Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jessus tota kansanedustaja Hakkaraista..

Vierailija
23.05.2011 |

Kuka tuommosta on äänestänyt?

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 000 eurolla rakentaa maaseudulle 200 neliön uuden talon pitkästä tavarasta.

Miksi helvetissä kukaan, saati sitten mamu, haluaisi ostaa sen röttelön, jonka remppa tulee oikeasti maksamaan uuden omakotitalon hinnan? Plus totaalisen hermojen menetyksen. Ja arvaa mitä? Siksi kukaan ei niitä taloja haluakaan! Ja kääntäen, miksi kukaan ylipäänsä rakentaisi uuden talon, jos jostain autiorämästä saisi itselleen järkevän asumuksen? Ja mä en nyt puhu mistään kosmeettisita haitoista ja pintaremonteista, vaan siitä että asumattomat autiotilat pitäisi oikeasti riisua ihan hirsirungolle, että niistä saisi terveen ja ei-vaarallisen asumuksen (vrt. rungon lahot, katon uusiminen, VAARALLISET sähköt, paskana olevat putkistot, jätevesimääräysten aiheuttamat kustannukset). Nimimerkillä sivusta säälien seurannut.

Paikallinen vpk käy varmaan polttamassa sen maan tasalle nini sitten voi tehdä sen uuden. Kai jokainen saa asua silti siinä paskassa jos haluaa?

Vierailija
142/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumasairaalaan käytetty raha ja mamutukseen käytetty tulee samasta kassasta.

Suomalaisten tileillä olevat rahat on heidän omiaan.

ihan kaikkien asioiden yli ja tiedät sen itsekin. Kärjistäen, sä olet ökyrikas joka katsoo nälkää näkevää ja toteaa, että voivoi, ei voi auttaa. Haluan ylellisyysesineeni ja jos nyt annan tuolle rahaa niin ettei se kuole, en saa ylellisyysesinettäni. Minun tililläni olevat rahat ovat minun omiani.

Mitäs tähän sitten on muuta sanottavaa kuin että minä en voi pitää ihmisenä muita kuin itseni. Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei ne työllisty missään, mutta halvinta olisi maksaa asuminen jossain muualla kun Suomen kalleimmissa kaupungeissa. Veronmaksajien yhteisestä pussista ne kulut menee joka tapauksessa. Nyt on säästölistalla maaseutujen palvelut, reumasairaala meni jo.

paremmin isoissa kaupungeissa. Eikä kukaan ole ikuisesti kielitaidoton. Missä vaiheessa on helpompi löytää töitä suuressa kaupungissa.

Helsinki on täynnä ihmisiä jotka eivät ole oppineet kieltä lainkaan 20 vuoden aikana. Ja nyt puhuimme näistä luku- ja kirjoitustaidottomista, he eivät oikeasti voi työllistyä juuri missään. Nämä taidot kun puuttuu niin ei ole oppinut mitään edes omalla äidinkielellään. Heidät pitäisi voida asuttaa halvempiin asuntoihin pois Helsingistä. Ja sieltähän saisi tulla Helsinkiin työnhakuun kun kieli on hallussa, tottakai. Ja työpaikan saatuaan saa muuttaa omalla rahalla mihin vain. Mutta eihän mikään paikkakunta tätä porukkaa halua itselleen riesaksi.

Vierailija
144/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikkien asioiden yli ja tiedät sen itsekin. Kärjistäen, sä olet ökyrikas joka katsoo nälkää näkevää ja toteaa, että voivoi, ei voi auttaa. Haluan ylellisyysesineeni ja jos nyt annan tuolle rahaa niin ettei se kuole, en saa ylellisyysesinettäni. Minun tililläni olevat rahat ovat minun omiani.

Mitäs tähän sitten on muuta sanottavaa kuin että minä en voi pitää ihmisenä muita kuin itseni. Hyvää yötä.

Mamutus on sitä mamujen hyysäystä jolla ei ole mitään perustetta. Mm. rikollisten turvapaikanhakijoiden hyysäys ja heille rahan jakaminen. Ei tässä ole mistään vähäosaista ja heiltä leivän suusta viemisestä kysymys

Vierailija
145/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis suomalaisten yksityisihmisten tehtävä alkaa rahoittaa ja ylläpitää sairaaloita ja terveyspalveluita, jotta valtio saa keskittyä maahanmuuttajiin? Muussa tapauksessa himoitsee ylellisyysesineitä eikä ole edes ihminen. Oman tilin rahat eivät ole omia vaan nälkää näkevien? Hyvää yötä, kauniita unia.

Vierailija
146/151 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 10 e/h palkalla trkisi sitä risusavottaakin jos siitä saisi palkan ja sillä elättäisi perheen.

Jotenkin noissa työttömät risusavottaan/maahanmuuttajat risusavottaan-vaatimuksissa paistaa läpi se, että niistä ei oltaisi valmiita maksamaan ihan normaalia palkkaa. Silloin työtön ei olisi enää työtön, maahanmuuttaja ei olisi enää peruspalvelujen asiakas.

Mutta maksettaisiinko näille palkkaa?

Metsätöistä maksetaan paremmin kuin siivouksesta. On tosin paljon raskaampaa.

Vierailija
147/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, esim. siivoaminen on tällaista työtä,

Nythän mamut on lähinnä kevyissä ja mukavissa töissä hyvillä eduilla

samoin bussikuskina oleminen. Kuitenkin KAIKKI suomalaiset työskentelevät ympäri vuoden räntäsateessa. Mikä vääryys!

Vierailija
148/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Reumasairaalan sulkeminen oli 2 miljoonasta kiinni. Jos mamutukseen menee 800 miljoonaa, niin millä perusteella reumasairaalan sulkeminen ei ole mamujen vika"

Meillä menee 2 miljoonaa e/kk Afganistanissa joka kuukausi, jospa tultaisiin sieltä vaikka pois?

Miinalaiva Pohjanmaan reissu maksoi 11 miljoonaa.

On siihen Reumasairaalaan rahaa, jos ei haluta tietoisesti ajaa se alas, isontaa sairaanhoitopiirejä, lisätä yksityisiä sairaanhoitopalveluja jne.

Vierailija
149/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee työtä, itketään että se vie perkele työt suomalaisilta ja leivän meidän suusta.

Kun neekeriukko ei tee työtä itketään että se elää meidän verorahoilla. Perkele niin.

*Huokaus*

Vierailija
150/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 10 e/h palkalla trkisi sitä risusavottaakin jos siitä saisi palkan ja sillä elättäisi perheen.

Jotenkin noissa työttömät risusavottaan/maahanmuuttajat risusavottaan-vaatimuksissa paistaa läpi se, että niistä ei oltaisi valmiita maksamaan ihan normaalia palkkaa. Silloin työtön ei olisi enää työtön, maahanmuuttaja ei olisi enää peruspalvelujen asiakas.

Mutta maksettaisiinko näille palkkaa?

Vierailija
151/151 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaiset marjanpoimijat? Ei heitä välttämättä hyvällä katsottu, vievät meidän marjat ja työt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan