Tindermies paljastui siaksi!
Oli innoissaan ekoilla treffeillä, mutta kun sai haluamansa, niin ei ollut enää kiinnostunut toisista treffeistä! Todella ällöttävää ja sikamaista! Halusi selvästi vain sitä yhtä asiaa, kuten kaikki miehen haluavat naisilta vain sitä yhtä asiaa!
Kommentit (27)
Sama mies teki juuri avauksen: Tindernainen paljastui lortoksi!
Saithan sinäkin siinä samalla nautintoa, joten mikä vikana?
Vierailija kirjoitti:
Pettynyt miehiin
Siastahan tuo puhuu eikä miehistä. Hanki silmälasit niin osut oikeaan
Kyllä minä ainakin haluan kahta asiaa. Pimppiä ja peppua.
Putte possun panopäivät eilen vietettiin. Piirakkaa ja suklaapuolta siellä tarjoiltiin.
Mutta sitten ei ollut enää mukaavaaa. Nyt mun pitää tästä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapasit sian etkä miestä?
Jos oli jännäsika?
SE SIKA OLI VERTAUSKUVA IDIOOTIT! TAPASIN SIIS MIEHEN, EN OIKEAA SIKAA! MUTTA MIES OLI KUIN SIKA, KOSKA EI HALUNNUT ENÄÄ TOISILLE TREFFEILLE KOSKA ILMEISESTI SAI HALUAMANSA!?!?
Minä olen kokenut ihdeltä.naiselta sen että on vain rahanperässä ja vaatii maksua seksistä niin kaikki naiset on ällöttäviä hu*ria
Vierailija kirjoitti:
SE SIKA OLI VERTAUSKUVA IDIOOTIT! TAPASIN SIIS MIEHEN, EN OIKEAA SIKAA! MUTTA MIES OLI KUIN SIKA, KOSKA EI HALUNNUT ENÄÄ TOISILLE TREFFEILLE KOSKA ILMEISESTI SAI HALUAMANSA!?!?
VÄÄRIN SENKIN PORTTO! Ei halunnut tavata uudestaan, koska ei saanut sitä mitä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin haluan kahta asiaa. Pimppiä ja peppua.
Peppua himoitsee vain homot, joten onneksi olkoon voit tulla ulos kaapista
Vierailija kirjoitti:
Vai johtuisiko siittä että olit niin huono jonka avulla pystyy toteamaan että ette ole yhteensopivia seksissä? Jos seksi ei luista tai se on huonoa niin eihän sitä suhdetta kannata jatkaa. Miehet kuitenkin kokeilee seksillä ansaitseeko nainen parisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
Saithan sinäkin siinä samalla nautintoa, joten mikä vikana?
En saanut. Levitin haarani vain miehen mieliksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai johtuisiko siittä että olit niin huono jonka avulla pystyy toteamaan että ette ole yhteensopivia seksissä? Jos seksi ei luista tai se on huonoa niin eihän sitä suhdetta kannata jatkaa. Miehet kuitenkin kokeilee seksillä ansaitseeko nainen parisuhdetta
Siittä?
Luuleeko naiset tosiaan että kun annatte pillua saatte miehen teidän omisuudeksi??? Jos näin on niin kylläpä te yliarvioitte teidän pillun arvon ja pahasti
Toki pitää koeajo tehdä nopsaan, ettei kuluta aikaa sellaiseen jonka kanssa ei kemiat kohtaa.
Jos olit vaan niin ällöttävä alasti, ettei hän halunnut jatkaa kanssasi?