Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisella 40v.lla on visa electron?

Vierailija
22.07.2009 |

Miksi tollainen kortti? Eikö saa visaa? Vai eikö kaikki halua?

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo useita vuosia, enkä ole vielä kertaakaan käyttänyt visa puolta!!!

Vuosimaksut ovat vain 20€ ja otin tämän korttivaihtoehdon vain hätätapauksia tai ulkomaanmatkoja varten.

Minulla muutenkin aina sen verran rahaa tilillä, että riittää, kun käyn pari kertaa kuukaudessa(laskujenmaksun yhteydessä) verkossa katsomassa saldon/tilitapahtumat.

Vierailija
2/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy myöntää, että kyllä ihmetyttää nämä vastaukset. Meidän asiakkaista niillä, joilla on Electron on vain murto-osalla luottokortti. Itse olen availlut tilejä ja laittanut korttihakemuksia eteenpäin vuosikausia ja vastaan on tullut max. kaksi aikuista ihmistä jotka haluamalla haluavat Electronin, vaikka luottotiedot on kunnossa. Kaikki muut haluavat varmempitoimisen pankkikortti/luottokorttiyhdistelmän. Visa Electron on kyllä niin selkeästi luottohäiriöisen, erittäin pienituloisen (työtön tms.) tai teinin kortti näin alalla olevan näkökulmasta. Tai sitten meillä pankissa ei ole yhtään AV-mammaa asiakkaana:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen yhteiset menot menee sellaiselta tililtä, johon molemmat laittaa rahaa. Sieltä ostetaan perheen ruoat ja kaikki lasten vaatteet. Sitten on omat tilit ihan niitä omia rälläämisiä varten. Ostin tänään Mulberryn laukun Unioninkadun myymälästä. On niin ihana, että harmittaa ainoastaan, etten ostanut tuota klassikkoväskyä jo vuosia sitten. Tälläisiä ostoksia ei makseta yhteiseltä tililtä. Jos tosin olis mennyt tyttärelle niin yhteisen tilin puolelta sekin olis maksettu.

Vierailija
4/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli ns. uusi kortti. Nykyään se käy käytännössä kaikkialla, ei ole vastaan muutamaan vuoteen enää tullut (yhtä kioskia lukuunottamatta)paikkaa missä sillä ei voi maksaa.

ei voi osataa lippua konnarilta tai ravintolavaunusta/kärrystä electronilla.

Vierailija
5/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

visa electron minunkin lompakostani löytyvän.

On siellä Master Cardin. Pelastaako se minut 'luottohäiriömaineelta'?

Vierailija
6/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tule koskaan yllätyksenä esimerkiksi se, että lähden matkalle, enkä koskaan ole löytänyt itseäni yhtäkkiä istumasta junasta ja miettimästä, että mites tän lipun nyt maksais. Mulla on myös aina jonkin verran käteistä mukana, se on itsestäänselvää eikä liity korttiin mitenkään. En ole vielä ollut tilanteessa, jossa olisin ollut electrinin kanssa pulassa. Ja ikää 31. Mä en tällä hetkellä pankkikorttia kyllä saiskaan, koska en ole vakitöissä, mut en ole ennen tätä keskustelua asiaa edes ajatellut. Luottohäiriömerkintöjä ei ole ja talous kuitenkin ihan kohtuukunnossa.

Vierailija
7/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tavallinen olen

Vierailija
8/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin saa pankkikortin, jos on 31-vuotias ja on tuloja, vaikka ne ei niin vakituisia olekaan. Visakin irtoaisi todennäköisesti, jos kyse on luottohäiriöttömästä aikuisesta ihmisestä, joka on hoitanut raha-asiansa pankkiin hyvin.

Vierailija
9/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun mulla oli tarkoitus ostaa junalippu asemalta, mutta ruuhkan takia ehdin junaan vasta ihan viimeisellä minuutilla. Jos olisin ollut electronin varassa, olisi reissu jäänyt tekemättä. Ja ei mulla ole juuri koskaan paria kymppiä enempää käteistä, kun en sitä enempää tarvi ja tyhmää olisi pitää enempää lompakossa.

Vierailija
10/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikilla joka kyselyssä ihan järjettömän isot tulot ja elämä muutenkin mallillaan. Sitten kun kysytään maksuvälineistä, on kaikilla pelkät Electronit. Miksi ihmeessä ei varmempitoiminen pankkikortti?

Ja miten ihmeessä nämä tyypit on kaikki täällä AV:lla, kun niitä en tosiaan työssäni näe? Ihan rehellisesti voin sanoa, että n. 90% niistä, joilla on pelkkä Electron, on se siitä syystä että ei muuta ole saatu. Näin ainakin meidän pankissa.

Vierailija
11/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja puolisollani on Visa Electron, koska emme halua maksaa VISAn vuosimaksua parin viikon Suomessa piipahtamista varten. Pidamme Suomessa vain muutaman tonnin kayttorahaa ja loput kotimaassamme, jossa meilla kylla on luottokortit pankkikorttien lisaksi.

Vierailija
12/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa Electron, pankkikortti ja luottokortti. Miksiköhän mahtaa olla näin? Siinä teille pähkäiltävää? :)

Vierailija
13/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten Visa Debit/Credit. Ja kyllä on helpompaa, kun ei tarvitse olla riippuvainen siitä, toimiiko jonkun putiikin nettiyhteydet. Esim. laivalla ei toimi Electron, mutta pankkikortti (Visa Debit) kylläkin.

Vierailija
14/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electron on täysin riippuvainen siitä, että toimiiko tietoliikenneyhteydet.

Junassakaan ei toimi Electron, vaikka siellä on mahdollisuus Businessluokassa langattomaan nettiyhteyteen.

Mä itse olen joutunut Electronini kanssa muutaman kerran jättämään ruuat kassalle, kun jonkun pankin yhteydet oli solmussa.

Nyt on Debit/Credit kortti ja takaisin en vaihtaisi. Kaikki edut mutta ei Electronin haittoja.

Vierailija
15/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tosin 36 v.

Vierailija
16/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tosin 36 v.

Vierailija
17/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta.

Vierailija
18/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tuntee itsensä ihan nuoreksi. Nojoo, mulla on visa electron ollut jo monta vuotta. Eikä kukaan kyselle haluanko sen vai en, se vaan annettiin kun kortti uusittiin.

Mulla on myös pankkikortti ja visa. Mun mielestä tavallinen visa on "persaukisen kortti", sitä nimittäin kun käyttää ne joilta on rahat loppu ja velaksi pitää ostaa.

Vierailija
19/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä "hienoa" on maksaa luotolla??? Enkä sitäkään, miksi ottaa luottokortti jos on varaa maksaa oikeasti saman tien? Olen ymmärtänyt niin, että luottoa käyttää vaan ne, jotka on joko köyhiä tai käyttää rahaa muuten holtittomasti.

mitenkään hienoa maksaa luotolla. Olet saanut väärän kuvan.

Itse maksan kaikki ostokset luottokortilla ja maksan aina koko laskun pois, kun se kuukausittain tulee. Rahaa on tilillä aina yli tarpeen. Toimin näin sen vuoksi, että näen luottokorttilaskusta, mihin rahani menevat. Sen tiliotteen perusteella myös osaan sitten pihistää jostai asioista, kun katson, että nyt on mennyt sinne ja sinne mielestäni liikaa rahaa.

Vierailija
20/152 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tavallisella Visalla.

Ottakaa selvää asioista!