Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa mieheksesi sähkömiehen?

Vierailija
18.05.2011 |

Millainen palkka sähkömiehillä on? Tunnen yhden hirmu kivan sähkiksen, mutta arvelluttaa tuo ammatti :/

Kommentit (212)

Vierailija
1/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hylkäät nyt sen kivan sähkärin, mutta sen jälkeen et enää löydä ketään parempaa miestä? Ainakaan sellaista joka huolisi sinut. Voitko sen jälkeen laskea tasoa entisestään ja huolia kivan työttömän miehen, vai jättäydytkö yksin? Minkä ikäinen muuten olet, et voi olla paljon yli parikymppinen? Niillä rikkailla ja kunnianhimoisilla miehillä on myös tasonsa, ehkä sinä olet sähkäritasoa.

Vierailija
2/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät ole saaneet korkeakoulutettua miestä haaviin. Kyllä ne kunnianhimottomimmat tapaukset ainakin meidän alueella ammattikouluun päätyy. Enkä itsekään olisi kiinnostunut miehestä, jolla ei ole kiinnostusta sen korkeampaan koulutukseen.

Kyllä koulutuseron usein jo huomaa tavoista, puheenaiheista ja muista asioista. Kaverieni kouluttamattomat miehet ovat ihan eri planeetalta kuin omani ja muut yliopistolla tapaamani miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on se miksi mies on sähkäri. Jos se on miehen unelmatyö eikä mies näe itseään esim. projetipäällikkönä missään vaiheessa elämäänsä ei hänen olisi ollut järkeä kouluttautua enempää.

Appiukko on sähkömies JA sähkötarvikkeiden maahantuoja; itse olen myös projektipäällikkö ja siihen ei kyllä paljon koulutusta vaadita. Väittäisin, että appiukko on kyllä työasioiden kokonaistietoudessa viisaampi ja työnsä vaativampaa. Pisti vain silmään tuo esimerkkisi.

Vierailija
4/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti en miettinyt mieheni koulutusta. Rakastuin mieheeni ! Hän on putkimies ja ansaitsee noin 42 000 euroa vuodessa. Ihan hyvin tullaan toimeen. Minulla on merkonoomin tutkinto ja on pienempi palkka.

Tosin minulla on hauska, viisas, hyvä isä ja loistava rakastaja miehenä.

Eli jos oikeasti mietit rahaa suhteen pohjaksi, niin etsit syytä lopettaa suhteen...

Vierailija
5/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä arvoilla ja ajatuksilla, mitä sinulla on, on hyvin epätodennäköistä että pidemmällä tähtäimellä sopisitte sähkärin kanssa yhteen.

Ehkä alkuhuumassa ja kemioiden jyllätessä, mutta lopulta yhteinen arvomaailma on se, mikä yhdessä pitää. Sähkärin ammatinvalinta kertoo puolestaan jo hänen arvomaailmastaan ja sinun kirjoituksesi eivät oiken ole samasta maailmasta kuin tuon sähkömiehen.

Toivon vilpittömästi, että löydät samanlaisen pyrkyrimäisen ja kaventuneen ihmiskäsityksen omaavan kumppanin itsellesi, sitä kautta varmasti löydät onnen - olet sen ansainnut!

Vierailija
6/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä, että olen opettajana amiksessa ja kiitos riittää sitä sakkia.

Vierailija
7/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin asioita itseltäni, miksen myös elämänkumppaniltani.

Siinä vaiheessa kun alat niitä ääneen vaatimaan, on se suhteessa lopun alkua.

Nimim. KTM:stä eronnut, vaan ei sähkömies, mies kumminkin.

Vierailija
8/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät ole saaneet korkeakoulutettua miestä haaviin. Kyllä ne kunnianhimottomimmat tapaukset ainakin meidän alueella ammattikouluun päätyy. Enkä itsekään olisi kiinnostunut miehestä, jolla ei ole kiinnostusta sen korkeampaan koulutukseen. Kyllä koulutuseron usein jo huomaa tavoista, puheenaiheista ja muista asioista. Kaverieni kouluttamattomat miehet ovat ihan eri planeetalta kuin omani ja muut yliopistolla tapaamani miehet.

Miehen jota rakastan, on komea, hyvä sängyssä, tekee ruokaa, on älykäs, hauska ja DUUNARI. Itse olen maisteri, mutta yliopistolla en tavannut yhtään miestä, johon olisin rakastunut.

Vierailija
9/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes ajattelisi suhdetta vain ammattikoulun käyneeseen. Toisaalta olin avoliitossa fyysikon kanssa jonka ala oli eletroniikka ja tietotekniikka. Lika barn leker bäst. Etsi joku, jolla on samansuuntaisia kiinnostuksia kuin sinulla. Esim.koulutus, raha, ym. ja elämän laatuvaatimukset. Kriteerejä pitää olla.

Vierailija
10/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jota rakastan, on komea, hyvä sängyssä, tekee ruokaa, on älykäs, hauska ja DUUNARI. Itse olen maisteri, mutta yliopistolla en tavannut yhtään miestä, johon olisin rakastunut.

No mutta eihän sinun koulutuksesi kerro mitään sinun älystäsi. Olet vaan tod.näk. samalla tasolla kuin miehesi, opiskelit vaan hyvin ahkerasti.

Ap sen sijaan vaikuttaa aidosti älykkäältä naiselta, joten hänen vaatimustasonsa on korkeampi. Kaikille jotakin.

Vierailija
11/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes ajattelisi suhdetta vain ammattikoulun käyneeseen. Toisaalta olin avoliitossa fyysikon kanssa jonka ala oli eletroniikka ja tietotekniikka. Lika barn leker bäst. Etsi joku, jolla on samansuuntaisia kiinnostuksia kuin sinulla. Esim.koulutus, raha, ym. ja elämän laatuvaatimukset. Kriteerejä pitää olla.

"raha ym. elämän laatuvaatimukset". Tänä päivänä moni ammattikoulun käynyt mies tienaa paremmin kuin yliopiston käynyt. Tienaan itsekin, joten suuret tulot eivät ole ykkösenä "laatuvaatimuksissani". Tärkeintä mulle on, että mies saa minut nauramaan ja että meillä on kemiaa.

Vierailija
12/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, miksi kyselet miesehdokkaan mahdollista palkkaa, mutta oma mieheni tienaa n.20 euroa tunnilta.

asumme pienessä kaupungissa ja täällä normaali sähkärin palkka on kympin kieppeillä per tunti, mutta mieheni tekee urakkapalkalla ja ahkeralla työllä tienaa suunnilleen tuplat.

äkkiä ajatellen sähkärit on varmaan aika perusduunareita ja perussuomalaisia miehiä (enkä tarkoita poliittisesti :D), mutta mieheni ainakin on aika kunnianhimoinen vaikkei ole korkeakoulututkintoa suorittanut vaan tekee niin hurjasti töitä että saa tuon tason tuntipalkkaa.

eikö positiivista ole että mies on kuitenkin edes töissä? ymmärtäisin mietiskelyn jos miesehdokkaasi olisi työtön, että miksi on ja haluaako edes töihin.. mutta että arvelua onko tarpeeksi hyvä ammatti. ilmeisesti sinun mittapuulla ei ole jos täytyy miettiä.

Vierailija
13/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monia sähkömiehiä (ja naisia myös ü) ja voin väittää, että suurin osa on kunnon ihmisiä :)

Palkka heillä on heikohko, joten kovin isoa perhettä sähkömiehen kanssa en lähtisi perustamaan. Vauvavuosien aikana sillä miehen palkalla on merkitystä, samoin siinä vaiheessa kun joutuu kustantamaan isojen lasten vaatteita ja harrastuksia.

Vierailija
14/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpiakin ja paaaaaaaaaaaaaljon suurituloisempia akateemisesti koulutettuja löytyy kyllä.

Vierailija
15/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla vitsi...eihän nyt ammatinperusteella miestä itelle oteta....jos mies on kiva ja kaikinpuolin ok niin mitä hittoa ammatista. Sitäpaitsi sähkäri on hyvä ammatti ja varmasti hoituu monet muutkin hommat siinä sivussa...

Vierailija
16/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka voi suurestikin vaihdella riippuen työpaikasta, lisäkoulutuksien määrästä ja työn vastuullisuudesta. Jos henkilö nyt on "perussähkömies", muutaman vuoden kuluttua hän voikin jo olla hyvin korkeassa asemassa työssään ja palkka sen mukainen. Tai jos pyörittää omaa firmaa niin siinähän tulojen suuruus riippuu pitkälti siitä, kuinka paljon aikaansa työn tekemiseen laittaa (illat, viikonloput, kesät).

Että ei nyt kannattaisi tuijottaa siihen ammattinimikkeeseen pelkästään!

Oma veljeni on sähköasentaja ja olen hänestä kyllä oikein ylpeä. Ei ole edes ylioppilas, mutta on tuolla sähköpuolella suorittanut lisäkoulutuksia ja toimii nyt ison tehtaan johtotehtävissä. Vastaa miljoonaluokan konehankinnoista ja remonteista. Ja sitten osaa myös huoltaa ne hankitut koneet :)

Vierailija
17/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla vitsi...eihän nyt ammatinperusteella miestä itelle oteta....jos mies on kiva ja kaikinpuolin ok niin mitä hittoa ammatista. Sitäpaitsi sähkäri on hyvä ammatti ja varmasti hoituu monet muutkin hommat siinä sivussa...

Jotkut naiset vaan ovat kovasti rahan ja statuksen perään. Eivät ole koskaan saaneet kunnolla munaa tai nauttineet elämästään ts. tavanneet sitä oikeaa.

Vierailija
18/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEESTI! Tän täytyy olla vitsi...eihän nyt ammatinperusteella miestä itelle oteta....jos mies on kiva ja kaikinpuolin ok niin mitä hittoa ammatista. Sitäpaitsi sähkäri on hyvä ammatti ja varmasti hoituu monet muutkin hommat siinä sivussa...

Ei kai nyt kukaan ota miestä ilman, että katsoo mitä tekee (tai aikoo) työkseen?

Olen varma, että sähkäri on ihan hyvä ja kunniallinen ammatti. Mutta AP:lle se ei selvästikään sovi, jos hänen täytyy kysyä tällainen kysymys. En itsekään ottaisi, onhan päivänselvää ettei kaikkein terävimmät kynät siihen ammattiin hakeudu. En halua tyytyä tavalliseen, pitää nyt itsellä olla sen verran kunnianhimoa myös miehen valinnassa.

Vierailija
19/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en haluis missään nimessä mitään pukupelleä, se ei oo yhtään miehekästä vaan aika neitimäistä.

Mulle kelpaa oikeita töitä tekevä vaikka sitten sähköjänis, nehän tienaakin ihan hyvin.

Vierailija
20/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en haluis missään nimessä mitään pukupelleä, se ei oo yhtään miehekästä vaan aika neitimäistä.

Mulle kelpaa oikeita töitä tekevä vaikka sitten sähköjänis, nehän tienaakin ihan hyvin.

Annas kun arvaat, olet itsekin duunari? Ja kas kummaa, jälleen kerran lika barn leka bäst.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi