Tänään tapahtui mulle: Olen yleisessä vessassa ja kuukuppi tippuu pönttöön,
ja mulla ei tietenkään ole mitään ylimääräisiä siteitä mukana loppupäiväksi. Työpäivää vietin seminaarissa paikassa, jossa ei ole kauppoja lähellä. Mitä itse olisit tehnyt tällaisessa tapauksessa?
Kommentit (28)
ensin kalastanut kupin ylös. Sitten olisin vuorannut housut vessapaperilla. Sitten olisin etsinyt talosta keittiön, josta olisin pyytänyt kiehuvaa vettä kupin sterilointia varten, sitten olisin laittanut puhtaan kupin paikalleen.
Miksi kysyt, mitäs itse teit?
No harkitsin, vedänkö pöntön ja annan kuukupin mennä menojaan vai upotanko käteni syvyyksiin. Tuli mieleeni, että voisi tukkia viemärin, jos vedän pöntön. Toiseksi mietin, että haenko reilun nipun käsipyyhkeitä housuihin ja miltä se näyttäisi tiukoissa housuissani, ja miten ne oikein pysyisi paikoillaan. Pohdiskelin näinkö jossakin seminaaritiloissa teippiä ...
ap
Pessyt sen ja käteni ja laittanut kupin käsilaukkuuni. Jos käsilaukussani ei olisi varasidettä (kuten aina on) niin olisin vuorannut pikkuhousuni vessapaperilla siihen asti, että olisin saanut hankituksi siteen itselleni.
On siellä muutakin likaista käynyt eikä ihan kaikkeen kuole. Varmaan toki vähän ällöttäisi. Pesu mahd kuumalla vedellä ja kotona heti keittäminen.
Miten muuten onnistuit pudottamaan sen wc-pönttöön? Vaikea kuvitella tilannetta.
en mä muuten keksi miten toi voi olla mahdollista! Tai sitten poiston yhtdéydessä mokailit.
Olisin tietysti nostanut sen pöntöstä ja asettanut takaisin paikoilleen. Miksi pitää tehdä ongelma joka asiasta?!
Olisin todennäköisesti onkinut kupin vessaharjalla ylös ja heittänyt roskiin. Sitten olisin käsisuihkulla pessyt alapääni mahdollisimman puhtaaksi myös sisältä ja vuorannut alushousuni paksulla käsipaperilla. Ja sitten rampannut vessassa koko loppupäivän.
vauhtia tuli liikaa ja humsahti ihan kädestä pönttöön. :)
Kyllä ongin sitten sen kuukupin sieltä pöntöstä, pesin sen ja käteni ja laitoin kupin käsilaukkuuni. Odottelin siinä sitten, että seminaari alkaa ja paikka hiljenee, että voin loikkia kahmimaan kasan käsipyyhkeitä vessan ulkopuolelta. Mutta sitten vaihdoinkin ratkaisua ...
ap
"Onx kellää?"
Vai oliko seminaariporukka iäkästä tai yksinomaan maskuliinia?
pesuallaspöydällä purkin käsidesiä. Tämä olikin vähän hienommin varusteltu kokouspaikka. Nappasin pullon, palasin vessakoppiin sen kanssa ja huuhtelin käteni ja sen kuukupin käsidesillä ja otin taas käyttöön.
Tästä eteenpäin en unohda varasiteitä kassista!
ap
Vessapaperia muutama kerros (ei kolme metriä) vessanpyttyyn ennen kupin tyhjentämistä. Näin sisältö ei jää lillimään pönttöön ja jos kuppi luiskahtaa, se ei ui pöntössä.
ole minulla koskaan varasiteitä mukana, kuppia siis käytän. Enkä koskaan poista kuppia pöntön päällä niin ei voi tippua pönttöön. Tosin minun tarvitsee tyhjentää se vain 2 kertaa vuorokaudessa, niin helpottaa hommaa kummasti kun ei töissä tms. tarvitse. Vain kotona ja pidemmillä kyläilyillä
kun elämäni on niin huikeata. Kaikkea sattuu ja tapahtuu koko ajan.