Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi väkisin veneen ja minä pelkään niitä

Vierailija
22.05.2011 |

Muutama ikävä kokemus takana, joita en lähde tässä erittelemään, mutta lähtökohtaisesti siis mies hinkuu hirveästi venettä ja minä taas inhoan niitä. Onko kohtuullista asettua poikkiteloin, kun miehellä kumminkin on jo harrasteauto ja moottoripyöriä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai muistatte että veneessä täytyy AINA olla kaksi ajotaitoista ja -kuntoista!

Vierailija
2/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaristo- ja rannikkolaivuri kuten minäkin, mutta minä en halua sinne veneeseen mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On purjehtinut paljon ja on saaristo- ja rannikkolaivuri kuten minäkin, mutta minä en halua sinne veneeseen mennä.

vai voisiko mies mennä jonkun kaverin tai sukulaisen kanssa veneilemään? Vai mistä nyt kiikastaa?

Vierailija
4/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos purjeveneen, niin sen kanssa ei paljoa yksin mennä. Ei ainakaan jos purjeet käytössä. Perämoottoria käyttäessä kylläkin. Eli tämä nyt varmasti on miehenkin tiedossa, olettaisin ainakin taustoista päätellen.

Mutta, kannattaa tosiaan keskustella miehen kanssa asiasta. Teet kantasi selväksi ja yritätte löytää kompromissin. Ehkä mies voisi luopua yhdestä harrastuksestaan.

Eihän sinun sinne veneeseen ole pakko mennä (joskin herää kysymys, kenen kanssa mies aikaa veneillä jos purjevene kyseessä).

Vierailija
5/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita pakopaikkoja nalkutukseltasi joutuu raukka hankkimaan.

Vierailija
6/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neuvon kuten aiemminkin, et keskustelkaa. ja eikö joku fiksu oo sanonu, et pelosta pääsee kohtaamalla sen? mut ei painostuksen alla saa itseään tsempattua sellaiseen. voimia!

Vierailija
7/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna meren päättää, kuka rinnalles jää.

Vierailija
8/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus: jos teillä on omat rahat, kyllä, jos yhteiset, ei. Jos mies ostaa sen omilla rahoillaan, jotka ei ole pois teidän yhteisestä taloudesta, lienee oikeus tehdä mitä haluaa. jos yhteiset rahat, pitäisi olla yhteinen päätös.

Veneen omistaminen vie (miehen) rahat ja ajan (mahdollisesti myös sinun). Piste, näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä