Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on tosi paha mieli. Mies lähti isoihin kyläjuhliin.

Vierailija
21.05.2011 |

Hän sanoi, että menee kuuntelemaan bändejä.

Kysyin, että eikö hän ajatellut pyytää minua mukaan. Sanoi, että minä en kuulemma sellaisesta tykkää. Lähti vain ovesta. Käski lapsen jäädä kanssani. Olisimme saaneet lapsenvahdin ihan helposti. Minulla on siellä yhtä paljon tuttuja kuin hänelläkin eikä hän ole koskaan joutunut häpeämään minua missään. Lapsi ihmettelee, miksi itken, kun en pystynyt sitä kätkemään. Itken kai turhan helposti, mutta loukattu olo on.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät pidä nalkuttamisesta ja miehet kokevat juomisesta huomauttamisen nalkuttamisena eli täysin selvää oli, että mies päätti lähteä yksin viihteelle.

Olin sanonut hänelle aikaisemmin samana iltana, että hän on juonut liikaa. Siitä eteenpäin hän päätti ensinnäkin mennä sinne juhliin ja toiseksi jättää minut kotiin. Se oli siis minun mielestäni kosto. Annoin tulla kaiken pahan oloni. Mies sanoi, että kai hän sitten on tehnyt jotain väärin, ehkä. Ensin naureskeli minulle. Nyt hän hääräilee kotona normaalisti eikä suostu häipymään silmistäni eikä hänellä ole mitään sanottavaa. Kokonaan lähtisi kyllä, jos niin haluan.

ap

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla