Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ollessa huvipuistolaitteisiin?

22.05.2011 |

Itse olen siis tällä hetkellä rv 18 + 2 ja mietinpä tuossa tulevaa huvipuistoreissua perheen kanssa. Saanko käydä huvipuiston laitteissa vai kannattaisiko jättää suosiolla väliin ja tyytyä katselemaan?



Onko muilla kokemuksia?



Eniten mua siinä mietityttää kun ne jotkut laitteet saattavat niin kovin rämistä mahaa vasten..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalsin itse. Oli tosin jo iso maha silloin, viime kesänä. Tänä kesänä ehkä sitten taas =)

Vierailija
2/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedot joka laitteen kohdalla, saako sinne mennä raskaana ollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin kiepuin vaikka missä, Lintsin sivuilla tosiaan ainakin kerrotaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi