iskin polttareitaan viettävän sulhasmiehen.
Olin kaupungissa viettämässä tyttöjen iltaa.
siinä sitten yökerhossa törmättiin kivaan miesporukkaan jotka oli tullut lapista asti polttareita viettämään tänne keskisuomeen. ajattelin että siitäpä saan kivan yhden illan jutun johon ei tarvi enää myöhemmin kaupungilla törmätä. ja niin sainkin! jossain vaiheessa tajusin vaan että tämä minun "hoitoni" on itse sulhanen! mutta en kadu! oli ihanaa =))
nyt vaan mietin että onko tuo yleistäkin että vielä polttareissa viimeisen kerran ollaan ikään kuin sinkkuja?
Kommentit (50)
Ei ap ole väärin tehnyt, vaan mies!
Miksi? Jos ukkoporukka on juhlimassa polttareita ja mukaan änkeää pari hametta niin kyllä sen sulhasen vikaa iltaa vapaana mainostetaan. ;)
voi mennä sänkyyn heti tavattuaan? Kuinka se on mahdollista?
nyt ettei tämä olisi provo.
Mikä on ap:n motiivi tulla kehuskelemaan tällaisella? Heikko itsetunto ja kateus naimisissa olevia naisia kohtaan? Naimisissa olevia naisia, jotka kelpaavat pidemmäksikin aikaa eivätkä vain hetken panopuuksi.
maksullisia taikka jotka antaa muuten vaan kuljeksioille, antamisen ilosta.
voi mennä sänkyyn heti tavattuaan? Kuinka se on mahdollista?
Nykyisin yhdenillan jutut on ihan yleisiä..eletäänhän nyt 2000 lukua. Himot ne on hiirelläkin.
että ap ei ole tämän kyseisen sulhasen moraalinvartija, joten jos hän ei olisi miehen matkaan lähtenyt, niin joku toinen olisi. Sillä tuntuisi, että miehellä oli haku päällä.
Sinkku ei ole vastuussa varatun ihmisen tekemistä pettämispäätöksistä. Ajatus pettämisestä oli varmasti jo mielessä, ennen kuin he edes tapasivat.
En minä ole nähnyt ap:n naamaa, että voisin noin kommentoida. Ei kauniin naisen tarvitse alentua tuollaiseen käytökseen.
Tuntuu että kertoi tuosta illasta vähän kehuskellen. Eli harvemmin taitaa miestä saada.
En minä ole nähnyt ap:n naamaa, että voisin noin kommentoida. Ei kauniin naisen tarvitse alentua tuollaiseen käytökseen.
Tuntuu että kertoi tuosta illasta vähän kehuskellen. Eli harvemmin taitaa miestä saada.
harvemmin harrastan yhden illan juttuja, totta.
mutta aina kun miehen haluan, sellaisen saan.
enkä minä ollut tässä "antamassa" minä myös sain.
ihme huorittelua ja muuta täällä.
nautin seksistä, anteeksi että olen ihminen.
kuinka ihmiset voi mennä sänkyyn heti tavattuaan? Kuinka se on mahdollista?
että ap ei ole tämän kyseisen sulhasen moraalinvartija, joten jos hän ei olisi miehen matkaan lähtenyt, niin joku toinen olisi. Sillä tuntuisi, että miehellä oli haku päällä.
Sinkku ei ole vastuussa varatun ihmisen tekemistä pettämispäätöksistä. Ajatus pettämisestä oli varmasti jo mielessä, ennen kuin he edes tapasivat.
"jos ap/kuka tahansa ei olisi varatun tyypin mukaan lähtenyt, joku toinen olisi"
tekeekö se siitä jotenkin hyväksyttävämpää, jos joku toinenkin olisi tehnyt väärin?
Jos löydät hylätyn lompakon, vietkö siitä rahat ajatellen että "jos mä en näitä vie, niin joku muu vie joten en tee mitään väärää jos MÄ ne vien"
ja ajatteletko, että et tee mitään väärää, koska otat rahat lompakosta, koska lompakon OMISTAJAHAN sen on itse hukannut?
Vai kuuluisitko niihin, jotka palauttaisivat lompakon omistajalleen... silläkin uhalla, että omistaja vielä joskus sen hukkaa, mutta ajattelet että sinä sentäs teit kuten pitää?
Hieman ontuva versio, mutta tätäkin asiaa voi miettiä ja pohdiskella, löytyisikö yhtäläisyyksiä ap:n tarinaan, tai ylipäätään tällaisiin juttuihin.
Haloo, nykyaika!
"jos ap/kuka tahansa ei olisi varatun tyypin mukaan lähtenyt, joku toinen olisi"
tekeekö se siitä jotenkin hyväksyttävämpää, jos joku toinenkin olisi tehnyt väärin?
Tästä olen kyllä ihan samaa mieltä. Ei se, että maailmassa on esimerkiksi murhaavia ihmisiä oikeuta kaikkia ryhtymään murhamiehiksi.
Jos löydät hylätyn lompakon, vietkö siitä rahat ajatellen että "jos mä en näitä vie, niin joku muu vie joten en tee mitään väärää jos MÄ ne vien"
ja ajatteletko, että et tee mitään väärää, koska otat rahat lompakosta, koska lompakon OMISTAJAHAN sen on itse hukannut?
Vai kuuluisitko niihin, jotka palauttaisivat lompakon omistajalleen... silläkin uhalla, että omistaja vielä joskus sen hukkaa, mutta ajattelet että sinä sentäs teit kuten pitää?
Hieman ontuva versio, mutta tätäkin asiaa voi miettiä ja pohdiskella, löytyisikö yhtäläisyyksiä ap:n tarinaan, tai ylipäätään tällaisiin juttuihin.
Haloo, nykyaika!
Nimenomaan tässä asiassa tuo vertaus on harvinaisen hölmö ja ontuva, koska perusongelmahan on nimenomaan se, että sulhanen ei ollut lompakko tai mikään muukaan eloton esine, vaan henkilö, joka päättää itse teoistaan.
Parempi vertailukohta on minusta riistotyövoimalla tuotetun esineen ostaminen. Siinäkin ostaja ulkoistaa oman moraalisen vastuunsa myyjälle/tuottajalle, joka taas tuotta vahinkoa kolmannelle osapuolelle. Myyjä/tuottaja on tilivelvollinen tuotantotavasta, ostaja ei. Jos myyjä/tuottaja toimisi moraalisesti, ostajalla ei olisi edes mahdollisuutta toimiä "väärin". Kaikki solmitut sopimukset ja velvoitteet koskevat myyjää/tuottajaa, joten eihän se ostajan vika ole, jos myyjä/tuottaja sattui niitä rikkomaan niin, että ostaja pääsee hyötymään tilantesta.
Minusta yleissolidaarisuutta pitäisi löytyä kaikilta, jolloin joka tallukalle, mies tai nainen, olisi kunniakysymys, että varattua ei polkaista, jollei varattu ole avoimessa suhteessa. Mutta toisaalta en myöskään ymmärrä ihmisiä, joiden maailmankatsomukseen kuuluu muuten se, että omaa etua saa tavoitella välittämättä kolmansien osapuolten kärsimyksestä, muuttuvat yht'äkkiä hirveän solidaarisiksi tuntemattomia ihmisiä kohtaan, kun kyse on parisuhteen kunnioittamisesta. Minusta se tuntuu vain siltä, että omaa maailmankatsomusta ei ole mietitty loppuun asti.
mennä varattujen miesten kanssa sänkyyn. Se on vähän niinku sellainen kilpailu kun saan tyydytystä siitä kun "voitan" jonkun naisen. Ymmärrän ap.ta. Mukana on hiukan vahingoniloa, että luulitpa äijäsi olevan uskollinen, mutta sain sen iskettyä ja olen näin vähän parempi sinua ja salaa voin vähän nauraa selkäsi takana.
Olen paneskellut monen kaverini miehen kanssa ja kyllä se makeasti naurattaa ja tuottaa tyydytystä kun tietää, että voin romahduttaa koska tahansa heidän elämänsä jos vain aukaisisin suuni. Hiukan vallantunnetta, hiukan vallanhimoa. En tiedä oikein tarkalleen mitä, mutta on jotenkin voittajaolo.
Haloo, nykyaika!
Olen valilla aivan ihmeissani siita, mita ihmisten paassa liikkuu - vai liikkuuko siella ylipaataan mitaan. Enka edes ole vanha! Miten ihmisia on oikein kasvatettu ja missa on ihan vaikkapa empatiataidot? Morsiamena en todellakaan odota, etta tuleva puolisoni menee haiden aattona sekaisin ja oikeasti makaa jonkun vieraan ihmisen kanssa... Mita hauskaa siina nyt on?! Miten se valmistaa tulevaan?
mennä varattujen miesten kanssa sänkyyn. Se on vähän niinku sellainen kilpailu kun saan tyydytystä siitä kun "voitan" jonkun naisen. Ymmärrän ap.ta. Mukana on hiukan vahingoniloa, että luulitpa äijäsi olevan uskollinen, mutta sain sen iskettyä ja olen näin vähän parempi sinua ja salaa voin vähän nauraa selkäsi takana.
Olen paneskellut monen kaverini miehen kanssa ja kyllä se makeasti naurattaa ja tuottaa tyydytystä kun tietää, että voin romahduttaa koska tahansa heidän elämänsä jos vain aukaisisin suuni. Hiukan vallantunnetta, hiukan vallanhimoa. En tiedä oikein tarkalleen mitä, mutta on jotenkin voittajaolo.
Kaunistelematta, olet muiden onnesta kateellinen ja haluat tuhota sen.
Oltiin tyttökaverini kanssa teatteriretkellä ja tutustuttiin sitten yöelämään. Huomasin tän polttariporukan jo alkuillasta, mutta monen sattuman kautta oltiinkin aamuyöstä minun hotellihuoneessa.
Olin 45 ja poika tasan puolet nuorempi joten eroottista jännitystä oli jo meno hotelliin. Pojalla oli sänkyhommat hyvin hallussa ja oli melko kestäväkin. Hänelle oli uutta ja ihmeellistä ylläni olevat sexyt alusasut ja paljaaksi sheivattu alapääni. Aamulla tuli soitto morsiamelta kun oltiin aamupalalla...
Niille vois opettaa vaikka mitä ennen kun pappi sanoo aamen..
Jos ap tietää miehen olevan varattu, niin pitääkö tieten tahtoen edesauttaa pettämistä ja jonkun tuntemattoman perheen rikkomista? Varsinkin jos sillä miehellä on lapsia. Itse en haluaisi elää sen tiedon kanssa, että joku lapsi jää ilman isää siksi että annoin mennä vaan ja välitin vain omasta nautinnostani. Vaikka TIETYSTI syy on miehen. Mutta lapsi olisi kenties saanut pitää isänsä, jos mä en olis hypännyt sänkyyn sen kanssa.
Ehkäpä mies nyt välttyikin kusipään naimiselta.