Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko kävelemällä?

Vierailija
13.07.2011 |

Siis olen tosi lihava ja aloittanut elämäntapa remontin. Päivän kalorimäärä kunnossa ja suurin osa mitä syön on vihanneksia ja hedelmiä.

En pysty juoksemaan kun ihan pieniä matkoja päivittäisestä 10 kilometrin matkasta, muun matkan kävelen reippaasti (niin kovaa kun pystyn) eli auttaako tämä kävely laisinkaan kiinteyttämään vai pitäisikö pystyä juoksemaan, että olisi jotakin hyötyä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttoon. Kävele sellainen matka, jonka jaksat niin nopeasti kuin kykenet. Hyvä syke auttaa. Ota mukaan sauvat, jos haluat. Ja tee se lenkki joka päivä tai ainakin 5x viikossa.

Vierailija
2/12 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liikkua niin, että syke on n. 120. Silloin elimistö polttaa nimenomaan rasvaa. Ei muuta kuin sykemittarin kanssa liikkeelle! Juostessa syke nousee helposti n. 140, mutta reippaallakaan kävelyllä ei aina pääse 120 asti. Sellanen hidas "hölköttely" on kaikkein tehokkainta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut 3 kertaa elämäni aikana kävelemällä sekä tietysti ruokavaliota hiomalla. Aina kun kävely on syystä tai toisesta jäänyt, olen lihonnut. Nyt olen taas löytänyt kävelyn, se on myös ihanaa aivoille kun silloin voi ajatella rauhassa omia ajatuksia ja monesti tuntuu että palaset loksahtavat paikoilleen kävelyn ansiosta.



Itse olen nyt lisännyt kävelyyn myös rankan mäkiosuuden, mutta kyllä reipas tasamaakävelykin laihduttaa ja nostattaa turvallisella tavalla kuntoa.

Vierailija
4/12 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä lenkkejä tyhjään mahaa aamulla jos vaan mahdollista. Se nimittäin polttaa rasvaa tehokkaimmin.

Vierailija
5/12 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites lenkin kesto..? itselläni voi olla vaikeaa toteuttaa tunnin yhtäsoittoista lenkkiä, mutta esim. 2 kertaa puoli tuntia per päivä vois onnistua.. pidempikestoinen vissiin olis parempi rassvan polttoon vai...?

6/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti lähtee läski palamaan ku vaan vetää viikottain useampia lenkkejä, matalalla sykkeellä eikä syö liikaa. Jos ei muuten niin pidentää lenkkejä.

Ei nimittäin näy nuillakaan kavereilla olevan yhtään sitä ns. Ylimmääräistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävelemälläkin laihtuu. ongelma on vain se, että hyvin, hyvi hitaasti. - Jotta tulos kävelyllä saavutettavasta laihumisesta oikeasti kävi toteen ja muodostuisi pysyvämpää painon putoamista, niin tulis myös ruokavalio "säätää" kohdilleen.  

Vierailija
8/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 20000 askelta niin varmasti lahtuu ja ihan nopeasti. Se vaan on aika paljon. Mutta siis todistetusti tuolla laihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävely tukee laihduttamista ja ennen kaikkea parantaa terveyttä. Suosittelen. Ei tarvi mitään maraton lenkkejä vetää, aloita vähitellen, että nivelet pääsevät myös mukaan urheiluun eikä tule kipuja.

Vierailija
10/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä 9 vuodessa pitäis olla jo tulosta tullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävelet tunnin päivässä reipasta vauhtia niin kaloreita palaa. Älä vain korvaa sitä kaikkea syömällä niin hyvin menee

Vierailija
12/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu, jos siedät nälkää kävelyn jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi