Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tapahtui mulle: Olen yleisessä vessassa ja kuukuppi tippuu pönttöön,

Vierailija
24.05.2011 |

ja mulla ei tietenkään ole mitään ylimääräisiä siteitä mukana loppupäiväksi. Työpäivää vietin seminaarissa paikassa, jossa ei ole kauppoja lähellä. Mitä itse olisit tehnyt tällaisessa tapauksessa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siellä seminaarissa tai rakennuksessa oli muitakin naisia kuin sinä, ja silloin olisi ollut myös todennäköistä, että jollakulla toisellakin olisi ollut menkat.

Vierailija
22/28 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mun mielestä ihan ensimmäinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesittekö että käsidesi ei puhdista muovipintoja. Ihan sairaalassa opittu tieto..

Kävi mullakin noin, "yleisessä" vessassa. Siinäpä oli lavuaari vessakopissa ja siinä laidalla käsisaippua. Kuumaa vettä ja ihan pienen pieni tippa saippuaa ja huuhtelin noin kymmeneen kertaan vuoroin kylmällä ja kuumalla vedellä.

Minkä ihmeen takia se kuppi pitäisi hävittää kun se on tippunut pönttöön? Muutama olisi niinkin tehnyt, ihme hommaa. Enkä minäkään kanna varasiteitä mukana.

Vierailija
24/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä onnistuin pudottamaan kuukupin pönttöön asettaessani sitä paikoilleen. Se pompsahti kädestäni pönttöön.. ei ehkä paras mahdollinen paikka asettaa sitä pöntöllä istuen, mutta siihen oon tottunut. Onneksi olin kotona ja pääsin heti keittämispuuhiin.

Vierailija
25/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiesittekö että käsidesi ei puhdista muovipintoja. Ihan sairaalassa opittu tieto..

Kävi mullakin noin, "yleisessä" vessassa. Siinäpä oli lavuaari vessakopissa ja siinä laidalla käsisaippua. Kuumaa vettä ja ihan pienen pieni tippa saippuaa ja huuhtelin noin kymmeneen kertaan vuoroin kylmällä ja kuumalla vedellä.

Minkä ihmeen takia se kuppi pitäisi hävittää kun se on tippunut pönttöön? Muutama olisi niinkin tehnyt, ihme hommaa. Enkä minäkään kanna varasiteitä mukana.

Hyi vittu. Tunkeeko joku todella vittuunsa vessanpötössä uineen kuukupin.

Vierailija
26/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensin kalastanut kupin ylös. Sitten olisin vuorannut housut vessapaperilla. Sitten olisin etsinyt talosta keittiön, josta olisin pyytänyt kiehuvaa vettä kupin sterilointia varten, sitten olisin laittanut puhtaan kupin paikalleen.

Miksi kysyt, mitäs itse teit?

" Moikkuli, mitäs tänne? Haittaako jos tuun vähäksi aikaa tänne keittiöön hääräilemään teidän seuraksi? En oo kauan, keittelen vaan tämän kuukupin puhtaaksi kun se otti ja plumpsahti pönttöön. ***nauraa kihertää*** missäs teillä on kattiloita?..."

Jotenkin en usko, että olis pokka riittänyt.

Vierailija
27/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin ystäväporukan kanssa kun olimme mökkeilemässä. Nousuhumala ja ote lipsahti ja kuppi tippui pönttöön. Ongin sen vessaharjalla pois ja heitin roskiin. Pyysin kavereilta tamponeja ja kävin seuraavana päivänä ostamassa uuden kuukupin ja muovirasian. Keitin kupin vesihauteessa rasiassa, kun ei tietenkään ollut oma kupinkeittokattila mukana.

Vierailija
28/28 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helskuttia? Kyllä mullakin on vomminut se kuppi asettamisen aikana toisinaan ties minne, koska olen ilmeisesti rähmäkäpälä. Ei kylläkään koskaan pönttöön, koska siinä on KANSI, jonka voi SULKEA. Ja vaikka tippuisikin pönttöön asti, ei tulisi mieleenikään heittää menemään vaan ihan vain keittäisin sen. Katkaisetteko te kätennekin pois sen jälkeen kun olette pyyhkineet takalistonne?

Miksi tämä ikivanha topikki on muuten nostettu?