Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tyhmää! Veroilmoituksesta: Mikä on alijäämähyvityksen lapsikorotus?

Vierailija
16.05.2011 |

Mitä hyötyä siitä on?



Minulla yksi lapsi, ei omistusasuntoa ym.



Palkkatuloja on ja niistä tehtäviä vähennyksiä.





Kiitos vastauksestanne!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alijäämää taitaa tulla esim lainankoroista. Vero.fi sivuilta selviäisi paremmin. MUtta ei siis koske pelkkiä palkkatuloja

Vierailija
2/3 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehdotuksen mukana tulevassa ohjeessa asia selvitetään juurta jaksaen.



Kannattaisiko ohjeet lukea?



No jokatapauksessa lapsivähennys tehdään ensijaisesti pääomatuloista mutta mikäli pääomatuloja ei ole niin vähennys tehdään ansiotulosta.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehdotuksen mukana tulevassa ohjeessa asia selvitetään juurta jaksaen. Kannattaisiko ohjeet lukea? No jokatapauksessa lapsivähennys tehdään ensijaisesti pääomatuloista mutta mikäli pääomatuloja ei ole niin vähennys tehdään ansiotulosta.

Paitsi että asuntolainan korkoja täytyy olla yli 5.000 euron jotta lapsikorotuksen saa. Se on 200 €/lapsi, 2. lapsesta myös 200 € mutta siihen se sitten jääkin, useammasta lapsesta ei ole hyötyä verotuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan