58 neliön kaksio. Ok vanhemmille ja yhdelle lapselle?
Kommentit (16)
Hyvin meni, mutta oli ihanaa muuttaa isompaan.
58 neliöisessä kaksiossa, enkä tykkää yhtään, en kestäisi jos vielä mies olisi kanssa, päänuppi sekoaisi jos ei saisi omaa tilaa yhtään.
niin miksipäs ei. Itse tykkään että lapsella on ollut oma huone ihan pienestä asti, on ainakin säilytyspaikka lapsen leluille ja vaatteille.
niin miksipäs ei. Itse tykkään että lapsella on ollut oma huone ihan pienestä asti, on ainakin säilytyspaikka lapsen leluille ja vaatteille.
Jos lapsi ei tarvitse omaa huonetta
niin miksipäs ei. Itse tykkään että lapsella on ollut oma huone ihan pienestä asti, on ainakin säilytyspaikka lapsen leluille ja vaatteille.
Riippuu tietysti asunnon pohjaratkaisusta, mutta meillä oli juuri 58m2 kaksio, jossa oli todella iso olohuone. Siihen mahtui hyvin vanhempien parisänky ja lisäksi jäi vielä erikseen tilaa ihan olohuoneelle kausteineen.
Lapsella oli makuuhuone omana huoneena.
Hyvin toimi ainakin meillä, vieläkin välillä kaipaan kyseistä asuntoa, oli jotenkin todella ihana ja kotoisa.
meille riitti se noin 58 neliöä, kun eka lapsi syntyi. Muutettiin isompaan vasta, kun lapsi oli 2,5 vuotias ja molemmilla aikuisilla työpaikat.
rauhan tarpeesta :). Meillä on ollut pienimmillään opiskeluaikana 65 neliön asunto, joka kyllä nopeaan vaihtui 79 neliöön. Sinne syntyi esikoinen ja keskimmäinen, mutta pian hänen syntymän jälkeen vaihdettiin 180 neliöön, joka hyvin riittää kun lapsia nyt kolme. Joka lapsella oma huone ja rauha, samoin meillä vanhemmilla tietysti oma makuuhuone. Kuitenkin pyykkihuolto ja harrastusvälineet vie tilaa, niin kodinhoitohuone on tarpeen.
jos on riittävästi säilytystilaa.
Me asutaan nyt tilapäisesti (oman talon rakennusaikana) 60 neliön kaksiossa. Mun mielestä on tosi ahdasta!
Kun muutettiin, oli vielä melko ok. Lapsi oli vajaa 2 vuotta ja arkena oltiin töissä/päiväkodissa, viikonloput mökillä. Kotona ei vietetty paljon aikaa, eikä lapsi kaivannut omaa huonetta. Ongelmallisinta oli säilytystilan vähyys. Meillä ei ainakaan lapsen vaatteet, lelut ym. tarvikkeet mitenkään mahtuisi yhteen kaappiin...
Nyt kun lapsi on vanhempi, tilan ahtaus tuntuu jo selvästi. Tilanteeseen vaikutti olennaisesti meillä se, että perheeseen syntyi kuopus ja nyt meitä on täällä kaksiossa kaksi lasta ja kaksi aikuista. Ja äitiyslomalla vietetään tietysti enemmän aikaa kotona. Onneksi oma talo valmistuu ihan kohta ja päästään huomattavasti väljempään asuntoon!
kun kaks huonetta ja keittiö. Ei kai lapsi voi asua jatkuvasti samassa huonessa vanhempiensa kanssa?
asutaan 61 neliön rivitalokaksiossa, eikä meinata mahtua ja meitä on 2 aikuista, vauva ja pieni koira.
Meitä oli esikoisen synnyttyä 2 aikuista ja 1 lapsi 35 neliöisessä kaksiossa ja hyvin mahduttiin kun kämppä oli hyvän mallinen. Ei minkäänlaisia ongelmia. Isompaan muutettiin vasta vähän ennen kakkosen syntymää...
Eli kaksi huonetta ja keittiö. Ihan hyvin mahduttiin, mutta sitten olikin kiva muuttaa isompaan. Säilytystila tosiaan voi olla ongelma, toisaaalta, saahan esim varastom vuokrattua tai säilyttää osan tavaroista vaikka omilla vanhemmillaan.
itse asuin vanhempieni kanssa 49m2 kaksiossa
Muutettiin isompaan, kun lapsi oli 1kk.
ihan hyvin mahdutaan vielä toistaiseksi!