Lue keskustelun säännöt.
Huomenna se alkaa!!! =)
01.05.2011 |
Lopeta ja voita. Kuukausi sitten ilmottauduin ja koko ajan ollut mielessä että 2.5. loppuu tämä kessuttelu.
Ensin ajattelin että mennään ihan vain sisulla, mutta olen yrittänyt lopettaa jo niin monta kertaa että tiedän pahimmant viekkarit tosi kauheiksi. Nikotiinpurkkaa siis ostan että pääsee ainakin pahimmista yli.
Muita lopettamassa tai lopettanut?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla