Kukaan ei pidä minusta :(( voisiko joku avata miksi
Olen rehellinen, ystävällinen, vaatimaton mutta ehkä vähän omapäinen, ne kuitenkaan itsekäs.
Mutta olen huomannut että minua ei kutsusta juuri mihinkään illanviettoon mukaan, ja että ystävät keskenään puhuvat minusta takanapäin. Olen huomannut muutamasta sivulauseesta asian.
Samoin minun avioliittooni joku ystävä suhtautuu epäillen.
Mieheni on hyvä mies mutta eräs ystäväni aina varoittelee että "naiset ovat niin häikälemättömiä". Hän sanoi että hänen omat suhteensa ovat kaikki päättyneet uskottomuuteen ja haluaa varoitella ettei komeisiin miehiin varsinkaan olen luottamista.
Olen ollut mieheni kanssa 8-vuotta eikä uskottomutta ole ollut. Tuntuu että ystäväni pitää miestäni liian hyvänä minulle.
Saimme kutsut lakkaisjuhliin, mutta tiedän etten olisi saanut sitä jos mies ei olisi taas sitten niin tykätty.
Kommentit (81)
ovat katellisia miesten päältä.
Varsinkin jos oma mies on ollut uskoton ja jättänyt.
Kun minä löysin mieheni, niin eräs ystäväni katkaisi välit koska ei kestänyt kuulema katsella meitä koska oma mies oli jättänyt.
Minun kaikki ystäväni ovat nykyisin naimisissa, en halua mitään sinkkukavereita, sillä he elävät ihan eri maailmassa.
että naimisissa olevat naiset kokevat juuri eronneet naiset uhkina. Etenkin, jos mies on joskus kehunut tätä eronnutta naista.
Raadollista, mutta niin inhimillistä.
Varsinkin jos oma mies on ollut uskoton ja jättänyt.Kun minä löysin mieheni, niin eräs ystäväni katkaisi välit koska ei kestänyt kuulema katsella meitä koska oma mies oli jättänyt.
Minun kaikki ystäväni ovat nykyisin naimisissa, en halua mitään sinkkukavereita, sillä he elävät ihan eri maailmassa.
Varsinkin jos oma mies on ollut uskoton ja jättänyt.Kun minä löysin mieheni, niin eräs ystäväni katkaisi välit koska ei kestänyt kuulema katsella meitä koska oma mies oli jättänyt.
millaista kehumista tarkoitat? ulkonäköä?
Ei kai se nyt mitään retostelua tai älytöntä kehumista ole jos sanoo miehensä olevan oikeasti todella komea. Joillain naisilla nyt vain sattuu olemaan komea mies ja minusta on hyvin positiivista jos joku pitää puolisonsa ulkonäöstä. Miten sen miehen komeus on teiltä pois tai ärsyttää?
Ei voi tajuta. Enemmän kyllä tuo toinen kommentoija vaikuttaa huonoitsetuntoiselta.
Tykkäsin paljon enemmän ap:sta kuin useimmista muista kommentoijista.
,kaverini sanoi että ei kyllä ole ja minä sanoin että sanon sen mitä näen
Väkisin ihmetyttää tuo: jos vastaat kaverillesi noin tämmöisessä turhanpäiväisessä jutussa niin vastailetko muutenkin samalla tavalla? Töksäyttelet "sanon sen minkä näen" WTF??!! Eipä tuo kaverisikaan kovin fiksua kuvaa anna.
Normaali keskustelu menisi näin:
-Tämä missi on kaunis.
-Ei kyllä ole (minun mielestäni).
-No sinun mielestäsi ei ehkä ole mutta minun mielestäni on.
-Aijaa no Tiinankin mielestä ei ole kaunis.
Ja kukaan ei löisi luuria korvaan.
mutta täällä kyllä poljetaan maanrakoon kaikki vähänkään valtavirrasta poikkeavat.
Täällä ei saa ilmaista tyytyväisyyttään, valittaminen vain sallitaan.
Mitä tulee ap:hen, niin tämä hänen "ystävä" ei kyllä ole mikään oikea ystävä. Tämän "ystävän" oma itsetunto on matala, hän ei halua ystävää vaan jonkun josta peilata itseään.
Mitä tulee ap:hen, niin tämä hänen "ystävä" ei kyllä ole mikään oikea ystävä. Tämän "ystävän" oma itsetunto on matala, hän ei halua ystävää vaan jonkun josta peilata itseään.
että saat tuollaisen kuvan. Valtaosa vastaajista kun oli sitä mieltä, että nimenomaan ap on se peilaaja ja tylyttäjä...
Eikä täällä ole musta mitenkään pahemmin lynkatty; itse hän pyysi mielipiteitä, aina ne eivät ole mieluisia...
Vai paljonko apua siitä ois ollut, jos reilukerho ois kokoontunut vaan hyssyttelemään, että "vaikutat kyllä niin ihanalta ihmiseltä että ei voi kuin ihmetellä", jos ap nimenomaan neuvoja pyysi... Tosin, aika huonosti hän ne vastaanotti.
Maailma on väärässä, ei ap.
Ap is back. ;)
Ap is back. ;)
tai se lynkataan.
Mutta jatkakaa, tätä on kiva lukea.
valtaosa maailman ihmisistä on keskinkertaisia tallukoita, tiesitkö sen?
valtaosa maailman ihmisistä on keskinkertaisia tallukoita, tiesitkö sen?
Mut miten se tähän liittyy?
Ap is back. ;)
kun en ollut samaa mieltä kuin useimmat, olen tietenkin ap? Ei se mua haittaa jos niin luulet. Ennemmin olisin ap kuin kukaan tuosta lynkkausjoukosta. :D
olet oppinut virheestäsi ja jätät jo pisteen ap:n perästä pois. :)
niin mulla on ollut ennen vähän samanlaisia ajatuksia ja tunteita kuin ap:lla. Koin että minusta ei pidetä, olen vain varakaveri ja aina jotenkin ulkopuolinen. Koin usein yksinäisyyttä ja ulkopuolisuutta. Nyt en enää koe näin ja kun pohdin asiaa niin jäljitän sen omien sosiaalisten taitojeni heikkouteen ja joihinkin tunne-elämän ongelmiin jotka ovat nyt iän ja hyvien kokemusten myös korjaantuneet. Minua on koulukiusattu ja vanhempien ero ja uusperhe olivat vaikeita kokemuksia lapsuudessani. Minulla oli jotenkin outo kiihkeä asenne ystävyyteen ja olin todella tarvitseva (tajusin tämän vasta myöhemmin). Jos joku oli minulle ystävällinen, niin aloin odottaa häneltä huomiota ja jonkinlaista suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta. Olin erittäin herkkä kaikille hylkäämisen merkeille, ja valmis häipymään pienimmästäkin merkistä. En "tuonut" paljoa suhteisiin vaan lähinnä otin muilta aikaa ja energiaa, vaikka luulin olevani se kuuntelija ja kiltti jne. Mutta minulla ei jotenkin ollut sellaista sisäistä voimaa kantaa itseäni, vaan heittäydyin aina muiden varaan ja petyin kun he eivät täydellisesti kannatelleetkaan (en nyt osaa tuota paremmin ilmaista).
Nyt osaan paremmin luottaa muihin ja olen itsevarmempi, ja ihmissuhteeni ovat paljon helpompia. En hajoa jos minua ei pyydetä jonnekin tai jos tilaani ei kommentoida Facebookissa. Itsevarmuus on tehnyt minusta vähemmän aggressiivisen ja ajattelen nykyään enemmän niin, että mielellään annan muille jotain (esim. järjestän juhlat, kuuntelen toista) jos he tuntuvat sitä tarvitsevan, ja koen ylpeyttä siitä, että voin olla käytettävissä eikä minua tarvitse paapoa.
On ihanaa, kun en enää epäile sitä, että muut haluavat olla kanssani.
Kuulostaa osin myös tutulta omasta elämästäni...
olet oppinut virheestäsi ja jätät jo pisteen ap:n perästä pois. :)
en ole koskaan sitä käyttänytkään.
paljon komeampi kuin minä kaunis, mutta kyllä musta pidetään ja kutsutaan tilaisuuksiin ;) tuskinpa sillä miehen komeudella on paljonkaan tekemistä asian kanssa.
Itse pidän itseironisista, huumorintajuisista ihmisistä. Suvaitsevaisista ja maailmaa nähneitä erityisesti. Jotenkin tulee kuva, että ap ei ole em. tyyppinen ihminen vaan aika tosikko ja jotenkin yksitotinen (olen oikeassa, sanon mitä näen. Piste.) Se voisi olla syy, miksi esim. minä en niin hirveästi hakeutuisi tosielämässä seuraasi, jos käyttäydyt livenä samalla lailla. Samoin kuin jotakuta voisi ärsyttää minun "kukkahattuiluni" ja puiden halailu ;)
Itsetuntemuksen lisääminen ja ellainen tietty rentous ihmisiä - myös itseä!! - ja asioita kohtaan yleensä tekee sen, että muiden on helppo olla tällaisen ihmisen kanssa.
Ap ilmoitti, etteivät vastaukset miellyttäneet häntä ja päätti lopettaa näiden lukemisen. :)
niin en edelleenkään ole saanut mitään käsitystä siitä, miksi ap arvelee, ettei hänestä jotenkin erityisesti pidetä. "ei kutsuta juhliin", "puhutaan selän takana". Haloo, tuota sattuu kaikille joskus.
Ystävän kommentit miesten epäluotettavuudesta eivät liity asiaan mitenkään. Kuten ap:kin totesi, ystävällä on traumoja.
Oman miehen komeus ei sekään mikään syy (kuka oikeasti on niin kateellinen jonkun puolisosta, että ei halua ko. ihmistä vaikka bileisiinsä?!)
Joko ap on vainoharhainen oman napansa kyttääjä tai sitten oikeasti hän on sen verran rasittava, ettei ole ihan kutsuttavien listan kärkipäässä. molemmat tuntuvat ihan realistisilta vaihtoehdoilta tämän ketjun perusteella.