Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on tosi paha mieli. Mies lähti isoihin kyläjuhliin.

Vierailija
21.05.2011 |

Hän sanoi, että menee kuuntelemaan bändejä.

Kysyin, että eikö hän ajatellut pyytää minua mukaan. Sanoi, että minä en kuulemma sellaisesta tykkää. Lähti vain ovesta. Käski lapsen jäädä kanssani. Olisimme saaneet lapsenvahdin ihan helposti. Minulla on siellä yhtä paljon tuttuja kuin hänelläkin eikä hän ole koskaan joutunut häpeämään minua missään. Lapsi ihmettelee, miksi itken, kun en pystynyt sitä kätkemään. Itken kai turhan helposti, mutta loukattu olo on.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot selvästi ottanut liikaa...

joka olisi ollut lapsenvahtinne, jos olisitte puhuneet asiasta ajoissa?

Vierailija
42/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä isällä oli ja tiesi, ettei teillä ole lapsenvahtia illaksi.

Mutta vastaisuuden varalle, puhukaa enemmän. Tänäänkö olisi pitänyt lapsenvahti hommata ja suunnitella yhdessä menoa juhliin, jotka ovat olleet tiedossa jo pitkään.

Vanhempi lapsi lähti isänsä perässä, mutta omiin menoihinsa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä olisi ollut yhteinen juttu jos ette kerran ole puhuneet sinne menemisestä yhdessä? Sinun mielestä se olisi ollut yhteinen, mies ajatteli ettet halua lähteä. Ja nyt lapsesikin pelkää ettet enää tykkää isästä. Pikkasen taisi nyt tulla ylireagointia?? Ja ukkosi sanoi menevänsä katsomaan bändejä, bändit varmaan soittaa vielä, siksi ei ole tullut kotiin eikä edes tiedä että on pahoittanut mielesi. Niele nyt vaan pettymyksesi, oma vika kun et saanut suuta auki, ensi vuonna sitten paremmalla tuurilla ja kerrot miehelle että haluat mennä.

Vierailija
44/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettynyt kun et päässytkään kyläläisille esittämään onnellista pikku vaimoa, jolla niin kivasti menee, että vanhempi lapsi huolehtii nuoremmasta? Nythän ne kylällä luulee että olet tossun alla.

Vierailija
45/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet kilistellyt aiemmin.

Hyvä tästä tulee!

Vierailija
46/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos, niin sitten yhdessä. En tiennyt, että mieheni suunnitteli menevänsä sinne. Hän myös lähti oletettua aikaisemmin, minkä vuoksi en ehtinyt asiaan reagoida. Ehkä se oli tarkoituskin, nalkittaa mut kotiin, en tiedä.

ap

Vierailija
47/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin sanoit ja monta kertaa tässä on jankutettu, että miehesi oli sitä mieltä, että sinua ei kiinnosta juhliin mennä. Miksi enää vatvoa asiaa? Olet tainnut ottaa nyt suruusi muutaman lasillisen liikaa kun et nyt millään pääse tästä pikku jutusta yli.

Vierailija
48/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareihin "yksin", mutta kummasti oli siellä sitten nähty aina eri naisten kanssa loppuillasta... olin nuori ja naiivi ja hyväksyin "yksinäiset" baarireissut, vaikka ei multa kyllä kysyttykään..minä jäin surullisena vauvan kanssa kotiin.

Vierailija
49/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin sanoit ja monta kertaa tässä on jankutettu, että miehesi oli sitä mieltä, että sinua ei kiinnosta juhliin mennä. Miksi enää vatvoa asiaa? Olet tainnut ottaa nyt suruusi muutaman lasillisen liikaa kun et nyt millään pääse tästä pikku jutusta yli.

Lisäksi mulla on ollut yksinäinen lauantai-ilta ja kurja olo, kun mieheni juhlii niissä juhlissa, joissa minäkin olisin halunnut olla mukana. En mä siitä tänään pääse yli. Enkä tiedä, millä mielellä mies tulee kotiin. Kauhean lämpimästi en pysty häntä vastaanottamaan. Pitäisikökään?

ap

Vierailija
50/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle hoitajaa ja lähtenyt itse juhliin? Onhan siellä sinunkin kavereitasi?

Vierailija
51/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäytymään siellä juhlissa alkuillan ajaksi? Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita? Kyllä meidän vauva puolivuotiaana nukkui kuulokkeet korvilla kun kävimme Ankkarockissa kuuntelemassa paria bändiä...

Vierailija
52/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieskään hankkinut lapsenvahtia eikä kertonut, että on menossa sinne. Eikö miehen pidä puhua, että haluaa mennä illalla juhliin ja varmistaa, että meillä on lapsenvahti? Mies voi vain häipyä, kun huvittaa?

ap

Vierailija
53/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäytymään siellä juhlissa alkuillan ajaksi? Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita? Kyllä meidän vauva puolivuotiaana nukkui kuulokkeet korvilla kun kävimme Ankkarockissa kuuntelemassa paria bändiä...

ap

Vierailija
54/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen vahdiksi?

Vierailija
55/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen vahdiksi?

ap

Vierailija
56/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin hänelle pari viestiä, että minäkin haluaisin olla siellä, mutta hän ei tarjonnut vuoronvaihtoa. Kerroin aamulla, miten pahalta minusta tuntuu, mutta oli vain tyly. Nukkuu edelleen makuuhuoneessa. Juuri edellisenä lauantaina puhuimme, miten tarvitsisimme yhteistä aikaa, kun on ollut niin kiireistä. Ei huvittaisi yhtään alkaa kuunnella hänen marttyyrivalitustaan. Meillä mies ottaa nokkiinsa, jos minä pahoitan mieleni hänen teoistaan. Paska fiilis.

ap

Vierailija
57/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
58/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyvä jos ei ole.

kurjan tempun teki kyllä. ymmärrän mielipahasi.

Vierailija
59/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyvä jos ei ole. kurjan tempun teki kyllä. ymmärrän mielipahasi.

Vierailija
60/81 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlimaan yhteisten tuttujen kanssa. Nyt se keittelee itselleen kahvia, eikä puhettakaan anteeksipyynnöstä. Jotenkin minä ole se pahantekijä tässä.

no hyvä jos ei ole. kurjan tempun teki kyllä. ymmärrän mielipahasi.

ap