Millaisella 40v.lla on visa electron?
Miksi tollainen kortti? Eikö saa visaa? Vai eikö kaikki halua?
Kommentit (152)
72 v appiukkoni, jolla on visa electron.
Hän aikanaa haki visaa, mutta ei eläkkeensä vuoksi sitä saanut. Hänelle "myytiin" electron.
Visa electron on tyypillisesti maksuhäiriöisen, työttömän, teinin tai vähätuloisen eläkeläisen kortti.
Kortista tulee paljon asiakasreklamaatioita, koska siinä on linjahäiriöitä ja myyjäliikkeiden päätteissä päivitys- ja muita ongelmia.
Electron on käyttökelvoton esim. Jenkeissä ja useimmissa nettikaupoissa. Useamman kortin pitämisestä tulee lisäkuluja. Siksi suosittelen pankkikortti-Visa-yhdistelmää ja järjenkäyttöä raha-asioihin. Tuhlaa vähemmän kuin tienaat toimii aina.
mä en ainaka osta velaks ikinä mitään!!!!!
ja visaa en huolis vaikka mulle maksettas
ei ota tavallista pankkikorttia? sillä maksaa sellaiset, joilla on tilillä rahaa. sitten ne, joilal ei ole, käyttävät luottokorttia. Miten ihmeessä tuollainen teineille suunnattu rahaa-seinästä-kortti onkaan saavuttanut tuollaisen suosion?
Visa Electron korvaa pankkikortin joka on poistuva tuote, visa ja visa electron ovat kaksi täysin eri asiaa.
Visa on luottokortti ja electron veloitetaan saman tien tililtä, kate tarkastetaan ostotapahtuman yhteydessä.
oli sitten vanha tai nuori. Joko ei halua pankkikorttia ja visaa tai sitten ei saa sitä. Itse en halunnut muuta kuin electronin. Helpompi seurata paljon rahaa tilillä. luottokortteja en ota.
T:Kaupan täti
Kuukausimaksukin on halvempi. Ottaisin sen, jos olisi nopeampi ja kävisi joka paikassa.
mulla ei ainakaan tarvetta ollut ikinä ostaa luotolla..
Minäkään en tajua, mihin sitä visaa tarvittais? Mulla on tilillä aina riittävästi rahaa.
Joku joka ei pystyy ostamaan luotolla
tahdon tilini olevan ajan tasalla koko ajan. Luottokortti on kyllä mutta erikseen.
Kun se ei käy läheskään kaikissa paikoissa.
että se on kätevä.
Kelpaa ulkomailla hyvin (saa nostettua rahaa automaateista, kannattavampaa nostaa suoraan paikallista valuuttaa kun vaihtaa pankeissa tmv.)
Tililläni on aina rahaa, en tiedä miksi minun pitäisi maksaa luottokortilla?
Toki minulla on luottokortti, mutta en aina edes kanna sitä mukana lompakossa, sillä luottokorttini on hankittu:
*jotta voin tilata lentoja/hotelleja suoraan netistä halvemmalla ja kätevämmin mitä matkatoimistosta.
*luottokortti on hätävarana ulkomailla, jos vaikkapa electroni varastetaan, tai jostain syystä tarvitsen enemmän rahaa mitä tililläni on (käytännössä siis vain jos esim. loukkaannun ja joudun maksamaan itse lääkärikuluni paikan päällä ja saan ne vasta Suomessa takaisin vakuutusyhtiöltä)
että pystyy ostamaan luotolla?? ja maksaa vielä ylimääräisiä kuluja siitä..
Siksi mulla on masteri. Jos ei electron kelpaa maksan masterilla. Tosin TOSI harvoissa paikoissa electron ei nyyään kelpaisi ja yhteydetkin nykyään lähes kaikkiala nopeita laajakaistoja. Onko vielä jotain?
kun oli ns. uusi kortti. Nykyään se käy käytännössä kaikkialla, ei ole vastaan muutamaan vuoteen enää tullut (yhtä kioskia lukuunottamatta)paikkaa missä sillä ei voi maksaa.
Nykyään luottokorttiostot kirjautuvat nettipankkiin yhtä nopeasti kuin pankkikorttiostotkin, ja luottoa voi maksaa pois milloin haluaa. Eikä kummassakaan mun luottokortissa edes ole vuosimaksua.
Miten tekee nettiostoksia, maksaa junassa, ostaa lentolippuja, vuokraa autoa, jos ei ole luottokorttia?
Mielestäni luottokortti on välttämätön, jos on normaalielämää elävä luotettava aikuinen.
Nykyään luottokorttiostot kirjautuvat nettipankkiin yhtä nopeasti kuin pankkikorttiostotkin, ja luottoa voi maksaa pois milloin haluaa. Eikä kummassakaan mun luottokortissa edes ole vuosimaksua.
Miten tekee nettiostoksia, maksaa junassa, ostaa lentolippuja, vuokraa autoa, jos ei ole luottokorttia?
Mielestäni luottokortti on välttämätön, jos on normaalielämää elävä luotettava aikuinen.
Entäs kun mulla on molemmat? Eikä luottohäiriöitä.
siitä ettei elä yli varojensa.
Kaupan kassalla istujana voin vakuuttaa että visa electronia löytyy aivan kaikenikäisiltä. Se on aivan yhtä yleinen kuin visakin.