Kukaan ei pidä minusta :(( voisiko joku avata miksi
Olen rehellinen, ystävällinen, vaatimaton mutta ehkä vähän omapäinen, ne kuitenkaan itsekäs.
Mutta olen huomannut että minua ei kutsusta juuri mihinkään illanviettoon mukaan, ja että ystävät keskenään puhuvat minusta takanapäin. Olen huomannut muutamasta sivulauseesta asian.
Samoin minun avioliittooni joku ystävä suhtautuu epäillen.
Mieheni on hyvä mies mutta eräs ystäväni aina varoittelee että "naiset ovat niin häikälemättömiä". Hän sanoi että hänen omat suhteensa ovat kaikki päättyneet uskottomuuteen ja haluaa varoitella ettei komeisiin miehiin varsinkaan olen luottamista.
Olen ollut mieheni kanssa 8-vuotta eikä uskottomutta ole ollut. Tuntuu että ystäväni pitää miestäni liian hyvänä minulle.
Saimme kutsut lakkaisjuhliin, mutta tiedän etten olisi saanut sitä jos mies ei olisi taas sitten niin tykätty.
Kommentit (81)
en kertonut tästä keskustelusta täällä, en todellakaan. Olisi vähän noloa. ;)
Hän sanoi että "iloinen, huumorintajuinen, oikeudenmukainen ja fiksu".
Sitten penäsin jotain negatiivista niin hän sanoi että "ehkä pikkuisen liian äkkinäinen ja nopea tekemään päätöksiä."
Tämä saa nyt minulle riittää, en jatka enempää tätä keskustelua.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille.
ap.
Se, että sanoo miehensä olevan komea ei kyllä ole mitään leuhkimista, jos on komea niin saa kai sen sanoa.
Paitsi että yleensä näiden kantturoiden miehet eivät TODELLAKAAN ole komeaa nähneetkään. Silloin kyllä alkaa ärsyttää se jatkuva lauseisiin ikään kuin vaivihkaa piiloteltu "mieheni on niiiin komea että kaikki ovat kateellisia"-jankkaus. Siis kun tavallisesta persnaamaisesta pälliäisestä kuitenkin on kyse.
no minun mies on komea, sille en voi mitään en minä noin vaatimaton ole että en kykenisi asiaa myöntämään. Voipa olla että olen vähän ylpeä
mitä se sun miehes ah niin komea ulkonäkö tähän ketjuun liittyy? Monestikohan olet jo tuonut senkin pointin tähän esille..... tarkoitus oli käsittääkseni keskustella, miksi kukaan ei pidä SINUSTA....
Se, että sanoo miehensä olevan komea ei kyllä ole mitään leuhkimista, jos on komea niin saa kai sen sanoa.
Paitsi että yleensä näiden kantturoiden miehet eivät TODELLAKAAN ole komeaa nähneetkään. Silloin kyllä alkaa ärsyttää se jatkuva lauseisiin ikään kuin vaivihkaa piiloteltu "mieheni on niiiin komea että kaikki ovat kateellisia"-jankkaus. Siis kun tavallisesta persnaamaisesta pälliäisestä kuitenkin on kyse.
lyhytpinnainen tunnut ainakin olevan...
Johan se selvisi. Olet heti puolustuskannalla.
haluta pohtia tuota "miksi kukaan ei pidä minusta?"
en kertonut tästä keskustelusta täällä, en todellakaan. Olisi vähän noloa. ;) Hän sanoi että "iloinen, huumorintajuinen, oikeudenmukainen ja fiksu". Sitten penäsin jotain negatiivista niin hän sanoi että "ehkä pikkuisen liian äkkinäinen ja nopea tekemään päätöksiä." Tämä saa nyt minulle riittää, en jatka enempää tätä keskustelua. Mukavaa päivänjatkoa kaikille. ap.
Ap mainitsi sen vain yhdessä viestissä yhtenä asiana muiden joukossa ja heti se oli jonkun mielestä leuhkimista. Ap tuskin olisi asiaan enempää palannut ellei se olisi ollut jollekin/joillekin jotenkin punainen vaate...
no minun mies on komea, sille en voi mitään en minä noin vaatimaton ole että en kykenisi asiaa myöntämään. Voipa olla että olen vähän ylpeä
mitä se sun miehes ah niin komea ulkonäkö tähän ketjuun liittyy? Monestikohan olet jo tuonut senkin pointin tähän esille..... tarkoitus oli käsittääkseni keskustella, miksi kukaan ei pidä SINUSTA....
Et sä sitten tainnut ihan tosissasi haluta pohtia tuota "miksi kukaan ei pidä minusta?"
en kertonut tästä keskustelusta täällä, en todellakaan. Olisi vähän noloa. ;) Hän sanoi että "iloinen, huumorintajuinen, oikeudenmukainen ja fiksu". Sitten penäsin jotain negatiivista niin hän sanoi että "ehkä pikkuisen liian äkkinäinen ja nopea tekemään päätöksiä." Tämä saa nyt minulle riittää, en jatka enempää tätä keskustelua. Mukavaa päivänjatkoa kaikille. ap.
...Olisit ap heti kysynyt vaan työkaveriltasi, niin olisit saanut itsellesi mieluisan vastauksen. Se riski tänne kirjoittamisessa on, että ihmiset ei olekaan mielin kielin naamasi edessä vaan oikeasti tulkitsevat sanomaasi (minusta melko fiksuja vastauksia täällä). Ei kai nyt työkaveri oikeasti käytä tuollaista tilaisuutta "hyväkseen", tyyliin "Aaah, luulin ettet ikinä kysy! Okei, sä olet ilkeä, pikkumainen, laiska, piikittelevä..."
Ei sillä, totta kai sä VOIT olla tuota mitä sä sanoit :) , mutta eihän kukaan tervejärkinen lauo päin naamaa mitään ikävää. Eli varsinaista vastausta tuohon aloitusviestiisi työkaverisi tuskin antoi... Ihmiset eivät pidä sinusta, koska olet iloinen, huumorintajuinen, oikeudenmukainen ja fiksu? Ööh, vadevö.
se "mieheni on komea" oli näköjään liikaa monelle.
Ihan itte kirjoitit tuon kommentin. :D Mistäkö tiedän? Koska laitat pisteen ap:n perään -> ap.
Mutta ei siinä. Elättele sä sitä toivetta ja mieti vielä hetki, miksi kukaan ei pidä susta. Pus!
Eli varsinaista vastausta tuohon aloitusviestiisi työkaverisi tuskin antoi... Ihmiset eivät pidä sinusta, koska olet iloinen, huumorintajuinen, oikeudenmukainen ja fiksu? Ööh, vadevö.
annatte kyllä aika säälittävän kuvan itsestänne. Mitä sitten jos ap:n mies on komea? Joillakin nyt vaan ON komea mies kun maailmassa on niitä komeitakin miehiä. Ja jos se ap:n mies nyt sattuisikin olemaan komea vain hänen omasta mielestään niin mitä silläkään on väliä? Ja mitä tekemistä koko tämän alkuperäisen asian kanssa?
Turha siitä on alemmuutta kokea jos oma mies ei nyt niin komea sattuisikaan olemaan.
Ihan itte kirjoitit tuon kommentin. :D Mistäkö tiedän? Koska laitat pisteen ap:n perään -> ap. Mutta ei siinä. Elättele sä sitä toivetta ja mieti vielä hetki, miksi kukaan ei pidä susta. Pus!
Ap pyytää avaamaan teemaa, miksei ole pidetty. Kun
vastataan, vetää porot sieraimiin, puolustautuu ja antaa selityksiä, jotka eivät aiheeseen kuulukaan.
(komea mies, jonkun uskottomuus)Työkaverin kommentit olivat varmaankin kohdillaan, kai hän tuntee ap-kirjoittajan jollain tavalla.
Eli ensin kysytään, sitten ei tule tyydyttäviä vastauksia. Mitä olisi pitänyt kirjoittaa vastineeksi?
Nyt kohentamaan itsetuntoa ja itseluottamusta.
Oletko epävarma miehestäsi itsesi lisäksi? Mitä haittaa, jos työkaverit puhuvat sinusta takana päin? Kuinka suuri merkitys sillä on sinulle? Mitä teet silloin eli otatko puhujan juttusille ja kysyt asiaa?
Etkö itse sorru koskaan moittimaan töissä ketään selän takana?
Jos tiedostat, että sanot mielipiteesi liian suoraan, niin oletko yrittänyt korjata sitä?
niin näköjään totta :/
Miksi muuten kukaan sanoisi kaverilleen jolla on komea mies, että varo vaan kohta se pettää.
annatte kyllä aika säälittävän kuvan itsestänne. Mitä sitten jos ap:n mies on komea? Joillakin nyt vaan ON komea mies kun maailmassa on niitä komeitakin miehiä. Ja jos se ap:n mies nyt sattuisikin olemaan komea vain hänen omasta mielestään niin mitä silläkään on väliä? Ja mitä tekemistä koko tämän alkuperäisen asian kanssa? Turha siitä on alemmuutta kokea jos oma mies ei nyt niin komea sattuisikaan olemaan.
Mä en ole kommentoinut millään tavalla ap:n miehen mahdollista komeutta. En edes epäile etteikö olisi, ainakin ap:n omissa silmissä. :)
Kommentoin vain sitä, että hän itse tulee tänne muka toisena ihmisenä kommentoimaan, kuinka "ap. vei pisteet kotiin". :)
En mä koe alemmuutta siitä, ettei mulla ole komeaa mistä. Itse olen enemmän naisiin päin. ;)
että ihmiset eivät pitkään tykkää olla provoilun kohteina.
Toiseksi jos ei kykene mukautumaan joukon mielipiteisiin ja mielialoihin eli ei tule toimeen toisten kanssa, niin äkkiähän sitä huomaa, että ainoa henkilö, josta pitää ja jonka kanssa tulee toimeen on oma peilikuva.
Jos joka asiasta pitää olla oma (ainoa?) oikea mielipide niin kuka sellaisen kanssa jaksaa keskustella saatikka olla ystävä.
että ihmiset eivät pitkään tykkää olla provoilun kohteina.
Toiseksi jos ei kykene mukautumaan joukon mielipiteisiin ja mielialoihin eli ei tule toimeen toisten kanssa, niin äkkiähän sitä huomaa, että ainoa henkilö, josta pitää ja jonka kanssa tulee toimeen on oma peilikuva.
Jos joka asiasta pitää olla oma (ainoa?) oikea mielipide niin kuka sellaisen kanssa jaksaa keskustella saatikka olla ystävä.
Ihan itte kirjoitit tuon kommentin. :D Mistäkö tiedän? Koska laitat pisteen ap:n perään -> ap. Mutta ei siinä. Elättele sä sitä toivetta ja mieti vielä hetki, miksi kukaan ei pidä susta. Pus!
Huomasin saman piste-perässä jutun... Busted!
Säälittävyyden huipentuma!
Välittyy kuva jotenkin vaikeasta ja ärsyttävästä ihmisestä.