Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on tosi paha mieli. Mies lähti isoihin kyläjuhliin.

Vierailija
21.05.2011 |

Hän sanoi, että menee kuuntelemaan bändejä.

Kysyin, että eikö hän ajatellut pyytää minua mukaan. Sanoi, että minä en kuulemma sellaisesta tykkää. Lähti vain ovesta. Käski lapsen jäädä kanssani. Olisimme saaneet lapsenvahdin ihan helposti. Minulla on siellä yhtä paljon tuttuja kuin hänelläkin eikä hän ole koskaan joutunut häpeämään minua missään. Lapsi ihmettelee, miksi itken, kun en pystynyt sitä kätkemään. Itken kai turhan helposti, mutta loukattu olo on.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä ajautui niin, että olin siinä luulossa, että lähdemme kohta sinne yhdessä, mutta mies nousikin yhtäkkiä kahvittelun kesken sohvalta ja lähti ovesta. ap

mies oli pitkään todella ihmeissään kun suutuin tuollaisesta tempauksesta, että hän lähtee johonkin menoihinsa ilman että ollaan yhdessä sovittu, ja vieläpä ihan yhtäkkiä niin etten ehdi vastaan mitään sanoa. ja kyllä tuli paha mieli, siinä huomasi kuinka paljon mies minua ajattelee ja mun tunteita. meilläkään ei mies halua mua mukaan jos lähtee viihteelle, ja jos siitä suoraan kysyy niin väittää että minä olen se joka ei halua lähteä. tjooh..

Vierailija
22/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa asia mitä itket on se, että oletit väärin ja petyit, kun asiat eivät menneetkään kuin luulit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa asia mitä itket on se, että oletit väärin ja petyit, kun asiat eivät menneetkään kuin luulit.

Vierailija
24/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai puhunut juhlista mitään.

Olisin tietty voinut tehdä suunnitelmia illan varalle. Päivä ajautui niin, että olin siinä luulossa, että lähdemme kohta sinne yhdessä, mutta mies nousikin yhtäkkiä kahvittelun kesken sohvalta ja lähti ovesta.

ap

Vierailija
25/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai oletus ole aina se, että äiti on joka tapauksessa kotona ja hankkii lapsenvahdin, jos haluaa lähteä, mutta mies saa mennä kun haluaa?

Meillä olisi ollut lapsenvahtina vanhin lapsemme, mutta hän lähti heti isänsä perässä ulos. En ehtinyt lähtemisestäni puhua, kun mies vain ponkaisi ylös ja lähti yhtäkkiä. En halunnut vängätä itseäni väkisin mukaan. Lapsikin kysyi, tykkäänkö enää isästä, kun hän oli lähtenyt. Hänkin tajusi, että isä teki kurjan tempun. Siihen asti päivä oli ollut mukava. Meillä oli romanttinen aamu ja kaikki oli ihan normaalisti. En osannut varautua tähän "kotiin jättämiseen".

Tiedän, että täällä haukutaan, mutta minusta tuntuu kuin juttelisin jonkun kanssa, kun kirjoittelen tänne. Tiedän, että joku muu ei olisi moisesta mieltään pahoittanut. Mieheni taas tietää, että välinpitämättömyys loukkaa mimua. Ihmettelen, että hän on siellä edelleen, vaikka tietää pahoittaneensa mieleni. En voisi juhlia, jos olisi ollut ilkeä miehelleni.

ap

Vierailija
26/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävä on hommata lapsenvahti.

Miestä taas ei pienet loukkaantumiset hetkauta.

Ei kai oletus ole aina se, että äiti on joka tapauksessa kotona ja hankkii lapsenvahdin, jos haluaa lähteä, mutta mies saa mennä kun haluaa?

Mieheni taas tietää, että välinpitämättömyys loukkaa mimua. Ihmettelen, että hän on siellä edelleen, vaikka tietää pahoittaneensa mieleni. En voisi juhlia, jos olisi ollut ilkeä miehelleni.

ap

Vierailija
27/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokenut samaa, en enää koska olemme eronneet. Kestin sitä itse asiassa vuosia, en ymmärrä miksi. Ymmärrän kuitenkin, miksi et lähde itse perään - juuri se, että ei mene pariskuntana...

ap

Mainitsit aikaisemmin et isot juhlat jossa bändejä???Mihin muka mennään nimenomaan pariskuntana???

Vierailija
28/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapana on ollut, että sinne menevät "kaikki". Ne puolison kanssa, joilla sellainen on.

ap

Vierailija
29/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille ja sano että säkin tuut.

Vierailija
30/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ilmoitti, että en halua.

Soita sille ja sano että säkin tuut.

ap

Vierailija
31/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai oletus ole aina se, että äiti on joka tapauksessa kotona ja hankkii lapsenvahdin, jos haluaa lähteä, mutta mies saa mennä kun haluaa? Meillä olisi ollut lapsenvahtina vanhin lapsemme, mutta hän lähti heti isänsä perässä ulos. En ehtinyt lähtemisestäni puhua, kun mies vain ponkaisi ylös ja lähti yhtäkkiä. En halunnut vängätä itseäni väkisin mukaan. Lapsikin kysyi, tykkäänkö enää isästä, kun hän oli lähtenyt. Hänkin tajusi, että isä teki kurjan tempun. Siihen asti päivä oli ollut mukava. Meillä oli romanttinen aamu ja kaikki oli ihan normaalisti. En osannut varautua tähän "kotiin jättämiseen". Tiedän, että täällä haukutaan, mutta minusta tuntuu kuin juttelisin jonkun kanssa, kun kirjoittelen tänne. Tiedän, että joku muu ei olisi moisesta mieltään pahoittanut. Mieheni taas tietää, että välinpitämättömyys loukkaa mimua. Ihmettelen, että hän on siellä edelleen, vaikka tietää pahoittaneensa mieleni. En voisi juhlia, jos olisi ollut ilkeä miehelleni. ap

että sinä itket isän vuoksi. Ainakin meidän pikku kylässämme kyläjuhlat on sen verran "iso" tapahtuma, että siitä puhutaan pitkään etukäteen, puolitututkin kyselevät kauppajonossa toisiltaan että oletko menossa. Jos et ole miehellesi mitään maininnut juhlista, hän olettaa ettet halua mennä. Kyse ei ole siitä, ettei hän halua sinua sinne, vaan hän oikeasti luulee, että sinua ei juhlat kiinnosta. Ja siksi vielä on juhlissa kun ei tiedä loukanneensa sinua. Kuten täällä jo sanottiin, hän ei osaa lukea ajatuksiasi. Ja turhaan siellä itket, olisit itse ehdottanut aemmin että menette yhdessä. Oletko varma, että kaikki on hyvin, jos ette sen vertaa keskenänne puhu ettei mies tullut maininneeksi olevansa menossa juhliin illalla?

Vierailija
32/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka oli iloinen, kun pääsi juhliin, mutta kysyi kuitenkin tykkäätkö vielä isästä..

Meillä olisi ollut lapsenvahtina vanhin lapsemme, mutta hän lähti heti isänsä perässä ulos. En ehtinyt lähtemisestäni puhua, kun mies vain ponkaisi ylös ja lähti yhtäkkiä. En halunnut vängätä itseäni väkisin mukaan. Lapsikin kysyi, tykkäänkö enää isästä, kun hän oli lähtenyt.

ap

Vierailija
33/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ukko ruotuun! Kerrot millaisia fiiliksiä eilen oli ja lähdet vaikka bussilla lähimpään ostoskeskukseen ostoskelemaan itsellesi uuden garderoubin.

Vierailija
34/81 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan olla että jostain muusta kuin tahallisesta hylkäämisestä on kyse. Mies on ajattelematon pässi.

Vierailija
35/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ukko ruotuun! Kerrot millaisia fiiliksiä eilen oli ja lähdet vaikka bussilla lähimpään ostoskeskukseen ostoskelemaan itsellesi uuden garderoubin.

Otat sä sitten huomenna itsellesi omaa aikaa. Ei kostoksi, vaan ihan tasapainottamaan tilannetta.

Vierailija
36/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka oli iloinen, kun pääsi juhliin, mutta kysyi kuitenkin tykkäätkö vielä isästä..

Meillä olisi ollut lapsenvahtina vanhin lapsemme, mutta hän lähti heti isänsä perässä ulos. En ehtinyt lähtemisestäni puhua, kun mies vain ponkaisi ylös ja lähti yhtäkkiä. En halunnut vängätä itseäni väkisin mukaan. Lapsikin kysyi, tykkäänkö enää isästä, kun hän oli lähtenyt. ap

ap

Vierailija
37/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sä sitten huomenna itsellesi omaa aikaa. Ei kostoksi, vaan ihan tasapainottamaan tilannetta.

ap

Vierailija
38/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi ollut lapsenvahtinne, jos olisitte puhuneet asiasta ajoissa?

Vierailija
39/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi ollut lapsenvahtinne, jos olisitte puhuneet asiasta ajoissa?

Vierailija
40/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi lapsi kysyi, tykkäänkö enää isästä.

ap