Voisitko ottaa mieheksesi sähkömiehen?
Millainen palkka sähkömiehillä on? Tunnen yhden hirmu kivan sähkiksen, mutta arvelluttaa tuo ammatti :/
Kommentit (212)
Arveluttaa ammatti? Tästä kuukauden parhaat naurut!!! Mikä arveluttaa? Raha kai? Vittuako sulle kenenkään tienestit kuuluu. Etkö sä itte tienaa riittävästi. Mee myymään takalistoas eiköhän siinä tienaa jotenkin pikku lisäliksaa, jos rahasta on puutetta.
Toivon sulle vaan kaikkee pahaa ja pelkkää köyhyyttä elämääs!!
Hoonaa sun putket niin vitun perusteellisesti. Sä olet idiootti, älä yritä kuin toista idioottia. Mikä sun ammati muuten on? Sähkäreillä on kuulemma sellainen periaate, että vaimoksi ja sänkyyn kelpaa vaan KTM, ekonomi, juristi tai lekuri..
mua kun ei tosiaankaan arveluta yhtään miehekäs ammatti ja osaaminen.
Älä suotta mieti, ota inssi vaan:=)!
Sähkärin kanssa ei tarvitse ihmetellä, kuka tekisi pikkukorjaukset kotona. Jos kaksi akateemista pistää hynttyynsä yhteen, todennäköisempää on, että siellä kotona kumpikaan ei osaa tai viitsi korjata yhtään mitään. Pieninkiin kodin fiksauksiin tarvitsee tilata palkattu tekijä, isommista korjauksista puhumattakaan...
Ja rakastajaksi otetaan putkimies ja kirvesmies. Mitä jos ottaisitte miehen, joka tienaa sen verran hyvin, että voi palkata noi duunarit silloin harvoin kuin tarve on. Tai vielä hämmästyttävämpää: Tienaa itse niin paljon, että voi maksaa noi ukot.
Minun rakas tätinikö siellä huutelee? vaikutat ainakin samnalaiselta tyypiltä kuin hän. Miehen ammatti kaikki kaikessa josta voi sitten kerskua sukulaisille ja tutuille,haha
Koko sukumme nauraa hänelle ja vitsilemmekin aina, että kun joku vie hänet vaikka tanssimaan niin ekana ei kysy miehen nimeä, vaan ammattia ja vuosiansioita.
ja olihan hänellä "se on vaan raksamies..."
No näitä lukiessa varmaan moni muukin minun tavoin huokaisee helpotuksesta, kun voi katsella omaa suhdettaan ja todeta sen olevan paremmalla pohjalla ja terveellä sellaisella.
ja toisaalta, sähkärit tienaa aika hyvin ja töitä riittää.
.. Kyllä mun mielestä ammatti kertoo ihmisestä, ihmisen kunnianhimosta ja mielenkiinnon kohteista. Lapsellista kieltää moinen. Ja kyllä myös toimeentulo on tärkeää. Toimeentulolla ostetaan kaupasta vitaaleja hyödykkeitä. Itse olen KTM, kun joku vissiin ihmetteli. Lisäksi olen kuullut epäilyttäviä yleistyksiä sähkiksistä.....
-ap
.. Kyllä mun mielestä ammatti kertoo ihmisestä, ihmisen kunnianhimosta ja mielenkiinnon kohteista. Lapsellista kieltää moinen. Ja kyllä myös toimeentulo on tärkeää. Toimeentulolla ostetaan kaupasta vitaaleja hyödykkeitä. Itse olen KTM, kun joku vissiin ihmetteli. Lisäksi olen kuullut epäilyttäviä yleistyksiä sähkiksistä.....
-ap
Siis epäilet sähkiksen kunnianhimoa? Voin vakuttaa että vaatii tuo ammatti enemmän kunnianhimoa ja osaamista kuin sun ktm
-ap
Siis epäilet sähkiksen kunnianhimoa? Voin vakuttaa että vaatii tuo ammatti enemmän kunnianhimoa ja osaamista kuin sun ktm
Kiintoisaa, perustele toki miksi? :)
-ap
on ollut vähemmän koulutettu avomies. Toinen oli sähkäri, toinen hitsaaja. Molemmat suhteet päättyi siihen, että miehellä ei ollut tarpeeksi itsetuntoa olla paremmin koulutetun ja enemmän ansaitsevan naisen kanssa. Siskot kun sattuvat molemmat olemaan alalla, jolla kuukausipalkka on neljän tonnin tienoilla. Toinen suhde kesti vain vuoden, mutta toisessa kärvistelivät kolme vuotta, vaikka koko ajan meni huonommin.
sun sitten kannattaa ottaa joku paremmin arvollesi sopiva mies. Tuskin se sähkäri sua kauaa jaksaa kuunnella jos asenne on tuollainen. Jos on kiva mies niin varmasti on muita ottajia. Toivottavasti perustaisi menestyvän yrityksen sen jälkeen kun itse olet ottanut jonkun kunnianhimoisen akateemisen narsistin. Eikä muutenkaan kannata ottaa miestä (saisitko sitä edes?) joka ei tunnu siltä että hänet haluaa oli töissä tai ei. Elämässä tapahtuu ajan mittaan yllätyksiä, koulutus on pieni asia suurissa myrskyissä.
Kyllä tuo nyt on ihan paskaa, ettei akateemiset muka saisi itse taloaan kuntoon. IQ on akateemisilla yleensä sen verran korkea, että talo saadaan itsekin rempattua kun ei tarvitse olla sormi suussa liian alhaisen älykkyysosamäärän takia.
Osa tosin suosii ostopalveluja. Jos rahaa on niin mitä sitä turhaan omaa aikaansa tuhlaamaan. Tunnen kyllä akateemisia, jotka ovat rukkaavat säännöllisesti omaa autoaan ja taloaan.
-ap
Kiintoisaa, perustele toki miksi? :)
-ap
Mitä pitää perustella?
tai sit vinoon kasvatettu jos ihmisen ammatti merkkaa jotain. Jos tienaat ite paremmin, niin laita säästöön ja käy vaik shoppailemassa tai kuuluisilla" omilla lomilla" etelässä "tuulettumassa" MUAHAHAAA
Käy sääliksi sitä miestä joka tollasen itteensä täynnä olvan pikku pissiksen joutuu tai on joutunut akakseen ottaan.
Miksi voit vakuuttaa, että sähkömiehen koulutus vaatii enemmän kunnianhimoa ja osaamista, kuin KTM:n?
Valaise minua, ehkä opin jotain. ;)
-ap
tai sit vinoon kasvatettu jos ihmisen ammatti merkkaa jotain. Jos tienaat ite paremmin, niin laita säästöön ja käy vaik shoppailemassa tai kuuluisilla" omilla lomilla" etelässä "tuulettumassa" MUAHAHAAA
Käy sääliksi sitä miestä joka tollasen itteensä täynnä olvan pikku pissiksen joutuu tai on joutunut akakseen ottaan.
Ajattelin ensin vastata tähän, mutta sitten tulin järkiini.
-ap
Miksi voit vakuuttaa, että sähkömiehen koulutus vaatii enemmän kunnianhimoa ja osaamista, kuin KTM:n?
Valaise minua, ehkä opin jotain. ;)
-ap
Sinusta siis sähkömiehen ammatti ei ole yhtä kunniallinen kuin ktm:n?
Perustelepa itse.
arvon neiti kytkeä pistorasian tai vetää uudet sähköjohdot asuntoon? Jos et osaa, niin sähkärillä on enemmän osaamista kuin sinulla. Monella sähkärillä on ainakin sydämensivistystä enemmän kuin ap:llä. Noin pinnallisella ihmisellä on hankala elämä edessä, tai ainakin yksinäinen. Kuvitteletko että KTM on arvokkaampi ja parempi ihminen kuin sähkömies?
Sähkärin kanssa ei tarvitse ihmetellä, kuka tekisi pikkukorjaukset kotona. Jos kaksi akateemista pistää hynttyynsä yhteen, todennäköisempää on, että siellä kotona kumpikaan ei osaa tai viitsi korjata yhtään mitään. Pieninkiin kodin fiksauksiin tarvitsee tilata palkattu tekijä, isommista korjauksista puhumattakaan...