Turhauttaa edes lähestyä naisia koska en kelpaa heille.. Olin eilen baarissa ja olin kuin ilmaa naisille.
Miksi baarissakin olen kuin ilmaa naisille? Naiset eivät anna minulle oikein edes huomioita, sen huomaa kun baarissa naiset menee juuri niiden pahisten lähettyville jotka on arvaamattomia miehiä naisille.. Onko naiset oikeasti niin nirsoja ettei me tavismiehet kelvata??
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Painu helvettiin ulisemasta
En ulise ja tämä on aihe vapaa, täällä voi keskustella asioista!!
NAISET EI OLE BAARISSA SINUN TAKIA AP. NAISTEN VELVOLLISUUS EI OLE OSOITTAA SINULLE HUOMIOTA AP JA VIIHDYTTÄÄ SINUA JA OLLA TARJOLLA SINULLE AP
Baari on huonoin paikka tavata naisia Tinderin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Baari on huonoin paikka tavata naisia Tinderin jälkeen.
Mikä se hyvä paikka sitten on?
Minä olen 38v sinkku, ja alkaa keinot loppumaan.
-salilla nainen on vain treenaamassa
-kaupassa nainen on vain ostoksilla
-bussipysäkillä nainen odottaa vain bussia
-jnejne...
-ei ap
No miksi et ole sellainen kuin naiset haluavat?
Otat tatskan käteen ja laitat nahkatakin päälle
Problem solved
-et voi muuttaa naisia, joten muuta itseäsi-
Naiset on sinällään hauskoja että ne väittää "kiltin miehen olevan paras" mutta todellisuudessa naisen biologia vetää naiset juurikin niiden pahisten luokse.
Naisjutut ei o sun juttu, ne ei kuulu sun elämään. Älä hakuta päätä seinään. Keksi elämääsi muuta sisältöä, ala harrastaa vaik kansallispuistoja, kuorolaulua, lukemista tms. Vapautat itsesi noista baarikahleista. Hanki elämä.
Kampaus, paidan väri, hiukset, pituus, hampaat? Kengät, housut. Älä vastaa tässä niitä. Mikä viba toisille tulee luonteesta ja aikeistasi? Onko se baari väärä paikka. Ei me naisetkaan sieltä löydetty takavuosina. Pelimiehiä ehkä oli. Siksi kai naiset luulevat että jokainen on pelimies tai varattu. Tai sitten nössö tms. Olisiko baarien ulkopuolella kivoja tai kiva.
Naiset naiset naiset miehet miehet... Kyllästyttää toi vatkaaminen. Usko jo et parisuhde ei ole sinua varten. Elä elämäsi muille asioille.
Mulle kelpaisi kyllä tavallinen, kiltti mies, mutta mitään baarissa luuhaajaa en ota!
N22
Ei kaikkien tartte seukata ja perustaa perhettä.
On paljon asioita maailmassa joita ehkä haikailisin, mutta ne ei koskaan toteudu. Get over it!
Ei mukaan koskaan lähestytty baareissa kun niissä kävin alle 30 v vaikka olen nainen.
Jos sä et päästelisi niin paljon ilmaa peräpäästäsi niin ongelma ratkeaisi. Kokeile vaikka treenata sulkijalihastasi tai hommaa vaipat jotka ehkäisevät pierun hajun karkaamista.
Ongelmasi on se että et ole komea. Yritä jatkossa olla komea.
Naiset huomaa jos isket vuoronperään jokaista naista siellä baarissa, ja torjuu sut jo ihan sen takia ettei kukaan halua olla jonkun niin epätoivoisen varavaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi kyllä tavallinen, kiltti mies, mutta mitään baarissa luuhaajaa en ota!
N22
Olen tavallinen ja kiltti mies. En myöskään kiertele baareissa. Oltaisi oiva pari :)
M36
Sun pitää itse olla aktiivinen, nainen haluaa huomiota, että sä meet puhumaan hänelle, kehut että hän näyttää hyvältä, kysyt mitä kuuluu, mitä hän haluaisi juoda, tarjoa juoma, pyydä tanssimaan...
Muistan joskus kun olin töissä tanssiravintolassa niin naiset oli hyvin pukeutuneita mutta miehet!? Slipoveri ja kauluspaita yms yms
Nyt saa netistä vinkkejä pukeutumiseen joten sieltä.
Painu helvettiin ulisemasta