Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iskin polttareitaan viettävän sulhasmiehen.

Vierailija
16.05.2011 |

Olin kaupungissa viettämässä tyttöjen iltaa.

siinä sitten yökerhossa törmättiin kivaan miesporukkaan jotka oli tullut lapista asti polttareita viettämään tänne keskisuomeen. ajattelin että siitäpä saan kivan yhden illan jutun johon ei tarvi enää myöhemmin kaupungilla törmätä. ja niin sainkin! jossain vaiheessa tajusin vaan että tämä minun "hoitoni" on itse sulhanen! mutta en kadu! oli ihanaa =))

nyt vaan mietin että onko tuo yleistäkin että vielä polttareissa viimeisen kerran ollaan ikään kuin sinkkuja?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tietää miehen olevan varattu, niin pitääkö tieten tahtoen edesauttaa pettämistä ja jonkun tuntemattoman perheen rikkomista? Varsinkin jos sillä miehellä on lapsia. Itse en haluaisi elää sen tiedon kanssa, että joku lapsi jää ilman isää siksi että annoin mennä vaan ja välitin vain omasta nautinnostani. Vaikka TIETYSTI syy on miehen. Mutta lapsi olisi kenties saanut pitää isänsä, jos mä en olis hypännyt sänkyyn sen kanssa.

Hyvin harvalla nuorella miehellä on tuossa tilanteessa lapsia??

Vierailija
42/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattujen miesten kanssa on niin kiva mennä sänkyyn? Ehkä juuri se, että kokee olevansa jossain kilpailussa? En tiedä, mutta minua on aina kiihottanut tietoisuus, että jossain on nainen, joka ei tiedä, että olen saanut hänen miehensä. Valta, se kai siinä kiihottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattujen miesten kanssa on niin kiva mennä sänkyyn? Ehkä juuri se, että kokee olevansa jossain kilpailussa? En tiedä, mutta minua on aina kiihottanut tietoisuus, että jossain on nainen, joka ei tiedä, että olen saanut hänen miehensä. Valta, se kai siinä kiihottaa.

mutta jos ajattelee 35-40 -vuotiaita miehiä niin tuppaavat olemaan varattuja. Jos eivät, niin jotain vikaa heissä on "pakko" olla. Varatut miehet kelpaavat muillekin...

Vierailija
44/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä varattujen miesten kanssa sänkyyn. Se on vähän niinku sellainen kilpailu kun saan tyydytystä siitä kun "voitan" jonkun naisen. Ymmärrän ap.ta. Mukana on hiukan vahingoniloa, että luulitpa äijäsi olevan uskollinen, mutta sain sen iskettyä ja olen näin vähän parempi sinua ja salaa voin vähän nauraa selkäsi takana.

Olen paneskellut monen kaverini miehen kanssa ja kyllä se makeasti naurattaa ja tuottaa tyydytystä kun tietää, että voin romahduttaa koska tahansa heidän elämänsä jos vain aukaisisin suuni. Hiukan vallantunnetta, hiukan vallanhimoa. En tiedä oikein tarkalleen mitä, mutta on jotenkin voittajaolo.

menis sänkyyn kavereiden miesten kanssa! neverever!

Vierailija
45/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden ukot pettää. Tämä ei ollut mitenkään päin ajateltuna ap:n syy. Ukko petti, sen vika.

Vierailija
46/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä varattujen miesten kanssa sänkyyn. Se on vähän niinku sellainen kilpailu kun saan tyydytystä siitä kun "voitan" jonkun naisen. Ymmärrän ap.ta. Mukana on hiukan vahingoniloa, että luulitpa äijäsi olevan uskollinen, mutta sain sen iskettyä ja olen näin vähän parempi sinua ja salaa voin vähän nauraa selkäsi takana.

Olen paneskellut monen kaverini miehen kanssa ja kyllä se makeasti naurattaa ja tuottaa tyydytystä kun tietää, että voin romahduttaa koska tahansa heidän elämänsä jos vain aukaisisin suuni. Hiukan vallantunnetta, hiukan vallanhimoa. En tiedä oikein tarkalleen mitä, mutta on jotenkin voittajaolo.

Vierailija
47/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole ikinä ymmärtänyt tuota "viimeinen ilta vapaana"- perustelua, mitä ihmettä?

Jos suhde on jo niin vakavalla pohjalla että ollaan ihan naimisiin menossa ja häiden juhlinta jo aloitettu, eihän siinä enää vapaita/sinkkuja olla?

Vapaita oltiin todennäköisesti ENNEN sitä seurustelun aloittamista(olettaen siis tietenkin että kyseessä on yksiavioinen suhde).

Ollaan miehen kanssa tätä useasti pohdittukin ja ihmetelty, vaikkei mitään häitä olekaan tulossa.

Jos minä saisin tietää että mieheni on pettänyt minua polttari-iltanaan tai ylipäänsä viettänyt polttareita "viimeinen ilta sinkkuna"-meiningillä, peruisin koko häät.

Mieheni tekisi varmasti samoin.

Ja juu, juuri tuon vallantunteen takia monet sinkut ovat mielissään jos saavat varatulta huomiota tai päätyvät tämän kanssa jopa sänkyyn asti.

Siinä vain usein käy niin, että tämän jälkeen se valta kääntyykin toisinpäin kun mies tajuaa ettei se sen ihmeempää ollutkaan ja palaa naisensa luokse.

Rakkaus siihen omaan naikkoseen yleensä vain vahvistuu ja tästä yhden yön sinkkupanosta tulee vain väline jolla tämä saatiin todistettua.

Tämä pano harvemmin saa tästä tietää ja elää omassa kuvitelmassaan, jossa varattu mies haaveilee hänestä yöt ja päivät ja heidän aktinsa oli parasta mitä varatulle ikinä on tapahtunut.

Itsetuntoa nostaakseen monet sinkut tähän loppupeleissä ryhtyvät, vaikkeivat sitä tiedostaisikaan.

Tuntuuhan se hyvältä kuvitella olevansa parempi kuin joku muu, vaikkei se totta olisikaan. :)

Vierailija
48/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ajattelee 35-40 -vuotiaita miehiä niin tuppaavat olemaan varattuja. Jos eivät, niin jotain vikaa heissä on "pakko" olla. Varatut miehet kelpaavat muillekin...

Se jotenkin jopa kiihoittaa siinä mielessä että haluan antaa hieman enemmän ja parempaa mitä hoito saisi kotona..

Huoliteltu ulkonäköni tulee kosmetologi käynneiltä. Kynnet, iho, karvanpoistot alapäätä myöten aina kunnossa. Kun tämä "varattu" mies saa tuntea treenatun ilolihasten puristukset, niin tiedän että hyvin harvalla kotioloissa sitä onkaan.. Sellainen tämä yh-3x äiskä vaan joskus näitä löytää, enkä koe mitään väärää tehneeni.

Vierailija
49/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/50 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pettävät ihmiset, oli ne sitten miehiä tai naisia ovat syvältä!

turha lässyttää siitä että ap:n olisi pitänyt miettiä mitä tekee/rikkoo sänkyyn menollaan. ei olisi pitänyt! sinkut tekee mitä tahtoo!

jos kukaan sinkku tai varattu ei menisi toisen varatun kanssa sänkyyn, niin pettämistä ei tässä maailmassa olisi lainkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän