihtaa parempaan! Ap ei ole syyllinen mihinkään, näillä jotka tuomitsevat hänet, on jotain ongelmia itsellään itsensä kanssa.
Nauti ap uudesta onnestasi ja nauti täysillä! Sinä ET ole huono ihminen, eikä sinulla ole mitään syytä hävetä! Toivottavasti olisit hyvä äitipuoli uusille lapsillesi! Toivon sinulle onnea ja kaikkea hyvää!
Ap voi aivan hyvin olla miehelleen se oikea ja elinikäinen kumppani. Keski-ikäisen kokemuksella sanon, että etenkin miehet ajautuvat usein ensimmäisiin avioliittoihinsa niin heppoisin perustein, että on pelkkää tuuria, jos valinta osoittautuu oikeaksi. Nähdään kivan näköinen tyttö, halutaan sen kanssa sänkyyn ja pian ollaankin jo perheessä - joskus jopa ilman rakkautta. Samaa sattuu toki naisillekin. Eivät kaikki nuoret tiedä vielä, miltä oikea rakastuminen tuntuu ja mitä rakkaus on. Silloin tyydytään siihen, joka on kohdalla ja tyydyttää fyysiset tarpeet.
Kun sitten henkistä kehitystä tapahtuu, havaitaan, että tulikin valituksi se väärä eli se, jonka kanssa ei ole onnellisen elämän edellytyksiä pidemmän päälle.
Mikäli ap ei ole provo, hänelle on kylläkin koittamassa vielä todella kovat ajat. Itsekin äitipuolen roolissa eläneenä totean vain, että se ei todellakaan ole ruusuilla tanssimista. Hyvä itsetunto on tietenkin avuksi, mutta kaikkein tärkeintä tuossa roolissa onnistumiselle on miehen tuki. Jos mies luulee tarjoavansa lapsilleen uuden, entistä paremman ja kivamman äidin, metsään mennään ja lujaa, koska tällainen mies ei tajua, että äitipuoli aloittaa lasten kanssa miinukselta, kun äiti aloitti plussalta sinä päivänä kun kukin lapsi syntyi.