Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni sanoi että haluaa

Vierailija
23.03.2011 |

päivittäin kokoajan vaa panna muita naisia. se on suurin halu, olla muiden kanssa.

mutta on kuulemma järkevää ja kaikista hyödyllistä olla mun kanssa koska meillä on lapsia.

mitä mun pitäs tehdä? lähteä? hyväksyä asia?

hitto ku olen itkenyt koko yön. :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan sen mukaan

Vierailija
2/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tuollaisella äijällä teet... menköön nussimaan muita. Ja pysyköön poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan pettää kohta sua.. jes

Vierailija
4/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikinen mies haluaa päivittäin panna muita naisia mutta harva uskaltaa sanoa sitää äänneen vaimolleen. Älä huoli, miehesi on vain yksi parista miljardista. Toki voit olla suuttunut miehen tökeröstä tavasta kertoa asia mutta se on kommunikaatio-ongelma, ei parisuhdeongelma.

Vierailija
5/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku pois nyt. Mieti mikä sinusta on järkevää ja hyödyllistä, jatkaa tuollaisen apinan kanssa (anteeksi, apinat), menettää luottamuksesi häneen vai elää luottavaisena ja rauhassa lastesi kanssa. Ajattele myös millaisen miehen- ja parisuhdemallin lapset teistä saavat.

Jos tähän nyt tulee se av-kertosäe "mutta rakastan häntä, hän on muuten hyvä mies ja ihana isä", niin sitten jatkat elämääsi hänen kanssan ja pulinat pois.

Vierailija
6/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan sen mukaan

Vierailija
7/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hän ei myöskään halua parantua. vaikea olisi kunnioittaa tuollaista miestä, joka puhuu vaimolleen noin. Vai oletko sinä loukannut häntä ensin verisesti?

Vierailija
8/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikinen mies haluaa päivittäin panna muita naisia mutta harva uskaltaa sanoa sitää äänneen vaimolleen. Älä huoli, miehesi on vain yksi parista miljardista. Toki voit olla suuttunut miehen tökeröstä tavasta kertoa asia mutta se on kommunikaatio-ongelma, ei parisuhdeongelma.

On eri asia, jos mielessä häivähtää päivittäin halu muita naisia kohtaan kuin tuo Ap:n kuvaama tilanne.

Vierailija
9/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alle 2v lapsi ja toinen tulossa..

mies sanoi että haluaa kyllä myös mua, mutta kyllä se mitä mies haluaa elämältä on panna naisia.

mutta sitten taas hän ei halua että mä otan lapset ja lähden.

olen ihan sekaisin :'( ja onneton

-ap

Vierailija
10/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa 99,9 prosentilla miehistä, jotka ovat vakisuhteessa, olla sama tilanne, mut sun mies kuuluu siihen pieneen vähemmistöön joka sanoo sen ääneen. :=))

Vierailija
11/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sekaisin tunteistaan.

Tai sitten on vaan äärimmäisen rehellinen tapaus ja tahtoo kertoa sinulle avoimesti kaikki ajatuksensa ja tunteensa.

Vierailija
12/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa 99,9 prosentilla miehistä, jotka ovat vakisuhteessa, olla sama tilanne, mut sun mies kuuluu siihen pieneen vähemmistöön joka sanoo sen ääneen. :=))

Vierailija
13/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattele myös millaisen miehen- ja parisumhdemallin lapset teistä saavat."

mitenkään lapsille näkyisi tai kenellekään muullekaan???

Vierailija
14/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan terve mies ei omaa mitää suunnatonta halua panna kaikkia muita maailman naisia. Joku häiriöä tällä kaverilla on.

M 31v naimisissa ja liuta lapsia.

Vierailija
15/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on SUN elämä ja SÄ teet just niin kun sä haluat. Turha murehtia jostain surkeasta miehestä. Jos susta siltä tuntuu, että et jaksa muita nussivaa ukkoa (kohta se tekee sen, ellei ole jo tehyt), niin lähe menee.

Et ole varmastikkaan maailman ainut yh ja varmasti apua ja vertaistukea löytyy. Ja tuskin joudut koko loppuelämää olemaan yksin. Pitää nähdä tämä tilaisuus onneen ja mahdollisuutena löytää oikea rakkaus.

Vierailija
16/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rikkoa perhe. onko jotain paikkoja johon voi mennä? ennen kuin saa jostain asunnon?

yhtään rahaa mulla ei ole :(

ja pitäs ottaa toi taapero tietty mukaan. ja löytää asunto jostain synnytyssairaalan läheltä. autoa mulla ei ole.

Vierailija
17/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jokainen mies haluaa tuota, mutta harva on niin äärettömän hölmö tai huonokäytöksinen, että menee sanomaan sen vaimolleen.

Vierailija
18/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan fakta ,ettei tuo ole normaalia. Monille riittää oma vaimo ja sen kansssa loistava seksielämä

Vierailija
19/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille riittää oma vaimo ja sen kansssa loistava seksielämä

Totuus onkin ihan toista.

Vierailija
20/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelle antais kaikki naiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme