Menin töihin pitkän työttömyyden jälkeen ja nyt minua kiusataan työpaikalla.
Taukotilassa kukaan ei puhu minulle tai vastaa edes jos kysyn jotain ja evääni on joku syönyt ilman lupaa.
Lisäksi polkupyörästäni on renkaat tyhjennetty pari kertaa.
Luulin että aikuiset olisivat fiksumpia mutta tuntuu että olisin taas ylä-asteella.
Kommentit (30)
Olet varmaan töissä jossain tehtaassa, joka täynnä kouluttamattomia elämänkoululaisia? Kokevat sut varmaan kilpailijaksi. On tutkittu, että alimmissa sosiaaliluokissa on muuhun väestöön nähden eniten myös persoonallisuushäiriöisiä. Tyhmyys ja ilkeys kulkevat käsi kädessä.
Mä säilytän evääni mun lukollisessa laukkukaapissa. Kuivamuonaa,jotka ei tartte jääkaappia. Sit mulla on siellä vissypulloja. Meinaan huomasin yhden menevän jääkaapille: ai että tekee mieli tuo limu. Mä otan sen,laitan lapun ja ostan sit sille joku päivä takas. Öö,ei kiva.
Mä kerran räjähdin totaalisesti kun tulin töihin ja mun eväät oli syöty. Mitä mä nyt sit syön?. Mut annoin kuulua ja kunnolla, hyvä etten sentään tavaroita paiskonu. Mut se päivä meni niin , etten tehny töitä. Sanoin vaan ettei mun energiat riitä työn tekoon. Eipä kukaan sanonu mitään vastaan. Muutama punaposki siellä oli.
Juu ei. Tuo on kyllä tosi lapsellista touhua, mutta paremmissakin paikoissa kiusataan, ehkä vaan hienostuneemmin
Duunarit kadehtivat ihmistä, joka priorisoi hyvinvointinsa ja pitää välillä vapaata. Koska kärsivät itse, ajattelevat että kaikkien muidenkin tulee kärsiä, ja purkavat pahaa oloaan siihen hyvinvoivaan ja hyväntuuliseen
Otan osaa. Minuakin on kiusattu työpaikalla. Puhu asiasta esimiehellesi. Varaa aika työterveydestä, he osaavat neuvoa sinua. Tsemppiä kohtalotoveri!
Suomi on täynnä päästään vialla olevia ja todellakin onneton eikä onnellinen maa...
Marin ex viisikko hallinto kertoi valheita suomalaisten onnellisuudesta samalla tuhotessaan suomalaisten talouden...
Millainen itse olet ap? Laita eväät rasiaan tai muovipussiin ,jossa nimesi.Ei kaikki kaikille juttele. Olin 40 v työelämässä, työkaverit vaihtuivat, kukaan ei koskaan kiusannu.
Kerro minkälainen olet, miksi ne kiusaa.Vai oletko sellainen , että sinua on kiusattu jokapaikassa?
Tulee valitettavasti lisääntymään entisestään, kun tyhmyys on lisääntymisen edellytys ja väestön ÄO laskee koko ajan.
Siellä on selvästi ollut sairas ilmapiiri jo ennen sinua. Tuskin olet ensimmäinen kiusattu, kun toimintaan osallistuu noin moni. Esihenkilö ei ole tarpeeksi topakasti puuttunut käytöstapoihin, joten ennustan että tästä tulee vaikea ja hidas prosessi, että saadaan työntekijöiden käytös muuttumaan asialliseksi. Johto ja esihenkilöt ovat etusijalla; haluavatko he asiallisen käytöksen työpaikalle ja ovatko valmiita käyttämään siihen aikaa ja uskaltavatko myös antaa varoituksia tarvottaessa? Terveisin työterveyspsykologi
Tuntevat ylemmyyttä kun kerrankin saavat olla jossain ensin kuin joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä päästään vialla olevia ja todellakin onneton eikä onnellinen maa...
Marin ex viisikko hallinto kertoi valheita suomalaisten onnellisuudesta samalla tuhotessaan suomalaisten talouden...
Iigori se jaksaa jauhaa tuota samaa, vaikka ketjussa puhuttaisiin lampaiden hoitamisesta.
Peruspersuilua. Se on nykyisin salonkikelpoista, kun harrastetaan ihan hallitustasollakin.
Kerran työtön on persujen mielestä aina työtön. Työttömiä pitää kurmottaa.
Onko teillä valvontakameroita pihassa? Itse vaatisin pomolta, että ne katsotaan tyhjennettyjen pyörän renkaiden osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iigori se jaksaa jauhaa tuota samaa, vaikka ketjussa puhuttaisiin lampaiden hoitamisesta.
Ja sinä se jaksat hokea Iigoria joka ketjussa, oli aihe mikä tahansa.
-ohis
Ei ole varmaan mikään ykköshakukohde kun työttömänä pääsit sinne. Et luultavasti ole ensimmäinen kiusattu.
Pidä puolesi. Älä ole kynnysmatto ja lapatossu.
Ihmiset kohtelevat sinua juuri niin kuin annat niiden kohdella. Se on fakta.
Tosi monelle olet kertonut työttömyydestä?